כהן אייל - צילום אירועים - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

כהן אייל - צילום אירועים

08-9467676
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • סטילס

  • מיוחדים
  • סטודיו, קליפים

כהן אייל - צילום אירועים

קצת על העסק

איך מגיעים לכהן אייל - צילום אירועים

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

כהן אייל - צילום אירועים - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

7 חוות דעת על כהן אייל - צילום אירועים

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
timna-תמונה
timna
נהדר
5
28/06/2013

מאוד חששתי מכול סיפורי הזוועה ששומעים עלך צלמים אך כאשר פגשתי את אייל נרגעתי! צלמים איכותיים! פשוט היה כיף שהם התלוו אלינו כול היום פשוט נהדר ממליצה לכולם!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
איילת-תמונה
איילת
אייל כהן
5
13/03/2013

אני ממליצה בחום על אייל כהן. הגענו אליו דרך המלצה של האולם בו התחתנו (גאיה בנס ציונה) וכשנפגשנו מייד היה חיבור והיה ברור שאנחנו רוצים אותו. הוא אדם הגון, טוב, ישר ונעים והכי חשוב... - מקצוען ברמות. הוא עזר לנו להיות נינוחים, גרם לנו לחייך הרבה וצילם תמונות מדהימות שלא האמנו כשקיבלנו אותן. יצאנו ממש כמו דוגמנים מעיתון אופנה יוקרתי. הוא והצוות שלו עשו עבודה מדהימה לכל אורך היום ואנו מודים להם מקרב לב. ברגעים בהם הייתי לחוצה במיוחד הוא ידע לגשת ולהרגיע וגרם לי לחייך ולהרגיש טוב הרבה פעמים ביום הלחוץ הזה. אייל - תודה רבה, היית חלק בלתי נפרד מהצלחת החתונה שלנו! איילת ועודד 19.2.13

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
איילת וגילי-תמונה
איילת וגילי
אייל כהן
5
17/01/2013

אנחנו התחתנו ב 10.01.13 יום קר ברמות מטורפות גשם זלעפות ושלג בירושלים, אייל היה יצרתי לאורך כל הדרך ובהפוגה של 20 דק' צילם אותנו בקיבוץ גבעת ברנר והתמונות יצאו מהממות, לאורך כל... דרך אייל הראה מקצועיות! הצוות שהגיע עם אייל עשה שמח לאורך כל החתונה וזה היה ממש כיף. המון המון תודה לך אייל ולצוות שלך על המקצועיות על התמונות ובעיקר על מי שאתם:)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
shani.be-תמונה
shani.be
אין דברים כאלה!!!!
5
19/11/2012

מהרגע הראשון שנפגשנו עם אייל הוא היה פשוט מקסים ונעים! ביום האירוע הגיע יחד עם שחר, והיו איתנו במשך כל היום עד סוף האירוע. פשוט צוות מקסים, הרגשה נוחה להצטלם ותמונות... !! בלי לחשוב פעמיים היינו לוקחים אותם שוב! מומלץ בחום!!!!!!!!!!!!

הוספת תגובה
ט -תמונה
ט
מומלץ מומלץ מומלץ !!!!!
5
25/12/2011

מומלץ מומלץ מומלץ בחוםםםם !!!! אייל צלם מקצועי, מסור ונאמן לעבודתו, אחראי, דייקן, אדיב, בעל מזג נוח ונעים, יצירתי, אומנותי, כשרוני וייחודי ברמות הגבוהות ביותר, שכל זאת בא לידי... יטוי בתמונות המדברות בעד עצמן. תמונות החתונה צולמו בפוזיציות שונות ,מגוונות וספונטניות המעידות על צלם בעל ראיה ודמיון רחב היקף. היחס שהתקבל הוא מדהים חם וסבלני שכל כך חשוב ביום לחוץ שכזה.... יש לציין כי הצוות היה פשוט מדהים, אנשים שכיף ונוח להיות בסביבתם והכי הכי חשוב מקצועיות ברמה עליונה !! אנו ממליצים בהרבה אהבה וידיעה שאייל הוא צלם מספר 1 ואם הוא לא היה היו צריכים להמציא אותו !!! אנו מאחלים לך שתמשיך להצליח ולשמח זוגות ומשפחות בימים המאושרים בחייהם כפי ששמחת אותנו.

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים