סקויה - אולמות אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על סקויה - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
4.5
שירות
4.5
זמינות
4.5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

12 חוות דעת על סקויה

נועה ויונתן-תמונה
נועה ויונתן
חתונה בגן האירועים של סקויה
5
23/09/2012

התחתנו בגן האירועים של סקויה ב-12/9/12. הצוות היה מדהים ומהרגע הראשון נתנו לנו להרגיש בבית. על כל שאלה תמיד היה מענה וביום האירוע עצמו הם דאגו שהכל יתקתק כמו שצריך... למרות שביום... האירוע לא טעמנו מהאוכל :) האורחים דיווחו כי הכל היה טעים מאוד- מהראשונות ועד לקינוחים!! הגן עצמו היה יפה מאוד והאורחים המבוגרים יותר אף ציינו כי המוזיקה שהתנגנה ברחבה לא הפריעה להם לדבר ולהנות מהערב. בקיצור הערב התעלה על כל הציפיות שלנו ואת הקרדיט לכך אנחנו נותנים לדודו ולכל אנשי הצוות של סקויה- אז תודה רבה לכם!

הוספת תגובה
לילך ובן-תמונה
לילך ובן
לילך ובן 28.8.12
5
02/09/2012

גן האירועים במעלה החמישה היה המקום ה-14 (!) והאחרון שראינו בסבב האולמות שלנו. היה בו כל מה שחיפשנו והתקשנו למצוא במקומות במרכז: פשטות, אלגנטיות ונוף טבעי וקסום. בתור תושבי המרכז... (ראשון), אורחינו לא הפסיקו לשאול לפני החתונה "למה כל כך רחוק??" ולאחר החתונה: "איך מצאתם את המקום הזה?" קיבלנו אינספור מחמאות ואנחנו יכולים לומר בביטחון מלא כי המקום שווה את המרחק. האמינו למי שבדק 13 מקומות נוספים- אין דברים כאלו במרכז! מעבר לקסם של הגן והאווירה המיוחדת, האוכל היה טעים, מגוון ומיוחד. קיבלנו כל מה שביקשנו ומעבר לכך. השירות של הנהלת המקום היה מצוין לאורך כל הדרך! דודו עמד לרשותנו לכל שאלה, בקשה או התייעצות. כמו כן, באירוע עצמו זכינו לליווי צמוד ממור (מנהל האירוע) שסייע לנו מאוד. אנו מודים מקרב לב לצוות הגן ושמחים מאוד שמצאנו את המקום המתאים ביותר לחגיגת יום נישואינו!

הוספת תגובה
עדי והרצל-תמונה
עדי והרצל
אחת החתונות אם לא ה.......
5
24/08/2011

והכל הודות לצוות אולמי סקויה שעשו מעל ומעבר וגרמו לארוע שלנו להיות פשוט בלתי נשכח. נהנו מאוד מהיחס ומהליווי לאורך כל הדרך ומהאדיבות. החוייה שלנו ותגובות האורחים על האולם, האוכל... נפלא והאווירה הקסומה היו יוצאים מהכלל. יש לציין שזהו ארוע שני שמשפחתנו חוגגת במקום - ותוצאות עמדו במבחן הצפיות. תודה מיוחדת לאוולין ישראלי, על הסבלנות, האדיבות, היחס האישי והחיוך הנעים גם ברגעים שהיינו לחוצים ידעה לכוון ולהרגיע. תודה רבה לאריק המקסים, מנהל הארוע, על הרוגע , השלווה והמקצועיות. ממליצים בחום רב!!

הוספת תגובה
לנה וסרגיי-תמונה
לנה וסרגיי
סרגיי ולנה 3.11.10
5
17/05/2011

מקום מהמם, הרמה הכללית, האוכל, הקינוחים, השירות, העיצוב. היחס האישי, ההרגשה הטובה, הדאגה לכל הפרטים, ולו הקטנים ביותר. אווילין, איתה סגרנו את האירוע, ואריק מנהל האירוע, עשו ככל... כולתם לספק את כל מבוקשינו ולענות על כל הדרישות. ממליצים בחום.

הוספת תגובה
מירב ודניאל-תמונה
מירב ודניאל
היה מדהים!!!!
5
22/03/2011

אולם מהמם ביופיו- קלאסי ולא נראה כמו עוד מועדון ריקודים... הצוות היה נהדר וחם, קיבלנו יחס אישי לאורך כל הדרך, כולל שיחות נפש להרגעה בשעות מאוחרות של הלילה.... המעצבת של המקום... שרת והפכה את המקום לרומנטי ואלגנטי ואנשים לא הפסיקו לשבח ולהלל. האוכל היה מעולה!!!! יצאנו מהטעימות מרוצים מאוד ולא הפסקנו לקבל מחמאות אחרי האירוע - גם מהדודים הכי בררנים וביקורתיים!!! אנחנו היינו מאוד מרוצים- החופה על המרפסת שמשקיפה על כל אבו גוש הייתה יפיפייה ואויר ההרים הוסיף לאווירה המיוחדת- רומנטיקה וקדושה שלובים יחד.... ההגברה, התאורה, העיצוב, הצוות, האוכל - הכל היה מושלם!!!! תודה מיוחדת לאוולין הנהדרת ולתמרה המקסימה על כל הסבלנות, הגמישות והיחס האישי. ממליצים בחום לכל מי שמחפש מקום איכותי.

הוספת תגובה
דנית ויאיר-תמונה
דנית ויאיר
היה מעולה
5
05/12/2010

התחתנו בסקויה ב-29.10.10 . האנשים בסקויה הם נאוד מקצועיים, לאורך כל הדרך הרגשנו שיש על מי לסמוך . כל מה שביקשנו קיבלנו ללא בעיה, החתונה התנהלה ללא תקלות והאורחים לא הפסיקו לשבח... ת המקום והאוכל.

הוספת תגובה
יוני -תמונה
יוני
מדהים! תודה לאוולין ודדי על אירוע יוצא דופן
5
23/09/2010

שאפו על האוכל, השירות והמקצועיות. תודה לכם על אירוע מושלם! תודה גם לשרית ולליגל!

הוספת תגובה