אולמי לבן - אולמות אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 5 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על אולמי לבן - עמוד 5

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

40 חוות דעת על אולמי לבן

אריאלה-תמונה
אריאלה
תודה רבה לכל צוות לבן
5
07/11/2013

באריך 6.11.13 ערכנו את טקס החינה שלנו שבעה חודשים לפני כן סגרנו על האולם ישר ידענו שאנחנו חוגגים שם את טקס החינה שלנו, מהתחלה קיבלו אותנו בחום ובאהבה רבה נתנו לנו יחס מדהים,... רו לנו לבחור את המנות מה כדי לקחת ומה לא ובאמת היה אירוע שלא נשכח ,אירוע מדהים האוכל היה מדהים, האנשים היו נהדרים ותומכים, מאהרון טלי ויורי ועד למלצרים המדהמים האנשים שעשו לנו את האירוע מדהים . אזתודה לכם צוות לבן לא נשכח אך עשתם לנו אירוע מדהים.

הוספת תגובה
טוני ואסף-תמונה
טוני ואסף
אין מקום אחר.
5
06/11/2013

תשכחו מכל מה שאמרו לכם. בלבן אירועים אהרון, טלי, יורי, נוח ורומן הוכיחו שאין על חתונה קטנה ואינטימית. צריך רק לבחור את המקום הנכון עם האוכל הנכון והאנשים הנכונים כדי שזה יהיה... לם. ב17/10/13 הצוות של לבן אירועים הגשים לנו חלום. הם נתנו לנו הרגשה מעולה וגם כשהחתונה נמשכה הרבה מעבר לרגיל, לא רמזו אפילו לסיים את הערב. אספו לנו את בקבוקי האלכוהול שנשארו וריכזו לנו אותם כדי שחס וחלילה לא נשכח. (יש מקומות לצערי שההפיך הוא הנכון). וליוו אותנו בסבלנות במקצועיות לאורך כל הדרך. קצת מהתגובות שקיבלנו: "האוכל היה מדהים ואיזה שפע", "השירות שלהם היה מצוין", "מקום יפה ונעים באמת שנהנינו", "איזה נחמדים שם כולם". לכל זוג שמתחתן או מתכנן חתונה באיזור עד 300 איש, אל תעזו לדלג על המקום הזה. הם פשוט מקסימים. אוכל מדהים, שירות מצוין, גמישות, הקשבה ומעל לכל אמינות. פשוט כיף. תודה רבה לבן אירועים. את האירוע הבא אנחנו יודעים איפה נעשה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
yaniv-תמונה
yaniv
חוויה חוויה חווייה
4.8
06/11/2013

אנחנו כזוג שהוא מאוד קפדן ודואג לפרט הקטן ביותר מראש פסלנו את כל אולמות האירועים הקונבנציונאלים כי נמאס לנו מחתונות סטנדרטיות, שנראות ומרגישות אותו דבר, ורצינו לארגן אירוע שבראש... ובראשונה אנחנו נהנה ממנו וגם האורחים... כמו כן חיפשנו מקום באזור הקריות כדי שהחברים הקרובים יוכלו לשתות אלכוהול בראש שקט ולחזור הביתה במונית. המקום הראשון שהלכנו לראות היה לבן אירועים וישר ידענו שזה מה שאנו מחפשים! בפגישה הראשונה עם אהרון הבעלים, הייתה אוירה מצוינת . קודם כל מדובר בבן אדם! עם לב רחב, אנושי ולא איזה מישהו סתם שמנסה למכור לנו לוקשים ולדחוף לנו דברים שאנו לא צריכים ושמייקרים את האירוע, בפגישת תפריט עם טלי שהסבירה לנו בקפידה על התפריט ואז הבנו שאנחנו עשינו בחירה טובה! בפגישה עם יורי שבנה לנו את האירוע והסביר לנו הכול עד הפרט הכי קטן הבנו שיש לנו ולאורחים שלנו כתובת בכל רגע.. בקיצור האירוע היה פשוט מעולה, מעל ומעבר לציפיות שלנו, וקיבלנו פידבקים מעולים מכל המוזמנים, בלי יוצא מן הכלל. השילוב של העיצוב המיוחד שמשרה אווירה מסיבתית אך אלגנטית, האוכל המצוין השירות האיכותי, התאורה המעולה כל אלו יצרו ערב מקסים ובלתי נשכח, ואנו ממליצים בחום על המקום. אז למי שמחפש משהו קצת אחר, אל תהססו!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Hen-תמונה
Hen
המלצה
5
05/11/2013

חיפשנו מקום אינטימי, יפה ומושקע, לבן ענה לנו על כל הבקשות!! יש שם צוות מדהים, עם תודעת שירות מאוד גבוהה! היה לנו מאוד כיף, ממש פינקו אותנו ביום החתונה! האוכל היה יותר ממושלם!!!... אווירה היתה קסומה!! כולם ממש ממש נהנו ולא מפסיקים להגיד לנו את זה! לבן הצליח להגשים לנו את האירוע שכל כך רצינו! מומלץ בחום!!!... לא תתחרטו!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
liraz-תמונה
liraz
מדהים!!!!!!! מ-א' ועד ת'!!!!!
5
05/11/2013

מחפשים מקום קטן (יחסית) ואיכותי ברמות שלא הכרתם ובמחיר עממי יחסית למחירי השוק - זה המקום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חיפשנו מקום מיוחד לחתונה מצומצמת של עד 250 איש והמקום הזה ענה על... כל דרישותינו וציפיותינו!!!! המקום מהמם!!!! שילוב מוצלח של גן ואולם...אינטימי ומותאם לחתונה קטנה (שזה מאוד מאוד חשוב, בכל האולמות האחרים שהיינו בהם והיינו בדי הרבה, הציעו לחצוץ את האולם ע"י מחיצה לשניים דבר אשר לא בא בחשבון עבורנו). האוכל היה מעוולה!!! אורחים לא מפסיקים להחמיא עד היום על כמות האוכל וטיבו יוצא הדופן!!!!(גם זה אלמנט שבחרנו בקפידה רבה בחתונה, כיוון שאנחנו לא אוהבים את תעשיית האוכל ההמונית). היחס של בעל האולם ושל מפיקת האירועים שלו טלי היה אישי ומספק הרבה יותר ממה שיכולנו לדמיין, הם אנשים יחודיים שיחס עבורם ללקוח הוא חשוב מעל הכל! כל מה שביקשנו קיבלנו ובמהירות - פשוט מדהימים!!!!! יורי - רב המלצרים - בחור מקסים גם כן! פשוט מאושרת שבחרנו להתחתן שם ולא במקום אחר!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה