קדמא - גני אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-7933838
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1
  • אני רוצה...
  • אולם, גן

  • קונספט
  • עסקי, שישי צהריים

  • כמה מוזמנים
  • 400-900

  • מתי
  • קיץ, חורף

  • כשרות
  • כשר

קדמא - גני אירועים

החיפוש אחר גני אירועים ואולמות יפים ומרשימים יכול להסתיים כשאתם פוסעים לראשונה למתחם קדמא, גן אירועים בנווה אילן, מוקף גבעות וחורש טבעי, בינות הרי ירושלים, מלאי ההוד הקדום. במרפסת הפנורמית המשקיפה אל מישור החוף תוכלו לערוך את החופה והקידושין ולחלוק יחד עם האורחים חוויה מפעימה וייחודית, של יופי מעשה ידי הטבע ואסתטיקה מעוצבת פרי יד האדם.
המקום מיועד לעד 800 אורחים וכולל סוויטה מפנקת ומצוידת לזוג המאושר בה ניתן להתארגן טרם האירוע. המיקום הנוח של קדמא והצוות המקצועי שדואג לכל הפרטים כולם, הופכים את האירוע להפקה זורמת ונוחה, בה כל שאלה זוכה למענה מהיר וכל בקשה נענית בהרף עין.

אירועים עסקיים

תחשבו על זה: מיקום מרכזי, נוף מפעים, אולם מעוצב, צוות מקצועי ואוכל משובח – קדמא – גן אירועים בנווה אילן הכי מתאים לאירוע עסקי.

קדמא - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

6 חוות דעת על קדמא

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
snirle12-תמונה
snirle12
אין דברים כאלה!!
5
21/05/2023

אירוע מהסרטים! העיצוב, השירות, הליווי הצמוד, האוכל בקיצור הכל!!! מושלם מושלם מושלם!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דוד-תמונה
דוד
חתונה בקדמא נווה אילן
5
23/02/2014

אני ודוד הלכנו לבדוק מלא אולמות , שהגענו לקדמא ידענו שזה האולם שלנו ! מי שהפיקה לנו את כל האירוע הייתה טליה המדהימה , שכל מה שרצינו קיבלנו , המעצב היקר אוהד שעיצב את האולם ברמה... כי יפה ומיוחדת שיש , מנהל האירוע ינון שעשה הכל בזמן וכמו שצריך , האוכל היה מדהים אנשים לא מפסיקים לדבר על הכל ! בקיצור היה לנו אירוע בדיוק כמו שחלמנו ! ממליצים בחום על כולם !

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שירן אלקיים מאור-תמונה
שירן אלקיים מאור
המקום המשולם לחתונה מושלמת
5
21/10/2013

הצוות בפרט, ינון ושגית היו מדהימים, קשובים ומפנקים. אני אישית התארגנתי בסוויטה שבאולם והצוות לא הפסיק לפנק אותי ועד 10 אנשים שהיו איתי. הפינוקים כללו פירות, שוקולדים, עוגיות... חת צהריים מטורפת (הכוללת סטייק, פסטה, צ'יפס, סלטים ולחם). המקום מעוצב בצורה מאוד ייחודית!!!! אנשים לא מפסיקים להתקשר אליי, לבן-זוגי ולהוריי ולהגיד כמה הם מופלאים מקדמא, כולם אומרים שהם אף פעם לא היו במקום כזה מיוחד ויפה. בנוסף, אנשים גם מאוד התלהבו ונהנו מאיכות וכמות האוכל שהיה בחתונה - אוכל ברמה שאין באף אולם חתונות. מרוצה מאוד וממליצה בלב שלם על קדמא!!!! ותודה רבה לכל הצוות על ערב בלתי נשכח.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אודליה והראל-תמונה
אודליה והראל
חתונה בקדמא - מומלץ בחום!!!
5
26/10/2011

התחתנו בסוף אוקטובר 2011 ב"קדמא" שבמושב נוה אילן. לאורך כל ההכנות לחתונה ליוותה אותנו הסוכנת, נטלי עמוס, ודאגה לכל צרכינו, ללא כל סייג - יתרה מכך, בערב לפני החתונה עוד הסכימה... נויים של הרגע האחרון. נטלי דאגה לתזכר אותנו אודות ספקים ועקבה ביחד איתנו על סגירת פינות שאינן קשורות בהכרח לגן האירועים עצמו. בערב החתונה ליוו אותנו מנהלי האירוע, דודו וינון, בהקשבה רבה ותמיכה והשרו אווירה מרגיעה ושליטה בעניינים. הועמדה לרשותינו סוויטת התארגנות מ-צ-ו-י-נ-ת (אסור לוותר על זה, זה אחד הדברים החשובים ביור שיש לזוג ביום חתונתו), כובדנו בארוחת ערב, ודאגו לכל צרכינו. התשלומים הוגנים, ביחוד כשמדובר ברמת אירוח גבוהה כמו בקדמא. התמונות באתר אינן מזקרות! זה הנוף הנשקף, כך בדיוק מסודר הגן, וכך נראה האולם - הכל טיפטופ, ברמה גבוהה מאוד. צוות המקום מנוסה מאוד ומשרה גם על האורחים אווירה רגועה ונחמדה. שווה ביותר, לכל תושבי המרכז, השפלה וירושלים!

הוספת תגובה
רות ובועז -תמונה
רות ובועז
היה מעולה
5
05/06/2011

חיפשנו בהרבה מקומות עד שהגענו לקדמא, התלהבנו ממש מהכל והיינו אפילו עוד יותר מרוצים מהתוצאות. עשינו חתונה מורכבת של שישי צהריים, חצי דתיים חצי חילוניים עם כל מיני דרישות מסוימות... היו חשובות לנו וקיבלנו 100% היענות על הכל וגם עצות. בהכנות, דותן הלך איתנו יד ביד, היה קשוב, זמין ופשוט מקסים ומדהים. הוא נתן לנו הרגשה שהאירוע הזה חשוב לו, לא פחות מלנו. המקום יפהפה, הגן והנוף מהממים (שם עשינו את קבלת הפנים והחופה), הצוות זמין תמיד וסובלני, לא לחצו והתאימו את עצמם לכל בקשה שלנו, אפילו ביום החתונה עצמו (מייל לגבי סידור שולחנות אחרון לא הגיע אליהם באשמתינו והם סידרו שולחנות תוך כדי קבלת הפנים- לא התלוננו או גרמו לתחושה לא נעימה).האוכל היה ממש טעים לכל מגוון האורחים. יש סוויטה נוחה, מהממת וגדולה להתארגנות. בקיצור, אנשים לא רצו ללכת. מנהל האירוע, דודו, מקצועי ורגוע. האולם מצוייד במצלמות, מסך והגברה מתקדמים. לבסוף, אנחנו והאורחים היינו מאוד מרוצים, קיבלנו תמורה מלאה למחיר, שגם בו הלכו לקראתנו והוא היה הוגן מאוד. ההמלצה כאן היא רק תודה קטנה לצוות באולם והמלצה חמה עבורכם.

הוספת תגובה