אוהל יעל מקום בהר - גן אירועים - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagram WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות

אוהל יעל מקום בהר

4.8 מתוך 5 | 5 חוות דעת
053-6130409
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
  • אני רוצה...

אוהל יעל מקום בהר

הררית

קצת על אוהל יעל מקום בהר

רוצים להתחתן אבל לא מעוניינים לחגוג כמו כולם בגני אירועים ואולמות? חולמים על מסיבה בחיק הטבע שמספק את התפאורה עוצרת הנשימה? אוהל יעל הוא המקום בשבילכם.
בלב הגליל, על כביש הררית, אוהל יעל משקיף לנופיו היפים של תל יודפת העתיקה והר עצמון. זוגות הבוחרים להינשא באוהל יעל מוצאים את הנקודה המרגשת ביותר עבורם להקמת החופה בטבע, זה יכול להיות מתחת לעץ החרוב או מול כרי הדשא בו רועים עיזים וכבשים. החגיגה עצמה נערכת במבנה הפשוט הבנוי מאבן גלילית, כיאה למקום וכולל מפלס מוצל וטרסות גולשות אל נוף ההר. אוהל יעל – המקום הטבעי להתחתן בו.

אירועים עסקיים

כשאתה מחפש מקום מתאים לאירוע עסקי, חשיבה יצירתית עשויה לעזור. אוהל יעל, בלב הטבע הגלילי הוא מקום ייחודי להפקת אירועים שונים מכל מה שעשיתם בעבר. אוהל יעל, תנו לטבע לדבר.

איך מגיעים לאוהל יעל מקום בהר

חוות דעת

(5)
4.8 מתוך 5
כתבו חוות דעת לכל חוות הדעת

אביטל

17 נובמבר, 2014

“חתונת שישי באוהל יעל - מומלץ בחום”

4 מתוך 5

התחתנו באוקטובר בחתונה של שישי בצהריים באוהל יעל. מקום קסום בטבע, מקום עם נשמה וקסם ייחודי, שהתחברנו אליו מיד. היינו בתקשורת מול עידו ורועי שהיו מאוד נעימים, הוגנים ונתנו תחושה קלילה וכיפית לעבוד מולם, סייעו וענו לכל שאלותינו, תמיד בליווי חיוך ותה צמחים של המקום. בסיום הערב ישנו במקום ובילינו בו בבוקר שלמחרת והחוויה הייתה מדהימה. הרגשנו בבית. ממליצים בחום!

גיל וארנון

16 מרץ, 2014

“חתונה”

5 מתוך 5

מהרגע הראשון שהגענו למקום היה נעים לפגוש את עידו ולהיות במקום, מפגש אנושי ומקום מזמין מלא ביצירה, אהבה ונשמה. חיפשנו מקום שאפשר יהיה לעשות אירוע צנוע בחוץ, בטבע וגם שיהיה מסביר פנים לכל האורחים (גם לאלה שלא חובבי טבע כמונו- שיוכלו להרגיש במקמם...) ומצאנו! שמחנו להתחתן באוהל יעל ולאורך כל הדרך היינו מבסוטים מהבחירה, תודה...

Guy

29 יולי, 2013

“חתונה באוהל יעל”

5 מתוך 5

התחתנו באוהל יעל, והיה ממש מוצלח. מזג האויר היה נעים גם בערב באמצע הקיץ. הטבע והנוף יוצרים אוירה מיוחדת שלא תמצאו במסעדה או גן ארועים. האורחים ממש התלהבו מהמקום. הנוף יהפוך כל ארוע למוצלח... אנחנו מאוד ממליצים. לגבי המחיר, ארוע באוהל יעל כולל תשלום בנפרד לכל אחד מהספקים (תאורה והגברה / בר / די ג'יי / קייטרינג / המקום עצמו), וחשוב מאוד שתבררו את כל העלויות מראש. הקייטרינגים שעובדים עם המקום ידעו לתת לכם את המחיר של הספקים האחרים, וגם ינהלו אותם בשבילכם. אנחנו לקחנו את קייטרינג הג'ירפה והתנין (מומלץ מאוד) ואת DJ טלקו מיודפת (שהיה פשוט מצוין, אנשים נשארו לרקוד עד 02:00 בלילה).