בית על הים - גני אירועים ואולמות: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על בית על הים - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
איכות
5
שירות
4.5
זמינות
4.5
מחיר
3.5

כתבו חוות דעת

17 חוות דעת על בית על הים

קרין-תמונה
קרין
מקום מדהים, שירות יוצא דופן!
4.8
13/05/2013

איזה כיף לכתוב ביקורת לבית על הים! אני לא יודעת ממה להתחיל - המרפסת המדהימה לים והשקיעה על יפו, האוכל שהאורחים לא מפסיקים לדבר עליו, עיצוב האולם שהוא מדוקדק ואופנתי החל מהקישוטים... על השולחנות וכלה בשירותים המהממים, הכל נקי ומאורגן למשעי.. אתמקד בשירות והמקצוענות המדהימים שקיבלנו מרן ויונתן המקסימים. רן היה זמין אלינו לאורך כל הדרך, נפגש איתנו פעמיים לפני החתונה ועזר לנו להחליט איך לתזמן את האירוע, איך להושיב את האורחים וכן הלאה. בשבוע שלפני שיגענו אותו בטלפונים וסמסים מאה פעם ביום... ותמיד נעננו בסבלנות ובחיוך. בערב עצמו הכל תיקתק, רן דאג שהכל יעבוד כמו שקבענו מראש בלי שנצטרך בכלל להתעסק בזה, שיחרר אותנו רק להנות מהערב ולא לחשוב על כלום. בנוסף הצמידו לנו את רותם המקסימה, מלצרית המשפחה, שחגה סביב כל המשפחה כל הערב ודאגה לכל פרט קטן. גם יום אחרי האירוע רן ויונתן עמדו לרשותנו ועזרו לנו לסגור את כל הפרטים האחרונים. בקיצור, אין מילים, נהנינו מכל רגע והרבה בזכותכם, היה תענוג והמלצה חמה יותר מזו לא יכולתי לכתוב!! תודה, קרין וירון, אפריל 2013

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Adi-תמונה
Adi
חתונה מושלמת! בית על הים!
5
20/01/2013

התחתנו ב 18.1.13 , חתונת חורף שישי צהריים. פשוט אין לי מילים לתאר את החוויה המדהימה שעברנו. זו פעם שנייה שאני מתחתנת ופשוט היה מושלם. הכל תקתק וזרם בצורה מדהימה. אין פרט שהם לא... שבו עליו. רן וצור דאגו לכל דבר, רק שנהיה מרוצים ונשמח ביום הזה. גם לפני וגם במהלך הארוע. רואים שהם בעלי ניסיון רב של שנים בתחום. הצמידו לנו מלצרית פרטית בשם עדי, שהיתה לצדנו כל הארוע וכל ציוץ שלנו היא ישר דאגה לו. איזו גאונות!!! היא אפילו דאגה לבקר את הכלבה שלנו שנשארה בחדר חתן כלה... האורחים לא הפסיקו להתקשר ולהחמיא על היופי והמיקום של האולם, הנוף הכי יפה שקיים, על הים, מצד אחד משקיף על יפו ומהצד השני על ת"א. מהמם!!! הקיטרינג היה מאלף. האורחים טענו שזה האוכל הכי טעים שאכלו אי פעם בחתונה. השפית סיגל לוי דאגה לכל פרט וגם שדרגה את התפריט לפי הגחמות של ההורים (כמו חמוצים רומנים). היא ניגשה בארוע לחולי הצליאק בשולחנות ודאגה שיקבלו את האוכל שמתאים להם בדיוק. פשוט אין מילים. מומלץ בחום ושווה כל שקל!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
Kobi Mali-תמונה
Kobi Mali
חתונה נפלאה
5
17/08/2012

לפניי שבועיים הייתי בחתונה של אחותי הקטנה אצלכם קוראים לה מרב ולחתן קוראים רן. האירוח של הצוות היה מדהים. הצוות היה מדהים והיו איתנו בכל רגע. המקום מקסים מאוד והאורחים מאוד... נו. עד עכשיו מגיעים תגובות ממש טובות. תמשיכו ככה והיה שווה.

הוספת תגובה
isaac -תמונה
isaac
החתונה שלנו היתה מדהימה !!!
5
19/11/2011

התחתנו במז"ט ב- 7.11.11 ב"בית על הים" עם הקייטרינג של "טעם וצבע", העיצוב והפרחים על ידי "יוסי רסטה" , הצילום על ידי "הדס לוי" וה DJ על ידי "שחר אריאל". כולם היו מדהימים ועבדו... תוף פעולה מצוין. העיצוב של החופה ושל האולם היה בדיוק מה שביקשנו, החופה היתה מרגשת עם שירה של הרב אילן בכר ובניצוחו של הרב אליהו שטרית, האוכל היה מעולה ובשפע כיאה לטעם וצבע שנתנו תפריט משודרג לבית על הים, הריקודים לא פסקו עד 2 בלילה. בימים שלאחר החתונה קיבלנו המון טלפונים מהאורחים שאמרו שחתונה כזו הם לא ראו גם מהבחינת הלוקיישן וגם מבחינת המקצועיות של כל הצוות. אנחנו ממליצים בכל פה לחתונה שלא תישכח. שרון ואיציק

הוספת תגובה
נטע ופליקס -תמונה
נטע ופליקס
נטע ופליקס
5
24/09/2011

טוב.. חוץ מהבחירה באשתי אין ספק שהבחירה להתחתן ב'בית על הים' היתה הבחירה הטובה ביותר שעשיתי! כמובן שהבחירה היתה משותפת וההצלחה אדירה.. המקום מביא את ארועי החתונות לרמה חדשה,... ב מנצח של מיקום מדהים עם נוף עוצר נשימה (לא לוותר על השקיעה) וצוות מקצוען שדואג לכל הפרטים הקטנים. צור, מעיין ואורנה היה תענוג להכיר אתכם, האכפתיות, הסבלנות והזמינות האינסופית הם אלו שגרמו לנו להיות כה שלווים ואפשרו לנו להנות מכל רגע בארוע. ממליץ בחום לכל מי שרק חושב על להתחתן - תלכו, תראו, תתאהבו... אוהבים אותכם ומודים לכם על הכל, נטע ופליקס (25.8.11)

הוספת תגובה
רויטל ועפר-תמונה
רויטל ועפר
מומלץ בחום- אירוע של פעם בחיים
5
06/09/2011

מהרגע הראשון שנכנסו ל"בית ל הים" ידענו שכאן אנחנו רוצים להתחתן. חודש אחר כך, בשישי בצהריים באוגוסט, נערכה החתונה המדהימה שלנו. המיקום של המקום, כשמו כן הוא, על הים, וכל העיצוב... מקום סובב סביב עובדה זו.כל פרט ופרט במקום זכה לתשומת הלב המירבית, אין שם פרט אחד שלא הושקעה בו מחשבה, אבל התוצאה הסופית היא פשטות בלתי מתפשרת, fineיות מוקפדת, מאוד לא מצועצעת, שמפנה את הבמה לנוף המרהיב של הים. בהתחלה קצת חששנו להתחייב לחתונה תוך חודש ימים, כי פחדנו שזה קצר מדי, ולא נספיק לסגור את כל הקצוות. אבל מהמפגש הראשון, הצוות כולו וצור בראשם, עמדו לצידנו ודאגו לפתור כל בעיה, הרבה מעבר לדברים שקשורים למקום עצמו. צור הבין מאוד מהר את הראש שלנו והמליץ לנו על ספקים מצויינים, תוך שמירה על האינטרסים שלנו. ת'כלס אנחנו שמחים שריכזנו את כל ההכנות בחודש ולא "מרחנו" את זה על יותר זמן. היה מאוד אינטנסיבי, אבל יעיל. כבר במגעים הראשונים עם "בית על הים" הבנו שאפשר להירגע. לצור חשוב מאוד שהחתונה שלנו תהיה מוצלחת, אולי לא פחות מאשר לנו, ושאפשר לסמוך עליו שהאירוע יהיה מקסים עד הסוף. האירוע עצמו היה מתוקתק לגמרי, כמו מבצע צבאי שקט, אבל הכל בנעימות, בלי לנג'ס ובלי להלחיץ. חגי ורותם, שניהלו את האירוע מטעם המקום, דאגו לתאם הכל עם כל יתר הספקים, ואפשרו לנו להתרכז בלהנות מהחתונה שלנו. הכל היה זורם, טעים, בטוב טעם, הרבה מעל הציפיות שלנו, ושל המשפחה והאורחים, שלא מפסיקים להחמיא על החתונה.

הוספת תגובה
שירי ואייל-תמונה
שירי ואייל
המלצה חמה
5
23/06/2011

אנחנו ממליצים ממש בחום על המקום המושלם והמיוחד הזה. ראשית, המיקום המושלם מול הים עם הנוף ליפו ותל אביב, המקום עצמו מרהיב, מיוחד, שונה, מרשים ונותן חוויה אחרת לגמרי מכל חתונה... . אנחנו עשינו חופה בשקיעה ואחרי החופה אנשים נשארו עוד למעלה ונהנו מהאויירה, מהבריזה והנוף. כל האורחים נדהמו מהאווירה שבאולם הפנימי, מהתאורה ומהעיצוב. האוכל מדהים ואין אורח שלא אמר כמה האוכל היה מושלם. האורחים נורא נהנו מהכל. והכי חשוב - השירות. לאורח כל הערב נצמדו אלינו רותם, חגי וניצן המקסימים, עם המון רוגע, סבלנות, חיוך, מקצועיות ואיכפתיות. לא דאגנו לגבי דבר ורק נהננו, הם דאגו לכל הפרטים הקטנים והגדולים, האמת שלא נתקלנו ברמת השירות של המקום הזה, הרמה הכי גבוהה שיש. לא היה קל המו"מ.. ובטח לא זולים, אבל שווה כל שקל! תודה ענקית לאורנה, צור, חגי,רותם וניצן. היה כיף!

הוספת תגובה
גיל ואמילי-תמונה
גיל ואמילי
אל תאמינו למה שאמרו לכם- זה הרבה יותר כייייף!
5
26/05/2011

אני יודע שזה נשמע נדוש, ואחרי שקראתי הרבה חוות דעת בעצמי, גם אני הייתי מרים גבה אם הייתי קורא את מה שאני כותב, אבל זה באמת היה מושלם! הבחירה בבית על הים הולידה שרשרת אירועים... ילה אותנו ללילה המושלם של החיים. זה התחיל במיקום המושלם. איפה שכל הזוגות באים להצטלם כי הכי יפה שם, איפה שמצד אחד יש את הטיילת של תל אביב לרגליך, צד שני העיר העתיקה ובצד השלישי 180 מעלות של ים ו360 מעלות של שמיים ואויר! עשינו את קבלת הפנים על הגג והחופה הייתה בול כשהשמש נגעה בים- "חוויה דתית". מגי ותולי זה הקייטרינג הכי טוב בארץ. המלצרים מקצועיים בטירוף, הכל היה כל כך נעים ויפה וט-ע-י-ם! אפילו הדודה הכי ביקורתית נשארה ללא מילים. ולהורים זה שווה המון. והחבר'ה עפו על האנטריקוט כאילו אין מחר. ומשהו שלא ידעתי להעריך לפני- המקצוענות של הצוות בבית (על הים) זה משהו שאין לו מחיר. מרגע שאתה מגיע למקום אתה לא צריך לדאוג לכלום! הכל מתקתק, מסודר, דואגים לך ולכל האורחים כאילו אתה מלך!! אני מכיר את ה"מאחורי הקלעים" קצת וזה ממש לא פשוט אבל החבר'ה האלה מקצוענים! אין כאלה דברים. בתור חתן זה שווה המון! לפני שזה מתחיל להיות ארוך מדי אני אסכם בצורה ממוקדת יותר- המיקום פשוט לוקח כל מקום אחר בארץ. המקום מושקע ומתוקתק עד הפרטים הכי קטנים. הספקים שעובדים במקום הם הכי טובים שאפשר לבחור. הצוות של הבית (על הים) שווים כל שקל! ואנחנו חייבים להם את הלילה הכי כייייייף שהיה לנו.

הוספת תגובה
רן ומאיה-תמונה
רן ומאיה
היה מדהים
5
21/05/2011

המקום מדהים!!! פשוט מושלם!!! חדש ומקורי... נוף מהמם... וכל אחד מהספקים הכי טוב בתחום - הבעלים של המקום, הקייטרינג והבר. היו לנו 450 אורחים... בהתחלה קצת חששנו מצפיפות אבל בזכות... צור ומעיין ונסיונם הרב בתחום - היה מושלם! הכל תקתק בצורה מדהימה - אפילו לא היו תורים במזנונים... גם לגבי החניה היה מצויין - הצעירים כמובן באו במונית ושתו בכיף, ולמבוגרים יש הרבה חניונים באיזור... המיקום על הים והקירבה לעיר פשוט שווים הכל! האורחים ממש התלהבו והתגובות היו מדהימות!

הוספת תגובה
דנה וערן-תמונה
דנה וערן
אחד המקומות אם לא ה... !!!
5
28/04/2011

התחתנו ב-14/4/11, היתה לנו חתונה מדהימה !!! האורחים התלהבו מהמקום המהמם, מהמיקום שלו ומהנוף המדהים של תל אביב והים... כולם באו במונית ולכן יכלו לשתות ולהנות האוכל היה מעולה והבר... תיפקד בצורה מדהימה אנחנו חייבים לציין שכל המנהלים והאחראים על אותו ערב היו מדהימים ומקצועיים ביותר - האולם, הבר, הקייטרינג וכל מה שמסביב בית על הים כבש אותנו מהרגע הראשון - מקום חדש, יפיפה, עם נוף מהמם !!! בעלי המקום נתנו לנו הרגשה מדהימה והיו מסורים לאירוע שלנו מתחילת הדרך הם השקיעו מעצמם המון בתכנון הערב בצורה המושלמת ביותר - ואכן כך היה !!! תודה לכם צור ומעיין ! בזכותם היה לנו ערב בלתי נשכח !!!

הוספת תגובה