בית על הים - גני אירועים ואולמות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
03-7174666
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולם

  • קונספט
  • עסקי, על הים, שישי צהריים

  • כמה מוזמנים
  • 200-450

  • מתי
  • קיץ, חורף

  • כשרות
  • כשר

קצת על העסק

איך מגיעים לבית על הים

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

בית על הים - חוות דעת

דירוג גולשים

4.5
איכות
5
שירות
4.5
זמינות
4.5
מחיר
3.5

כתבו חוות דעת

17 חוות דעת על בית על הים

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
גולש-תמונה
גולש
מושלם
4.8
02/09/2018

השירות ברמה הגבוהה ביותר! ירידה לפרטים הכי קטנים שאפשר לחשוב עליהם...התחתנו בראש שקט וידענו שדואגים לנו..

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Asaf-תמונה
Asaf
חתונת שישי צהריים בבית על הים
4.5
25/06/2016

בקצרה- בית על הים, הקייטרינג מזל טלה והבר 223 (דאק-פייס) הם מקצוענים מכף רגל ועד ראש, שווים כל שקל ויעזרו לכם להקים אירוע מדהים מכל הבחינות. באריכות- בית על הים: מקום מדהים,... ה, מצוחצח ומתוקתק מכל הבחינות. אירוע צהריים יאפשר לכם נוף ללא תחרות לים ויוריד במחיר במעט מיום חמישי בערב. המחיר אמנם יקר אבל יאפשר לכם לחסוך במקומות אחרים, למשל מעצב אירוע היה מיותר בעיננו כיוון שהמקום עצמו פשוט יפה. מעט סידורי פרחים במרכז השולחנות סיימו את כל סאגת העיצוב וחסכו לנו כמה אלפי שקלים. הבעיות היחידות במקום הן המחיר היקר יחסית, אבל שווה את השקט הנפשי מהאוכל, הנוף, השירות וכו, והזמינות שכן כל הפגישות נערכו בצהריים. מזל טלה: האוכל באירוע היה אפילו טעים יותר מהאוכל בקבלת הפנים. עבדתי במקצועות שונים בקייטרינג מספר שנים, גם במקומות טובים, ותמיד האוכל לא היה מוצלח מאוד לטעמי. כאן, כל מה שטעמתי, גם במהלך האירוע וגם אחריו, היה מעולה. כל צוות מזל טלה היה קשוב, פתוח לבקשות, ומקצועי. מנות טבעוניות, ללא גלוטן וגלאט יצאו מהמטבח ישר אל האורחים, ללא התערבות שלנו ואחרי שמזל טלה דאג להביא אותן בעצמו. בקיצור, אוכל מדהים ושירות מצויין. הבר (דאק-פיס\223)- אבירן היה מקצועי, נחמד לכל אורך ההכנות והאירוע עצמו. כמוהו גם צוות הבר לכל אורך האירוע. ההמלצה הטובה ביותר היא לקחת את הקוקטילים שהבר מציע. לכו לטעום את הקוקטילים, הם מצויינים, וכך הם גם מוגשים באירוע. באירוע צהריים הם מוצלחים במיוחד כי כולם, כולל המבוגרים, שותים קוקטילים מתקררים ומשתכרים מעט. קוקטילים שוברים קצת את השיגרה המשעממת של החתונות הסטנדרטיות, הם מסקרנים ומספקים נישה שונה לאילו שלא אוהבים לשתות אלכוהול נקי או אלכוהול עם ספרייט/קולה וכו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Jos-תמונה
Jos
חתונה בבית על הים
2.2
19/08/2015

לצערנו החוויה שלנו מבית על הים ומזל טלה (הקייטרינג) היתה שונה משל זוגות אחרים. כן האוכל שלהם מאד טעים (אך אל תצפו לרמה של הטעימות כלל) וכן המקום יפייפה. חודש לפני החתונה רציתי... עביר למנהל הארוע הערות חשובות בנוגע לאורחים והוא אמר לי שכל הערה ובקשה צריכה להרשם במערכת האינטרקטיבית בלבד - המערכת אגב היא מדהימה! אך לצערי שום דבר ממנה לא בוצע למעט מיקום היושבים. אני אתן מספר דוגמאות מצומצם אך תאמינו לי שזו רק דוגמית משלל בעיות שהגיעו אליי תוך כדי ארוע (ואני אפילו לא רוצה לדעת מה עוד קרה ולא הגיע אליי). משפחת הכלה דוברת רוסית בלבד והובטח לנו שהמלצר (מתוך 25 מלצרים) יהיה דובר רוסית אך הדבר לא קרה - יש לציין כי למעלה מ 20% מתושבי המדינה דוברים שפה זו ולא מדובר במקצוע בו חסרים דוברי שפה זו. חלק מהאורחים שלנו הגיעו ממדינות שונות על פני הגלובוס וכיוון שאינם בקיאים בחתונה ישראלית קלאסית הדפסנו באנגלית את התפריטים כדי שידעו למה לצפות אך לצערנו הם כלל לא חולקו אף שהדבר הובטח לנו כמו כל שאר הדברים - נשמע קטן אבל ישבנו, תרגמנו, עצבנו ורצנו לבית דפוס להדפיס זאת וכל זה לא קורה בקליק. אחותי ובני משפחתה לא קיבלו את מנות הגלאט כושר שהוזמנו עבורם. תוך כדי האירוע הן מנהל הארוע מטעם בית על הים ומזל טלה באו והתנצלו מספר פעמים אך לא בשביל תירוצים והתנצלויות אתה בא להתחתן במקום יוקרתי. והרשימה עוד ארוכה....בשורה התחתונה - מאכזב לדעת שמכרו לך מוצר בינוני במחיר יוקרתי ומאכזב יותר לדעת שלצד שלל התירוצים והטלת האחריות בין בית על הים כלפי מזל טלה ולהפך אף אחד לא מנסה לקחת אחריות, להגיד טעינו ולנסות לשפר ללקוח הבא. דבר נוסף, מרגע שאתה חותם איתם פתאום אין עם מי לדבר או לבקש משהו אפילו קטן - פשוט אל תצפה מהם.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
dzaturan-תמונה
dzaturan
חתונה של אוקסנה ודניאל
4.8
19/02/2014

הגענו לבית על הים בדקה ה-90 והצוות האדיב והמקצועי סידר לנו חתונה מהסרטים! ממש ארגנו לנו הכל ודאגו שהכל יעבוד טיפ טופ. רן - מנהל הארוע נתן שירות יוצא דופן - לפני הארוע ובמהלכו,... ג לכל פרט והדריך אותנו מה עושים בכל שלב. כמו כן הצמידו לנו מלצרית (סתיו) שדאגה לנו לאורך כל הארוע - לא היה רגע שהרגשתי שחסר לנו משהו מאוכל, פרטי לבוש ואפילו דאגה לנו למים במהלך הריקודים... ממליץ בחום על המקום - במיוחד שהאורחים לא הפסיקו להחמיא לנו על החתונה המדהימה והמיוחדת שלא יצא להם לחוות כזאת בעבר...

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נעה-תמונה
נעה
היחס שקיבלנו היה מאוד לא נעים ולא שרותי
1
17/01/2014

משיחת הטלפון הראשונה היחס היה מאוד מתנשא, נוקשה ולא שרותי. היה ניסיון להאדיר את המקום רק על בסיס המחיר היקר שהוא גובה (425 ש"ח למנה שלא כוללת הגברה, שכר מלצרים וכו' בחמישי) ולא... ל בסיס אדיבות או שירות מעולה. בפגישה הראשונה נציגת המכירות הייתה מאוד לא אדיבה, לא גמישה, ווכחנית. נתנה לנו תחושה שהם עושים לנו טובה שהם "נותנים" לנו להשקיע אצלם סכום של כ-150,000 שקלים בכך שפסלה על הסף כל בקשה שלי. למרות היחס הקר, רק בגלל אהבת המקום, הבאנו את שני זוגות ההורים שלנו, מחוץ לעיר לראות את המקום. כל אחד מההורים נסע כשעה בפקקים והגיעו בדיוק בזמן. המתנו כעשרים דקות- התנצלות לא נשמעה על האיחור. נציגת המכירות אפילו לא טרחה ללחוץ לנו- החתן והכלה לעתיד- את היד או לומר לנו שלום. בשלב המשא ומתן- היחס הפך לבלתי נסבל כשהאמרה "לא מתאים לכם תלכו למקום אחר" נאמרה לפחות כ-4 פעמים על ידי אשת המכירות. דבר מאוד לא מתאים לומר לאנשים רציניים שהגיעו במיוחד כדי לסגור את המקום. כשביקשנו לדבר עם בעל המקום- נעננו שהוא "לא נפגש עם לקוחות, וגם לא מדבר איתם בטלפון בשעות כאלה" (השעה 21:30 בערב). אנחנו נבוא אחרי יום עבודה, אבל הוא שמרוויח מזה כסף לא יאות לדבר איתנו?! לא נותנים ערבות בנקאית/ אישית ועוד אשת המכירות צעקה עלינו שזה "מצחיק" לשאול אותו על דבר כזה- וזה למרות שהם דורשים מקדמה של 30%- המון! אשת המכירות הרימה את קולה, ודפקה בידה על השולחן. אפילו כשאנחנו כותבים את זה קשה לנו להבין איך חשבנו עוד לסגור שם אחרי התקרית הזו. הבטיחה שבעל המקום יתקשר אלינו למחרת, אך בפועל אבא של החתן נאלץ לרדוף אחריו בטלפונים עוד יומיים. בסופו של דבר הבנו שהיחס יהרוס לנו הכל, אפילו שהיינו מוכנים להשקיע- לא בכל מחיר.

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים