גני כנען - אולמות אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על גני כנען - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

33 חוות דעת על גני כנען

Hadasa-תמונה
Hadasa
דיל מעולה: נוף + שירות מדהים במחיר לא הגיוני
5
16/04/2015

באמת לא מבינה כלות שמתלוננות על המחיר של החתונה. לכו לגני כנען, מקום מהמם ביופיו, מסביב נוף טבעי של קיבוץ ושדות, שירות פצצה מהתחלה ועד הסוף ומחירים שלא ראיתי עוד. מחיר מנה מתחיל... מ-180 בחורף... יש דברים כאלה? ואם אתם הולכים תדבר עם דורון, מקצוען אמיתי שעושה הכל לייצר אירוע טיפ-טופ

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
סיון-תמונה
סיון
החתונה של סיון ועירד
4.8
12/04/2015

החתונה היתה ב 10 לאוגוסט 2014. תקופת מלחמה + אמצע הקיץ במקום פתוח. אזעקה לא היתה. מה שכן היה זאת חוויה מעולה. נהנינו מכל רגע עם תמיכה מלאה של הצוות ובעיקר דורון, שלמרות שנקרא... לואים היה איתנו בקשר רציף וכל מה שרצינו, כל מה שביקשנו, לפעמים עוד לפני שידענו ורצינו - הוא כבר סידר ודאג. חצי חיוך והמילה "עלי", זה כל מה שהיה צריך. המקום - יפהפה. האוכל - מצוין. האווירה - מעולה. למרות אמצע הקיץ - לא היה חם [5 כיווני אויר כפי שהגדירו לנו... (-:]. כל הארוע תיקתק כראוי למקום מקצועי שבא לעשות עבודה כפי שצריך ואף יותר. לא היינו צריכים להתעסק עם שום התקלות. עד היום, כבר כמה חודשים אחרי, אנחנו עדיין שומעים באופן ישיר או עקיף על ביקורות מעולות מהחתונה. תודה לכם על הכל.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דידי-תמונה
דידי
ממליצה בחום
5
11/03/2015

טוב זה המקום להתחתן בו! רציתי קודם כל להביע פה תודה והערכה גדולה לאבי, מנהל האירוע, שדאג שהחתונה שלנו תהיה מושלמת מהתחלה ועד הסוף עם תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. לכל אורך... , הרגשנו שעשינו בחירה טובה עם הגן כי הצוות היה מדהים וביום החתונה, זה רק התעצם. אם גם חודשים אחרי החתונה, אנשים עדיין מזכירים לך כמה מדהימה הייתה החתונה (כמו שקרה לנו) אז לא צריך יותר מזה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ילדה-תמונה
ילדה
מקום מושלם !!!
5
09/09/2014

התחתנו בגני כנען ב- 4/9/14 ואין לי אף מילה רעה לומר על המקום. הגן עצמו יפייפה, מרשים, מטופח, העיצוב של סימה היה מקסים ובדיוק כמו שרציתי. היחס מהעובדים והמנהלים היה מקסים- נוגה,... ורון ואבי אלקבץ היו פשוט מקסימים ותמיד זמינים לכל שאלה !!! האוכל היה טעים בטירוף, עד היום האורחים מדברים עליו.. שירותי הבר (בראשותו של אלעד) היו מצויינים והערב כולו זרם ולא הייתי צריכה לדאוג לרגע שמשהו ישתבש. ממליצה בחום לכל מי שמתלבט, אתם לא תצטערו !!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
morpenso-תמונה
morpenso
המקום המושלם להתחתן בו
5
15/06/2014

אני מכירה את גני כנען כי אחי התחתן שם, לקחתי את בן זוגי להתרשם מהמקום אחרי שהתרשמנו מ4 מקומות אחרים וזה לא היה זה.. כשהגענו לגני כנען בן הזוג שלי יישר אמר לי שפה הוא רוצה... הגן נראה מדהים, תמיד מושקע ומטופח, חדשני ומיוחד! האווירה בו היא קסומה.. האוכל זה המחמאה הכי גדולה של יום החתונה שלי, בגני כנען האוכל פשוט מ-ו-ש-ל-ם!! צוות העובדים נעים ומקצועי, מרגיש שכל אחד מהם נבחר בפינצטה על מנת שיתאים בדיוק למקום הזה ולאווירת המשפחה שהם נותנים ללקוחות שלהם! נגה המדהימה תמיד דאגה שהכל יהיה על הצד הטוב ביותר, המליצה ועזרה בכל שאלה ודאגה לכל הפרטים הקטנים! מנהל האירוע - אבי- אחראי, מסודר, פרפקציוניסט שגרם לאירוע שלי לתקתק ולהיות כייפי ונעים! צוות הבר, מנהל הבר וכל העובדים שסביבו הם אנשים נדירים!! אנרגטים בטירוף, היו ממש חלק מהאורחים על הרחבה, דאגו תמיד שלא ייחסר כלום וכמובן דאגו לנו שלא ניפול :) בקיצור..נהננו מכל רגע, כנראה שגם בפעם השנייה לא טעיתי :) מקום חם, משפחתי וכייפי.. תודה על זה שבזכותכם הייתה לי חתונה מדהימה ובלתי נשכחת!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shirel-תמונה
Shirel
המקום המושלם להתחתן בו!
5
14/06/2014

טוב תקשיבו זה מקום ברמה אחרת מכל המקומות שהייתי בהם. לאורך כל הדרך עד היום של החתונה וגם אחריה נתנו לנו להרגיש כאילו אנחנו הזוג היחיד שמתחתן שם. כל פעם שהייתי מתקשרת ומזדהה... ה בקבלה הייתה מתלהבת לשמוע אותי, עוזרת בכל דבר ותמיד מסיימת את השיחה ב: כל דבר שתצטרכי אל תהססי להתקשר. בכל נושא ההזמנות והסידורי הושבה הם עובדים עם אייפלאן שפשוט סידר לנו את החיים ברמה אחרת. במהלך הסידורי הושבה, דורון, ממנהלי המקום היה זמין על הזמן לטלפון ועל המקום ביצע שינויים ועזר לי להבין מי נגד מי ופשוט עשה את התהליך שכולם חוששים ממנו למשהו בכלל לא נורא. מנהל האירוע אבי נפגש איתנו לפני והסביר לנו בדיוק על מהלך האירוע. לקח את הטלפונים של כל הספקים וביצע איתם שיחות לפני האירוע כדי להיות מתואמים כולל הרב. ביום האירוע הכל תיתקתק ברמות. היינו בקבלת פנים וכל אורח שהגיע, עוד לפני שטעם את האוכל אמר שהמקום מושלם שיש בו אווירה ואנרגיה מטורפת. ובאמת הכל היה מושלם! כל הצוות עמד שם לרשותנו. ציון ואבי מנהלי האירוע היו לגמרי עם האצבע על הדופק ודאגו ששום דבר לא יתפקשש. כל המלצרים והברמנים היו מקסימים! כל כמה זמן פתאום בא אליי איזה ברמן רחבה עם כוס מים. והאוכל- אמנם לא יצא לי כמעט לאכול אבל קיבלנו פידבקים על האוכל שהוא היה ברמות אחרות מכל מקום אחר. לקחנו בופה והם פשוט תננו לנו לבחור כמה ומה שאנחנו רוצים. היה שם מגוון לכולםםםם. פשוט ברמה אחרת. יש לי עוד הרבה מה לחפור אבל אני אחסוך מכם. כל מי שמתלבט פשוט אין מה- זה המקום להתחתן בו! גם מבחינת מחיר, אנחנו חיפשנו רק גן פתוח וזה היה המקום עם המחיר הטוב ביותר!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
לירון-תמונה
לירון
הבחירה הכי מוצלחת שלנו !
5
06/04/2014

חיפשנו די הרבה זמן מקום להתחתן בו בחורף שהוא לא אולם, באוירה ביתית עם אנשים טובים ושלא נרגיש כאילו אנחנו "עוד זוג" וזה לא היה פשוט. אחרי שהיינו ב"גני כנען" ידענו שלא צריך לחפש... ותר. מבחינת הגן הוא פשוט יפייפה בחורף, הסגירה שלו היא מחלונות זכוכית שקופים (ולא היריעות פלסטיק הנוראיות האלה) שאפשר לפתוח, הדשא והצמחיה בחוץ מוארים כל הערב המקום מרגיש ביתי ואינטימי פשוט מקסים ויפייפה. נפגשנו בהתחלה עם נוגה ואבי ואחר כך הכרנו את אבי מנהל האירועים. היחס החם והאנושי של אנשים במקום פשוט מחמם את הלב. כל אחד שפגשנו היה כל כך מקצועי ונחמד הרגשנו מההתחלה שאנחנו בידיים טובות. מעבר לעבודה המקצועית וסגירת הדברים העניינים הרגשנו שהם באמת מתעניינים בנו. נוגה הייתה מתקשרת מידי פעם לשאול איך מתקדם ולהזכיר לנו על פגישות, אבי אלקבץ היה כמו אבא ותמיד דאג שהכל יסתדר על הצד הכי טוב ורצה לוודא שאנחנו רגועים ואבי מנהל האירועים פשוט בנאדם מקסים וטוב שכל האירוע דאג לנו שאנחנו מרוצים ונהנים ושידר לנו כל כך הרבה ביטחון. מעבר לצוות הזה קיבלנו כל כך הרבה תגובות מדהימות על המקום. האוכל באירוע היה בשפע ובכמויות אדירות. כל דבר היה יותר טעים מהשני ואנשים לא מפסיקים לדבר על האוכל עד היום. המון אורחים שלי אמרו לי שהמלצרים שהיו איתם היו ממש נחמדים ושרותיים ומילאו כל בקשה, צוות הבר היה מורכב מאנשים שמחים ומשמחים, כל כמה זמן הם הגיעו לרחבה עם צ'ייסרים ועשו שמח. ליאור המארחת בכניסה והעוזרת של אבי הייתה פשוט מדהימה, דאגה לנו לאוכל, דאגה שכל מה שאנחנו ביקשנו עושים ושהכל עובד כמו שצריך. בקיצור בתור אחת שמגיעה מתחום האירועים מדובר בגן אירועים וצוות באמת באמת נדיר הכל שם עובד כמו שצריך וברמה מאוד גבוה. אנחנו ממליצים בחום !!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אבימלך-תמונה
אבימלך
ארוע מושלם
5
19/07/2013

אמש חגגנו את נישואינו בגן הארועים "גני כנען". אמנם האחראים לאוירה הנהדרת ולמצב הרוח המרומם, היו אורחינו, אולם הנקיון ורמת השרות, ובעיקר היחס הנפלא לו זכינו ממנהלי הארוע, תרמו... לחת הערב והשאירו לנו טעם טוב. קיבלנו מחמאות רבות מאורחינו על האוכל שהיה כל כך טעים. הכל זרם חלק בגלל הארגון המוצלח של אבי וציון, שניצחו על ה"תזמורת".מקרב ליבנו תודתנו נתונה לכם. סיוון וחיליק. סוזאן ואילן אסולין (הורי הכלה). רבקה ואלי צור (הורי החתן).

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אודליה ועידו-תמונה
אודליה ועידו
ההמלצה הכי חמה שנתנו בחיינו ....
5
30/06/2013

נישאנו ב1.11 , אחרי ביקור ביותר מיותר מ15 אולמות אירועים. חיפשנו מקום עם זרימה טבעית, שלא נראה מלאכותי מדי, ולא כמו אולמי בונבון .... גני כנען הוא ירוק אמיתי, שיוצר תחושת חופש ,... אבל עדיין מעוצב באופן אינטימי . לכל מי שמחפש מראה טבעי בצורת גן פשוט ואמיתי, עם הרבה אנרגייה טובה במקום (ואת זה לא מצאנו באף מקום) . והכי הכי חשוב- איזה צוות של נשמות!!!!!! אנשי המקום הם סופר מקצוענים, באו לקראתנו בכל דבר (ואנחנו זוג מפונקים...) והיו תמיד זמינים בשבילנו . המחיר היה הרבה יותר מהוגן, והאמת שאירוע שם הוא הרבה יותר מתשלום עבור מנה, הוא זיכרון קסום לזוג, ותענוג לכל אורח. אז לסיכום- בחיים לא כתבתי המלצה כשאין מספיק מילים !!!! עד היום מקבלים מלא מלא מחמאות. אל תתלבטו. זה ה-מקום.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
סימונה וטל-תמונה
סימונה וטל
גן אירועים מושלם
5
29/06/2013

מיד כשנכנסנו לראות את הגן הייתה לנו הרגשה שזה זה. המקום מקסים, עם אוירה נעימה ומיוחדת. חיפשנו גן אירועים ולא אולם, בופה ולא הגשה והאוכל היה מאוד חשוב בבחירה שלנו. הקייטרינג הוא... ל המקום, הרמה גבוהה מאוד, מבחר גדול, צ'ופרים בלילה ובכלל (הוציאו יותר מנות ממה שסוכם על פי החוזה...) בשרים משובחים שנעשים במקום מול האורחים וכל האורחים דיברו על האוכל אחרי החתונה... המקום מסודר כך שהאורחים המבוגרים יותר יכולים לשבת ולדבר בכיף בלי לצעוק גם כשהמסיבה בעיצומה וקיבלנו על כך המון פידבקים חיוביים. יואל התנהל מולנו הצורה מקצועית ואדיבה, בא לקראתינו בכל השינויים שרצינו מבחינת עיצוב ותאורה והכי חשוב בא לקראתינו לגבי מינימום האורחים לאחר שהייתה ירידה גדולה ולא צפויה ברגע האחרון. אבי ניהל את הארוע בצורה חלקה ומושלמת, הכל תיקתק, אלעד והחברה של הבר דאגו לעשות שמח ונשארו עד אחרון האורחים ובשורה התחתונה - האירוע היה בדיוק מה שרצינו וקיווינו!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה