אחוזת מרגו - אולמות אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 4 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על אחוזת מרגו - עמוד 4

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

30 חוות דעת על אחוזת מרגו

Nathaniel Arzoine-תמונה
Nathaniel Arzoine
חוות דעת
5
10/11/2012

מקום מאוד מיוחד ,אחד ויחיד ,בסגנון ארופאי ,אווירה טובה מאוד אינטימי ומשפחתית ( לא מסחרי והמוני). אוכל ברמה מאוד גבוה . הנהלה דאגה שהכול יתפקד ויתקתק כמו שצריך מנוהל כמו שצריך... מכול הבחינות האורחים לא הפסיקו להחמיא על המקום :״איפה מצאתם את המקום הזה, האוכל מעולה מזה הסטק הזה ״ היתרו שהוא מתאים למקומות קטנים. האוכל מוגש בסגנון של מסעדה : -תפריט שכל אחד בוחר מה שהוא רוצה -אוכל מוגש טרי ומוכן באותוהרגע לפי הבקשת האורח (לא מוכן מראש)

הוספת תגובה
Shahar Eisenberg-תמונה
Shahar Eisenberg
חתונה באחוזת מרגו - החתונה המושלמת!!!
5
21/09/2012

לכל מי שמחפש משהו שונה באמת ומעוניין בחתונה מרגשת שלא תשכח. אחוזת מרגו היא התשובה! התחתנו ב13/9/12. היתה חתונה מושלמת על כל המשתמע מכך: הוצפנו בטלפונים אחרי החתונה. אורחים היללו... ושיבחו את רמת השירות המאוד מאוד גבוהה. האוכל סופר איכותי ומגוון. המקום מדהים ביופיו,הגן קסום,יש מחשבה על פרטי עיצוב קטנים כגדולים,תאורה שיוצרת אווירה רומנטית ובאופן כללי הרגשה כאילו התחתנו באחוזה יפיפייה בצרפת. כל הפרטים מהגדולים ועד הקטנים ביותר, מעיצוב הגן והמסעדה ועד לרזולוציות הקטנות ביותר נחסכו מאיתנו הודות לרמת שירות וחום שהעניקו מוריס מיטל ולירון. אנשים מקסימים שליוו אותנו והתייחסו לחתונה כאילו היא שלהם. מלבד הקסם הקיים במקום ובגן המדהים אי אפשר לפספס את רמת האוכל שהרי מדובר בראש וראשונה במסעדת גורמה. המנות מקוריות מגוונות ואיכותיות כולן. חשוב לציין שלא כמו במקומות אחרים,הכנת כל המנות נעשית במקום לאחר שהיושבים סביב כל שולחן קיבלו תפריט עשיר ובחרו את המנות(גם את מידת העשייה של האנטריקוט הכי טעים ואיכותי שתמצאו בארץ!!). כל האורחים קיבלו באותו הזמן את המנות ללא עיכובים והשירות היה מקצועי אדיב ומעל לכל הצפיות. מוריס מיטל ולירון עזרו לנו אף בבחירת הצלם והDJ שהיו מצויינים ובמחירים שפויים. נקודה נוספת וחשובה שלא מוצאים באף מקום אחר היא שבאופן הגון ומהימן חיוב המנות נעשה אך ורק לפי כמות האורחים. מה עוד אפשר להגיד? מומלץ! מומלץ! מומלץ!

הוספת תגובה
ילנה -תמונה
ילנה
חתונת החלומות שלנו
5
25/03/2012

משום שבעלי מהצפון ואני מהדרום החלטנו שהחתונה צריכה להיות במרכז. הבנו שאין לנו כמות גדולה של אנשים והתחלנו לחפש מקומות במרכז. לצערנו, ברוב המקומות המחירים מאוד גבוהים והמקומות דיי... דומים אחד לשני. רצינו משהו חדשני ומרענן, סגנון חם וביתי ואחוזת מרגו קלעה בול לקריטריונים האלו. המקום פשוט מדהים ביופיו. הווילה כולה בסגנון ווינטג' והעיצוב מיוחד כלכך. הווילה בנויה משלושה חלקים ורחבת הריקודים מקדימה. זה מושלם כי כך המבוגרים יכולים לשבת ולדבר ואילו הצעירים נמצאים ברחבה ורוקדים עם כולם. לנו היו 150 אורחים ולא היה צפוף בכלל. המקום היה מדהים בערב החתונה. האוכל באירוע היה יוצא דופן. משום שהמקום פועל כמסעדה ביומיום אז האוכל לא מוזמן מראש אלא מוכן בערב האירוע. כל האורחים לא הפסיקו לשבח את האוכל ואת השירות המדהים מצד כל הצוות. לקחנו את הדיגי של הבית- אליק סרור שניגן בסקספון וקבלת הפנים והרקיד את כל הרחבה עד השעות המאוחרות של הלילה. מוריס, מיטל,ולירון ליוו אותנו בכל התהליך והיו הרבה יותר ממקצוענים.היה להם חשוב שהאירוע הזה יצליח לא פחות מאיתנו והוא הצליח. אנחנו מרגישים שקיבלנו את החתונה הכי מושלמת שיכולנו לבקש וזה הרבה הרבה בזכות המקום המדהים הזה. נקודה לשיפור זה חדר לחתן וכלה שלצערנו לא היה. ישנו משרד אך הוא בתוך המטבח וזה פחות נחמד, אבל חוץ מלאכול שם לפני האירוע לא השתמשנו בו גם ככה. ממליצה בחום לכל מי שרוצה חתונה קטנה, אינטימית עם אוכל משגע להתחתן שם.

הוספת תגובה
אינה וולנטין-תמונה
אינה וולנטין
חתונה בסוף מרץ
5
31/03/2011

הגענו למקום לפי המלצות של מישהי רחוקה, ראינו את התמונות באתר והגענו אחרי שקבענו פגישה עם מוריס. זה היה המקום היחיד שראינו ויש ידענו שזה המקום בו נתחתן! האדיבות, העצוב והקונספט... ל המקום, יחד עם רמת האוכל, השירות לא משתווים לשום דבר בשוק החתונות. היו לנו מעט יותר מ-100 אורחים והיה מדהים! המקום בנוי מ-3 מרחבים חצי נפרדים מה שיותר הפרדה מאוד טובה בין המבוגרים לצעירים, ונותן תחושה של בית! לקחנו את הספקין שעובדים עם המקום - הצלם אייל כהן שנפגש איתנו והיה סבלני לגבי כל השאלות שביקשנו לדעת, המליץ על לוקיישנים, הקשיב והיה זמין לכל עניין, DJ וסקספוניסט - אליק סרור - עזר לנו לדמיין ולעשות את הערב בצורה הכי יוצאת מן הכלל בגלל המצקועיות והניסיון הרב דווקא עם אחוזת מרגו. האירוע תיקתק ולמרות שהיה גשם ולא הצלחנו כמו שרצינו לעשות את הקבלת פנים ואת החופה בחוץ, מוריס פרס שטיח באמצע והעמיד חופה מסורתית, שהאורחים אמרו שהייתה מרגשת יותר, מאשר המרחק! המקום מהממם! החסרונות במקום הוא שאין חדר לחתן-כלה - כלומר אין מקום בו ניתן להיות לפני הקבלת פנים או החופה או להיכנס אליו לאחר החופה, למעט משרד קטן שעוברים אליו דרך המטבח. החסרון הנוסף הוא שהחניה נמצאת לא צמוד למקום, אלא מעבר לכביש במרחק של 5-3 דק' הליכה, אבל המקום מספק מפות עם הסבר. אלו דברים באמת שוליים בייחס לייחודיות של המקום! תודה למוריס, למיטל וללירון!

הוספת תגובה
אורית -תמונה
אורית
חוויה של פעם בחיים!!
5
04/03/2011

חיפשנו מקום אינטימי ומיוחד לחתונה קטנה של 90 איש.היה חשוב לנו מאוד שילוב בין מקום פתוח/גן ועיצוב פנים ובמרגו יש את שניהם. הגן קסום ביופיו, עם מזרקות, פסלים ופינות ישיבה נוחות... ות. חתונה שלנו הייתה ב2.3.2011 והיה קצת קר בקבלת פנים שנערכה בחוץ, אך מייד דאגו לנו ל "פטריות חימום". החופה הייתה מקסימה, מקושטת בנרות ושתי ואזות ענקיות, הכל עיצוב של המקום.כל השולחנות היו מסודרים בדיוק במיקום הנכון ולפי מספר האנשים. קישוט השולחן הוא סטנדרטי, בצבע לבן, ותאמינו לי, זה מעל ומעבר. האווירה במקום מיוחדת במינה בגלל התאורה ועיצוב וינטאג'י לכן חשוב לא להעמיס באקסטרה עיצובים. מדובר במסעדת גורמה והאוכל היה פשוט נהדר. מבחר גדול של מנות בשריות וגם צמחוניות, עיצוב מיוחד של האוכל בצלחת, התאמה של מנה לטעמו של כל אורח. המלצרים ניגשים לכל אורח בתחילת האירוע ולוקחים ממנו את התפריט מראש, ממש כמו במסעדה. סידור כזה מאפשר לאירוע להתנהל בצורה רציפה ורגועה. בעלי המקום, מוריס ובתו מיטל וגם לירון, עזרו לנו בניהול האירוע והפכו אותו למושלם, ללא תקלות וכל בקשתינו נענתה מייד (אם זה להדליק חימום, נרות, להביט מעטפות). בזכות ניהול מסודר לא היה לנו אפילו איש קשר באירוע, רק אנחנו עצמינו. לירון-מארגן האירוע- עזר לנו לשים לב לפרטים הקטנים כמו מתי מגיע הרב, מאיפה כדאי לנו להכנס, איפה כדאי להשאיר את החפצים על מנת שיהיה לי נח, תמיד דאג לשאול את הכלה האם אני רוצה לאכל או לשתות.אנחנו הגענו למקום מאוד מוקדם, כשעתיים וחצי לפני קבלת פנים. מיטל קיבלה אותנו בזרועות פתוחות, הציעה לנו משהו לאכל ודאגה לכל פרט קטן. המלצרים היו מקצועיים, אדיבים ולא הרגשנו אותם לכל אורך האירוע, למרות שהיו הרבה מלצרים.עיצוב ואווירה- המסעדה מעוצבת בסגנון רטרו והרבה מאוד מאורחינו ה"מבוגרים" אהבו את הסגנון. המקום משרה אווירה מאוד רומנטית, התאורה הצהבהבה, הוילונות כמו במוזיאון, כל הפרטים האלו הפכו את החתונה שלנו למיוחדת וייחודית.

הוספת תגובה