אחוזת מרגו - אולמות אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על אחוזת מרגו - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

30 חוות דעת על אחוזת מרגו

julr-תמונה
julr
שרות משפחתי
4.8
05/11/2015

חגגנו בר מצווה באחוזת מרגו. קיבלנו יחס אישי מכל הצוות, התייחסו בהבנה לבקשותינו ועשו כל מאמץ כדי להשביע את רצוננו. האירוע היה מוצלח מאוד וכל האורחים נהנו מהאוכל המצוין, האוירה... ימה, השירות המצוין והמקום המיוחד. תודה מיוחדת למוריס, למיטל וללירון. מומלץ מאוד.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
הדר-תמונה
הדר
חתונת יום שישי
4.8
01/11/2015

ערכנו חתונה קטנה של כ- 65 אנשים בשישי בצהריים. ואין הרבה מה להוסיף על מה שכתבו לפנינו, המקום מקסים, האוכל טעים והשרות מצויין ואיכותי. דגש במיוחד על לירון מנהל האירוע שהיה תותח על... עם תשומת לב לכל הפרטים הקטנים, החל מארגון חנייה למיניבוס שביקשנו וכלה בסידור ההינומה כך שלא היינו צריכים לדאוג לכלום ואנחנו והאורחים יכולנו פשוט להנות מהאירוע. בשורה התחתונה, מקום מומלץ במיוחד :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ilan-תמונה
ilan
מקום קסום!!!
5
20/07/2015

קיימנו את טקס ברית המילה במקום, ויצאנו מאושרים מהאיכות הכללית של המקום! האורחים לא הפסיקו לשבח את המקום, הנראות, האוכל, היחס ממנהל האירוע והמלצרים, הכל באמת היה מושלם. עברנו מספר... אירועים במקומות שונים, היינו מרוצים, אבל פה באמת שהיה מיוחד וטעים!!! הבעלים אדם אנושי ואכפתי, הכל מוקפד ואיכותי, אווירה של מסעדה יוקרתית המושגת באירוע של ברית זה לא דבר שיגרתי. לסיכום, אירוע איכותי ויוקרתי, ללא פשרות!!!

שירות
מחיר
הוספת תגובה
חגית-תמונה
חגית
אירוע בת מצווה במקום קסום!!!!!
5
13/07/2015

ב3.7.15 ביום שישי בצהריים, חגגנו בת-מצווה קטנה ואינטימית (בסביבות 65 איש) באחוזת מרגו. האירוע היה מושלם!!! והמחמאות לא מפסיקות להגיע. מעבר למקום הקסום, לאווירה הנעימה (בקבלת... ם בגן ובהמשך במסעדה עצמה) ולאוכל המעולה, חשוב לציין את השירות שקיבלנו לאורך כל הדרך. נענינו לכל בקשה מצדו של לירון, מנהל המקום, קיבלנו התייחסות ותשומת לב לכל הפרטים הקטנים כולל מנות צמחוניות/ללא גלוטן/ וקינוח לחולי סכרת. במהלך האירוע לירון הסתובב בין האורחים ודאג לשאול לשביעות רצונם, התעניין ואף הזכיר לי כבעלת האירוע לשבת, להירגע, וליהנות מהאירוע. כל המשתתפים נהנו מהמקום בעל האופי המיוחד ואין ספק שנשמח לחזור בהזדמנות הבאה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שמרית ויגיל-תמונה
שמרית ויגיל
אירוע בלתי נשכח באחוזת מרגו
5
22/03/2015

ב - 17/03/2015 חגגנו לבן הקטן שלי ברית באחוזת מרגו ברחובות. מרגע שנכנסים לאחוזת מרגו האווירה המדהימה של המקום עוטפת אותך מכל עבר, החל מקבלת הפנים בגינה היפיפייה, העיצוב המיוחד... מרהיב של המקום, הריצפה המצויירת ואפילו השולחנות והכיסאות שנותנים תחושת של יוקרה ומכבדים את האורחים שאותם הזמנתם. וכמובן - גולת הכותרת האוכל המשובח והטעים כל כך. אף אחד מהאורחים לא נשאר אדיש והמחמאות לא מפסיקות להגיע גם ימים רבים לאחר האירוע, אין ספק שזה המקום לאירוע בלתי נשכח. חשוב לציין כי לירון - מנהל האירועים מנצח על הכל בשירות מקצועי ואדיב ודואג להכל עד לפרט הקטן ביותר ושורה של מלצרים אדיבים מקצועיים ונעימים שמשלימים את הכל לאירוע מושלם. מומלץ מומלץ!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
DANA-תמונה
DANA
פשוט מושלם!
5
22/03/2015

טוב אז יש המון מה לספר... הכל התחיל שאני ובן זוגי חיפשנו מקום קטן ואלגנטי לחתונה מצומצמת..קראתי פה חוות דעת על המקום וכבר אהבתי והתקשרתי לתאם פגישה. דיברתי עם מנהל האירועים... ם לירון.בחור מקסים מקסים מקסים שענה על כל השאלות היה אדיב וקושוב לכל דבר.שהגענו למקום הבנו בשנייה הראשונה ששם אנחנו מתחתנים.. מסעדה צרפתית במבנה עתיק הכל אותנטי וינטג ממש ממש הסגנון שלנו.גם הגן מושקע ונעים והמסעדה והעיצוב שלה בכלל אין מה לדבר.. ישבנו יחד עם מוריס הבעלים האדיבים וסגרנו את כל הפרטים הקטנים.. חשוב לציין שלאורך כל הדרך עד יום החתונה לירון המהמם היה איתנו בקשר וענה על כל שאלה או בקשה שלנו באדיבות רבה. ביום החתונה היה חשש לגשם ולירון חזר והבטיח והרגיע שהכל יהיה כמתוכנן,הקבלת פנים תישאר בחוץ ויהיה בסדר..וכך היה.. היה לנו אירוע מהמם קיבלנו אין ספור מחמאות על בחירת המקום.האוכל היה פשוט נדיר,וגם הקינוחים.חשוב לציין מאחר שזה פורמט של מסעדה המנות נעשות בו במקום ולא מבעוד מועד דבר שדווקא ממש אהבנו.במשך כל האירוע לירון היה לצידנו דאג להשקות את החתן והכלה בהרבה יין וגם במים שכבר היה צריך((: אז שוב אם אתם מחפשים אירוע בוטיק אינטימי קטן אין בכלל מה לחפש...אחוזת מרגו זה המקום שלכם!! תודה ענקית ענקית למלצרים המקסימים והאדיבים,לשומר המקסים בכניסה סמי ,לבעלים מוריס ותודה ענקית ענקית ללירון המושלם שהרבה מהטעם טוב שנשאר לי מהמקום זה רק בזכותו! אני אשמח להמליץ לכם אם יש שאלות נוספות... dana.benshlush@gmail.com

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
mirit-תמונה
mirit
החתונה הכי מיוחדת שחוויתם
5
03/03/2015

התחתנתי ביום שישי באחוזת מרגו ב 20/2/15. באותו סופ"ש היתה סופת שלגים בכל הארץ ואנחנו הזמנו את האורחים כבר לשעה 10:30 כי בכל זאת, שבת נכנסת מוקדם. לא ידענו מה יקרה, החופה תוכננה... התקיים בחוץ וגם קבלת הפנים אבל ככל שהתקרב מועד האירוע היה ברור שהחזון רחוק מלהתקיים, מוריס, בעלי המקום, נשאר אופטימי והבטיח כי הכל יתקיים כמתוכנן, בעלי, הרבה יותר ריאלי וידע שזה לא יתכן, אך שביב של תקווה נותר גם בי. לירון, מנהל האירוע מטעם האחוזה הבטיח כי ברגע שהדבר יתאפשר ותצא שמש, כל האורחים יובלו החוצה והכל יתנהל כמתוכנן. יום שישי בבוקר היה עוד קר מאוד וברוב המקומות עוד ירד גשם ושלג לסרוגין, אבל באורח פלא, בשעה 10:00 יצאה השמש, לירון כבמטה קסם הוציא את כל האורחים החוצה, בשניות ארגן את החופה בחוץ כמובטח, בלי שאף אחד הרגיש, תוך שניות חזרו התוכניות המקוריות ונערכה חופה משגעת בחוץ. השירות של כל צוות המקום היה מדהים, יכולת התמרון, ההקפדה על שביעות רצון כל האורחים, בלי יוצא מן הכלל היתה מדהימה, אפילו משפחה גדולה חרדית שהגיעה במיוחד מבני ברק, לא הרגישה שונה מכלם אלא כחלק ברור מהאירוע כולו, היחס החם שקיבל כל אורח באופן אישי היה יוצא מן הכלל, שלא לדבר על האוכל המשובח שהוגש בהתאם לבקשת כל אורח כאינדיבידואל. מסידור השולחן ועד הקינוח, הכל היה מעולה! כל אורח התקשר לומר לנו אחר כך כי זו היתה החתונה הכי מיוחדת שחווה . אני רוצה להודות ללירון ולמוריס על העבודה הנפלאה שעשו, על השקט שהעניקו לנו במהלך האירוע להינות עם אורחינו ובמקביל הכל "דפק" בדיוק כמו שרצינו. המקום יפהיפה, האוכל משובח, היחס מדהים וכל האורחים יצאו מרוצים בלי יוצא מן הכל - בעיקר אנחנו. היתה לנו חתונה מדהימה בזכותכם! תודה רבה!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Lee Granot Romi-תמונה
Lee Granot Romi
חתונה אלטרנטיבית
5
25/06/2014

איך שנכנסים לחצר של אחוזת מרגו כבר מרגישים שהגעתם למקום מאוד מיוחד ואינטימי. וכשנכנסים למסעדה זה כמו שנכנסתם לסלון של סבתא. זו הרגשה ביתית, חמימה ומיוחדת. מוריס, לירון ומיטל היו... שם עבורינו לכל אורך הדרך. טיפלו בנו ובאורחינו עד הסוף. הצלרים היו אדיבים וקשובים וכל בקשתינו. האוכל היה פשוט נפלא. אין ספק שבאירוע הבא אחשוב על אחוזת מרגו. תודה רבה מקרב לב על הכל.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
חתונה באחוזת מרגו-תמונה
חתונה באחוזת מרגו
חתונת בתי באחוזת מרגו
4.8
19/04/2014

בתי נישאה באחוזת מרגו המרהיבה ביופיה ובאווירה ששרתה בה. הערב התנהל ללא רבב.לירון מנהל הארוע דאג לכל פרט ופרט. הוא הסביר לנו את מהלך הערב, דאג שכל דבר יתבצע בצורה הטובה ביותר.... יס בעלי האולם היה נוכח גם הוא לאורך כל הערב והיה מעורב בכל. עיצוב האוכל בצלחות היה מאוד יפה .האוכל היה אנין טעם והוגש ללא עיכובים ובשפע. האווירה היתה מאוד נעימה, רגועה ואינטימית. ניתן היה לשוחח ללא צורך להרים את הקול. כל האורחים ללא יוצא מן הכלל שיבחו את האווירה, האוכל וההנאה שחוו באחוזת מרגו. אנו מודים למוריס וללירון על הערב המדהים שחווינו. אנו ממליצים על אחוזת מרגו כמקום האולטימטיבי לארועים קטנים ואין לנו ספק שאם נערוך ארוע נוסף בסדר גודל כפי שערכנו נערוך אותו באחוזת מרגו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
nina-תמונה
nina
אחוזת מרגו וכל מילה מיותרת!!
5
11/03/2014

התחתנו שבוע שעבר באחוזת מרגו ברחובות והכל היה מושלם!אני ובעלי מאסנו בכל החתונות הענקיות והתעשייתיות ורצינו משהו אינטימי, עם מעגל המשפחה והחברים המצומצם ביותר. הפכנו את הרשת אחר... מקום המושלם, ותאמינו לי שכל גן/ אולם קטן ומיוחד בדקנו, אבל כשראיתי את התמונות של אחוזת מרגו הודעתי שלא מעניין אותי כלום- שם אנחנו נתחתן!! קבענו עם לירון, מנהל האירוע והחתן של בעל המקום, פגישה בבוקר יום שישי. חיכינו מעל חצי שעה עד שיתפנה אלינו וכמעט אמרנו נואש ועזבנו, אבל אני כ"כ כ"כ שמחה שלא עשינו את זה! בד"כ כשהולכים לספקים הם עושים עליך רושם מאוד טוב העיקר שתחתום, ואז אתה כבר לא כ"כ מעניין אותם. במרגו זה לגמרי ההפך, לא נראה שהיה להם כ"כ חשוב שנחתום והם לא הלחיצו אותנו על זה בכלל, אבל ברגע שחתמנו וסגרנו איתם לירון היה 200% איתנו, הוא היה קשוב לכל הצרכים שלנו, קבע איתנו כמה פגישות כדי לוודא שהכל בסדר (הוא גם ממש עזר לנו בסידורי ישיבה!!), ערב לפני הוא הרים אליי טל כדי להרגיע אותי שהוא דואג להכל ושאם אני לחוצה/ לא בטוחה במשהו אז אתקשר אליו והוא ירגיע אותי. החתונה הייתה לא פחות ממושלמת (המון המון בזכות לירון שהיה מאוד אכפתי ואדיב בצורה בלתי רגילה!) הן מבחינת האוכל הערב לחיך (הסטייק יאמי!!), תודעת השירות הגבוהה אצל כולם, המקום המדהים שממש מזכיר אחוזה אירופאית! וגם המחיר יחסית לאירועים קטנים היה מאוד טוב!! החופה הייתה מרגשת ומיוחדת, לירון "פירפר" כל החופה סביבנו כדי לבדוק שהכל מושלם והכל מתוקתק! האקוסטיקה מדהימה, אנשים יכולים לנהל שיחות בזמן המוזיקה בלי שהם מתחרשים, האווירה מיוחדת במינה. אם אתם רוצים אירוע משגע שלא נראה כמותו- מרגו זה המקום!!! אשמח להמליץ באופן אישי me@nination.net

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה