כוכב הים - גני אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על כוכב הים - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4

כתבו חוות דעת

10 חוות דעת על כוכב הים

שחר -תמונה
שחר
ראינו בסה"כ 4 מקומות
5
16/02/2012

כשהראשון לא היה רלוונטי. אחרי שראינו את כוכב הים, ידענו שזה ה-מקום להתחתן בו. התחתנו בחורף ולא הינו צריכים מקום סגור שיוכל להכיל הרבה אנשים. קצת חששתי מהאולם בחורף, ומה יהיה אם... עש של גשם או ברקים, ועל אף היום החורפי שהיה לנו בחתונה, הכל עבר בשלום. האוכל היה לטעמנו, ברמנים מהוקצעים, עיצוב בסיסי (שאין צורך להוסיף עליו דבר), מלווה למשפחה (ליאור) שהיתה מקסימה, ומנהל אירוע (גלעד) התותח. היה אירוע מהנה, ואני ממליצה בחום על המקום

הוספת תגובה
שירה ורונן-תמונה
שירה ורונן
אלופים!
5
15/11/2011

בתחילת מרץ הגענו לכוכב הים וברגע שנכנסו למקום היה ברור לנו שכאן אנחנו רוצים להתחתן. ואלרי ליוותה אותנו מאז ועד לחופה שנערכה ביום שישי, 11.11.11. על הדרך הוצמד לנו מנהל האירוע -... רי וצוות עובדים נהדר. החתונה היתה מ-ה-מ-מ-ת. האירוע עלה על כל הציפיות, לא יכולנו לחלום על משהו יותר טוב מזה. כל הצוות היה מדהים, החל מהמאבטח בכניסה, דרך המלצרים והברמנים שנתנו את הנשמה כדי שיהיה לנו טוב, מנהל האירוע שתקתק הכל ועמד לשרותינו בכל דבר ודבר וכל שאר אנשי הצוות שעשו את תפקידם נאמנה ועם חיוך גדול. הקייטרינג של המקום היה נהדר ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות מכל האורחים. הים מצטלם מצויין והופך כל תמונה למנצחת. בקיצור - אין מילים לתאר - פשוט לכו להתחתן שם :)

הוספת תגובה
עדי ומתן-תמונה
עדי ומתן
מקום מדהים, שירות ברמה יוצאת דופן !
5
31/10/2011

מאיפה להתחיל בכלל.... המקום מדהים ביופיו, השירות והיחס של כל הצוות מדהים כל פעם מחדש. אמנם המחיר לא זול, אבל שווה.....

הוספת תגובה
מיכל וערן-תמונה
מיכל וערן
מקום מדהים, מקצועי ביותר, הבחירה הטובה ביותר שלי!!
5
28/07/2011

התחתנתי בכוכב הים לפני כחודש והיה מדהים! כוכב הים הוא המקום הכי יפה שאפשר לחלום להתחתן בו.. זה מתחיל מצוות מקסים וחם שקיבל את פנינו וליווה אותנו בשלב ההכנות לחתונה, המיקום ההורס... על הים, עם מדשאה יפה ורחבה, אולם מעוצב ויוקרתי, אוכל טעים ביותר לכל הדעות, ובעיקר- וזה החלק הכי חשוב- ביום החתונה הם לא מפספסים שום דבר!!! המקצועיות שלהם יוצאת דופן ובולטת בשוק הזה של גני האירועים.. חובב מנהל התפעול של הגן, הוא האדם הכי מקסים שפגשתי מימיי- הוא רואה הכל, נותן פתרונות לכל דבר אפשרי, דואג שהכל יתקתק בצורה מדהימה! הוא מצליח להיות בכל מקום בכל רגע ולטפל בכל דבר... הוא אפילו דאג שהאחייניות שלי יגיעו לישון בבית ומי יישאר איתן שם!!!!! (חוץ מזה שהוא חתיך הורס...) דיילת המשפחה מקרקרת סביב הזוג והמשפחות בכל רגע, דואגת שכולם מרוצים, אוכלים, שותים, שנוח לכולם.. פשוט מדהימה! וכמובן מנהלת האירוע זוהר, שבמהלך כל תקופת ההכנות נמצאת שם, מוכנה לכל שאלה, גחמה ופנטזיה שלנו.. בקיצור צוות מושלם! המחיר אמנם לא זול, אבל לחלוטין שווה כל שקל. הם פשוט נותנים הרגשה של: תעבירי לנו את המושכות, מכאן אנחנו דואגים להכל.. והם אכן מצליחים לעשות זאת בצורה יוצאת מגדר הרגיל!! ממליצה לכל מי שמתלבט- זה "ה" מקום!!! לא שום ספק!

הוספת תגובה
נטע-תמונה
נטע
המקום הכי מדהים לחתונות
5
08/01/2011

את כל תהליך הארגון עברנו עם ולרי ולקראת האירוע עם ארי, מנהל האירוע. ולרי תמיד עזרה לי בכל מה שהיינו צריכים ובאה לקראתנו כמה שיכלה. באירוע עצמו הכל תקתק, לא היינו צריכים לדאוג... ם דבר כמעט. האולם צ'יפר אותנו בכל מיני דברים בהפתעה (הוסיפו עוד פרחים בעיצוב האולם ועוד). הבר שמגיע עם האולם (בולה בר) היה מצויין. בר תוצרת חוץ עם משקאות איכותיים. היינו צריכים להוסיף רק משקאות אנרגיה ואנחנו הוספנו מספר בקבוקי וויסקי רד לייבל כי אנשים אצלנו אוהבים וויסקי טוב.. האוכל היה מדהים - גם ממה ששמענו מהאנשים וגם ממה שקיבלו אח"כ הביתה. כולם המשיכו לספר לנו אחרי החתונה כמה שהיה אירוע מוצלח, שהאוכל היה טעים, הבר היה משובח וכו.

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת