איזנשטיין שמלות כלה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על איזנשטיין שמלות כלה - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

11 חוות דעת על איזנשטיין שמלות כלה

lrn.saba-תמונה
lrn.saba
מי שלא מעוניין להיות עוד פס ייצור..
5
05/06/2013

חלי ויעל התותחיות, אחרי שעברתי מספר מקומות של שמלות כלה בדיזינגוף בת"א הבנתי שאני לא מחפשת במקומות הנכונים, הרגשתי שאני מודדת שוב ושוב את אותה השמלה. אז נכנסתי למתחתנים לקרוא קצת... המלצות ולחפש סגנונות שאני אוהבת ובמקרה יצא לי להיכנס דווקא לאתר שלכן. משהו בעיצוב של חלי ויעל נותן הרגשה שמתייחסים לשמלת כלה כעל עיצוב על אלה שרואים על השטיח האדום, עיצובים אלגנטיים וקלאסיים ועם הרבה תחכום. הרגשתי בחתונה שלי כוכבת!!! אה כן וכל מדידה מלווה בכוס שמפניה, יש יותר מזה?!?! בקיצור, בנות, אל תחפשו הרבה זה הסטודיו מספר 1 ! אוהבת אתכן בנות, דש לאנג'לה!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Haya Marziano-תמונה
Haya Marziano
ממולץ בחום
5
31/07/2012

יעל וחלי היקרות מאד מאד אין לי בכלל מילים להתחיל להגיד מה הייתן בשבילי בכל התהליך הזה. איך הפכתן ממעצבות השמלות שלי (המדהימות והמיוחדות משל כולן) לחברות שמלוות אותי צעד צעד בדרך... אל היום המאושר בחיי. התחושה שקיבלתי מכן הייתה תמיד שאני אחת יחידה ומיוחדת, שאין עוד כלות חוץ ממני, אפילו שזוהי תקופה עמוסה בכלות ושברור שחוץ ממני היו לא מעט אחרות. תודה לכן יקירות על חוויה בלתי נשכחת, על עיצוב ייחודי ועל ליווי אישי בלתי נשכח. ממליצה בחום לכל מי ששואל, אין טעם לפנות לאף מעצב אחר, ברגע שתיכנסו לא תמשיכו לחפש.

הוספת תגובה
אירית-תמונה
אירית
שמלות בסטייל אחר
5
31/07/2012

חלי ויעל פשוט מתוקות! זה כמו להביא את החברות הטובות שלך איתך למדידות - רק שהן כבר שמה כל הזמן :) התייעצתי איתן בכל דבר עד לרמת גוון הלק בציפורניים והכי כיף היה לפתוח את ימי שישי... בבוקר במדידות עם בקבוק קאווה,עוגיות וטיפים לסטיילינג ! השמלות שלהן מעוצבות בשיק והמון גלאם ואני חייבת להודות שבכל מקום אחר שביקרתי לפניהן זה הרגיש כאילו אני על אותו פס ייצור לחתונה לבשתי את אחת השמלות היותר מלכותיות ומרשימות שלהן, אבל יש להן גם מלא שמלות קלילות וכיפיות בקולקציה ממליצה!!!!

הוספת תגובה
inbaldek-תמונה
inbaldek
שתי המעצבות הכי חמודות בעולם!
4
29/05/2012

עיצבתי שמלה אחת לחתונת אחהצ על הים אצל אייזן שטיין. הגעתי אליהן דרך האינטרנט, ללא המלצה מסוימת, והופתעתי לטובה בענק!! שתיהן מקסימות מקסימות מקסימות, זרמו איתי מהתחלה על הרעיון... שמלה קצרה לכל האירוע. באירוע עצמו קיבלתי המון מחמאות, וכולן ביקשו שאעביר להן את השם המדויק של הסטודיו, אז יעל וחלי- צפו להרבה טלפונים ופגישות:) בשורה התחתונה- הייתי מאד מרוצה, בעיקר מהיחס החם והביתי!

הוספת תגובה
מיטל-תמונה
מיטל
אין דברים כאלה,
5
29/05/2012

עברו שבועיים מהחתונה ועדיין לא מפסיקים להחמיא לי על שתי השמלות ההורסות שהיו לי . נתחיל בזה שחלי ויעל קלטו את הראש שלי תוך שיחה של 10 דקות, ובתור הפריק קונטרול שאני בדרך כלל, היה... לי קשה "לשחרר" אבל בכל זאת נתתי להן יד חופשית להתאים לי שמלות ולהפתיע אותי.. היה פשוט מדהים, השמלות היו חריגות מאוד בנוף החתונות הישראלי, כל האקסטרות שהן פשוט "שפכו" עליי באהבה (2 הינומות, בירית, טופ מהמם לחופה), התאימו לי גזרות שהיו בול לגוף שלי והחמיאו לי בטירוף , מה גם שהן היו מאוד נוחות במהלך כל היום... בקיצור, התמזל מזלי והגעתי אליהן והן עזרו להפוך את האירוע שלי למושלם !

הוספת תגובה
חן -תמונה
חן
שתי המעצבות המדהימות ביותר!
5
04/12/2011

אחרי ביקור בכמה וכמה מקומות, הגעתי לאייזנשטיין ושם מצאתי את הנחלה שלי. שתי בנות מדהימות שבכל התהליך הזה הפכו לחברות שמייעציות ומרגיעות ונותנות הרגשה סופר מדהימה, שהם לא ישנו... ה עד שאת והן לא תהיו מרוצות מהתוצאה. הבנות עצבו לי שמלה מ-ד-ה-י-מ-ה!! ויש לציין שזה אחרי שכבר הן תפרו לי שמלה אחת שבאמצע המדידות החלטנו שהיא פחות מתאימה לי ופשוט התחלנו לעצב אחת חדשה (וזה ללא שום תוספת תשלום כלשהיא)! חשוב לציין שהן קשובות, פתוחות לכל הצעה ובעיקר שופעות רעיונות ויצרתיות, הייתי מסוגלת להתחתן עם כוווללל השמלות שלהן!! אין ספק שאתן הייתן החוויה הכי גדולה שלי בכל ההכנות לחתונה:-) תודה!

הוספת תגובה