סיפא שמלות כלה וערב - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על סיפא שמלות כלה וערב - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

18 חוות דעת על סיפא שמלות כלה וערב

לאה-תמונה
לאה
שמלה כמו מהאגדות
4.8
28/09/2014

השמלה שקניתי מסיפא היתה מדהימה. ראיתי אותה החלון הראוה התאהבתי בה ממבט ראשון השמלה היתה תפורה באיכות מעולה ומונחת עלי כאילו ונתפרה במיוחד בשבילי. כל הערב הרגשתי כמו מלכה .קבלתי... מחמאות נהדרות .

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
doritos-תמונה
doritos
אהבתי מאד!
4
07/07/2014

הגעתי לסיפא אחרי שחרשתי כמה חנויות וכמה תופרות שלא אהבתי או שהמחיר לא הצדיק את השמלות. בסיפא המחיר בהחלט היה סביר ובמסגרת מה שיכולתי להרשות לעצמי. את השמלה הראשונה שמדדתי הכי... תי, מדדתי עוד כמה שהיו גם נהדרות ועשו את הבחירה לקשה יותר, וז'אנה הייתה סבלנית לאורך כל הדרך וקשובה לבקשות שלי, ונתנה את הדיעה המקצועית שלה על התיקונים שצריך להתאים לי. העיצובים קלאסיים אך עם זאת מיוחדים!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קרן ולאה-תמונה
קרן ולאה
קרן ולאה
5
24/05/2013

תודה רבה לכל צוות סיפא , לז'אנה ואירה המקסימות. אני ואמי חיפשנו שמלת ערב לחתונה של אחותי. בגלל שזו חתונה ראשונה, מאוד רצינו להרשים בבגד מקורי ומיוחד. ז'אנה התאימה לנו שמלות... ות, מעוצבות להפליא- לא הפסקנו לקבל מחמאות במהלך כל הערב! תודה רבה על השרות והמקצועיות, במיוחד לז'אנה שבסבלנות רבה הרגיעה אותנו ויעצה לנו בדיוק מהם הצבעים והגזרה הנכונים ויצרה שמלות נוחות באיכות מעולה. אני ממליצה בחום לכל מי שמעוניין בשרות אישי ויחס חם! פשוט חנות מיוחדת שנדיר למצוא כמוה בימינו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
anat-תמונה
anat
מומלץ מכל הלב
5
23/05/2013

חיתנתי שני ילדים שנה אחר שנה שתי השמלות המדהימות והמושלמות היו בעיצובן של שתי המעצבות המדהימות גאנה ואירה שליוו אותי עד לערב החתונה ביחס אישי חם ואוהב .הן יודעות להתאים את הבגד... לפי האופי במקצועיית פשוט מושלמת והתוצאות נראו בערב החתונה לאורך כל הערב הוחמאתי על שתי השמלות כי הן היו בעצם חלק ממני וזו הגדולה שלהן לא הפסקתי לחייך וחיכיתי רק להודות לשתיהן כי הן היו חלק מאוד גדול של השמחה בערב כה חשוב .בקיצור זה המקום שעונה על כל מה שתבקשי כולל המחירים שבאמת היו שפויים והשמלות נשארות אצלך מומלץ בחום ואהבה ענת קאיה

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אורלי-תמונה
אורלי
תודה רבה
5
16/03/2013

אירה וז'אנה.קיבלתי המון מחמאות על השמלה שעצבתן לי לחתונת בתי. אתן מקצעיות,נעימות, העבודה שלכן ברמה גבוהה והמחירים הוגנים. המון תודה. אורלי.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
orit-תמונה
orit
המלצה חמה על סיפא
4.8
05/03/2013

בסיפא מצאתי סוף סוף את השמלה שרציתי - עדינה ועם זאת מרשימה ומכובדת, יושבת נהדר על הגוף ומחמיאה מאוד לגזרה. הבדים, גם של שאר הדגמים, רכים ומקושטים בטוב טעם ובמידה. ז'אנה ואירה... מות ולבביות, סייעו במקצועיות בכל בקשה ונתנו אווירה תומכת ומרגיעה. למי שלחוצה בזמן אפשר להרגיע שהתיקונים ההכרחיים מבוצעים במהירות, וגם המחיר סביר בהחלט ושפוי.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
diana_z5-תמונה
diana_z5
קיבלתי מלא מחמאות!
4.8
04/01/2013

חיפשתי שמלה שניה, שלא תהיה לבנה ותהיה מיוחדת... חצי יום חרשתי את ת"א ודיזינגוף ואז הגעתי לסיפא... המבחר מדהים גם לשמלות ערב וגם לשמלות כלה והמחירים טובים! לבסוף מצאתי את מה... י עליו!!! האיכות והיחס היו מעולים! לכל מי שלא רוצה שמלה באלפי שקלים- זה המקום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ריקי מליחי-תמונה
ריקי מליחי
שמלות ערב
5
30/12/2012

בסיפא ניתן למצוא שמלות ערב מהממות במבחר דגמים לציין את המעצבת ז'אנה מקצועית מבינה את נפש הלקוחה ותמיד את יוצאת משם מרוצה, אני ממליצה בחום, אם באמת רוצים את הטוב ביותר זה המקום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Anat-תמונה
Anat
שמלת כלה
5
26/12/2012

לחתונה----> חיפשתי שמלה פשוטה, יפה ובמחיר די זול (לסטודנטית-מתחת ל1000) ולהפתעתי, אכן מצאתי! איך שלבשתי את השמלה- התאהבתי בה. הייתה כ"כ אני, טעם פשוט ועדין! אמא שלי רצתה שאקח... מלה שחברה שלה הביאה לה, והתאכזבה כשאמרתי לה שקניתי, אך כשהיא ראתה אותי- היא אמרה שהיא לא תיארה לעצמה שאראה כ"כ עדינה.. את השמלה אח"כ אפשר להשתמש לארוע אחר- כמובן רק להוסיף איזו עליונית... ואו חגורה לשבור את הלבן. היחסי אנושי- באמת נעים! לא מזלזלים! כאשר שאלתי במקומות אחרים אם יש להן שמלות כלה במחיר נמוך-צחקו עלי שאמצא רק בשוק הפשפשים... אך באמת- סיפא הייתה בשבילי ממש מציאה! שמלות ממש עדינות, מייעצות מה ללבוש מתחת והינומות זולות... (אמנם לא קניתי משם.. הביאו לי בהשאלה) אבל אם יש צורך יש שם כאלו המתאימות לשמלה, וכמובן שניתן להתאים ולעשות שיהיה כבקשת הכלה. בנוסף, תפירת השמלה באמת היה די מהיר, אני קצת חששתי כי באתי חודש לפני החתונה- ותוך שבועיים היתה מוכנה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
גלי לשם-תמונה
גלי לשם
פשוט שמלה מושלמת
5
07/06/2012

אירה וז'אנה, תודה רבה לכן על המקצועיות שלכן, ההקשבה, הסבלנות ועל ההבנה והיחס האישי. תודה על השמלה המקסימה שתפרתן לי, הרגשתי איתה נוח ונפלא, התאימה לי בדיוק מכל בחינה אפשרית. זו... יתה השמלה הראשונה שמדדתי ואחריה לא רציתי להמשיך לחפש עוד. כמה אני שמחה שהגעתי אליכן. תפירה אישית ומדוייקת, שירות נפלא, עיצוב מיוחד. קיבלתי אין-סוף מחמאות... תודה רבה על הכל!

הוספת תגובה