תשומת לב שנטל - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על תשומת לב שנטל - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
איכות
4.5
שירות
4.5
זמינות
4.5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

40 חוות דעת על תשומת לב שנטל

יעל-תמונה
יעל
אישית לא הייתי מרוצה
1
14/07/2014

קניתי בתשומת לב שמלה שכבר היתה בשימוש בעבר, הובטח לי שיעשו את כל התיקונים הנדרשים מכיוון והשמלה לא היתה במידה שלי. לאחר ששילמתי את כל הסכום מראש קיבלתי יחס חסר סבלנות הן מקרן והן... משונטל. כל בקשה שהיתה לי נענתה בתגובה "לא צריך זה נראה בסדר גמור". לאחר שהתעקשתי לבצע תיקון נוסף בשמלה החליטו לבטל לי את המדידה האחרונה שהיתה אמורה להיות יומיים לפני החתונה למקרה שארד קילו או שניים וסגרו את השמלה עשרה ימים לפני החתונה!! זה לא משהו שעושים לכלה!! אכן ירדתי קילו נוסף והשמלה הרגישה קצת רופפת. זאת הסיבה העיקרית שבגללה החלטתי לשתף את הסיפור שלי. בנוסף ביום החתונה שמתי לב כשהתלבשתי שהשמלה באה בכיסוי שקוף שהיה מלוכלך מבפנים והלכלוך עבר לשמלה ועוד גיליתי כתם חלודה בכתפיות השמלה כנראה מסוגר מתכת שהיה על השמלה בעבר החליד והוסר. לסיכום נתקלתי בחוסר סבלנות וחוסר אכפתיות בנוגע לטיב השמלה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
חן-תמונה
חן
המקום לשמלת כלה!!!
5
08/07/2014

הגעתי לצוות של שאנטל בטעות אחרי שיטוט באינטרנט, ומהרגע שהגעתי לשם ידעתי שאני במקום הנכון. אני בכלל מירושלים ולמרות המרחק לכפר סבא בחרתי בשאנטל בגלל המקצועיות האדיבות והכנות... ת במקום. מהרגע שהגעתי אושרה שאנטל וקרן ליוו אותי לאורך כל הדרך, הקשיבו לכל גחמה שהייתה לי וידעו בדיוק מה להגיד גם אם זה לא בהכרח מה שרציתי לשמוע - הן תמיד צדקו לאורך כל החתונה השמלה הייתה קלילה ולא מעיקה יכולתי לשבת לקפוץ ולהשתולל כמה שרציתי.... כיוון שאני בעלת חזה גדול הבנות התאימו לי שמלה מחמיאה שמקטינה את נראות החזה ולא הופכת אותו ל"מרפסת" כמו ברוב המקומות... בקיצור מומלץ בחום רב!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shani-תמונה
Shani
סלון כלות מהסרטים
5
12/11/2013

הצוות מדהיםםם, שנטל היא כישרון חבל על הזמן, כל דבר שרציתי לשנות או להוסיף בשמלה היא הצליחה להבין אפילו מבלי שאצטרך להסביר את יותר מדי, התופרות מקצועיות מאוד והיו מאוד קשובות... נות שלי. שנטל עזרה לי ללכת על כיוון נכון של התכשיטים ולהתאים את האיפור והשיער, זה דבר שבכלל לא מובן מאליו. אני כל כך שמחה שבחרתי בסלון של תשומת לב, זה המקום הראשון שביקרתי בו ולאחר מכן הבנתי שאין טעם לחפש עוד, זה המקום להתארגן בו! הכל נעשה שם באהבה והבנה של הצרכים של הכלה, והכי חשוב ביום החתונה הייתה שם אווירה קסומה וזה הרבה בזכותן של הצוות הן נתנו לי להרגיש כל כך מיוחדת. תודה לכן על הכל! כמובן שקיבלתי הרבה מאוד מחמאות על השמלה! בנוסף הכינו עבורי צעיף לעלייה לחופה, שהיה מעוטר עם תחרה, ונראה מקסים ביותר, וגם שכחתי להביא איתי סיכה לשיער וגם את זה הן הכינו עבורי במקום! פשוט צוות נפלא! תודה לכן על הכל

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Inbal-תמונה
Inbal
תשומת לב
5
01/11/2013

השמלה הייתה מדהימה ומיוחדת וסחטה מחמאות רבות. הצוות מקסים, סבלני ועוזר עד הרגע האחרון. ירדתי המון במשקל ולצוות לא הייתה שום בעיה להצר את השמלה כל פעם מחדש, גם יומיים לפני האירוע.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
netaly-תמונה
netaly
שמלה מקסימה ושירות מצויין
5
20/06/2013

הייתי מעוניינת בשמלה קצרה. שנטל המדהימה היתה הראשונה והיחידה מהמעצבות שפגשתי, שלא ניסתה לשנות את דעתי והיתה קשובה לרצונותיי. המקום נעים ושנטל מאוד יצירתית ואכפתית. השמלה נתפרה... בתוך חודש, היתה מאוד נוחה ומיוחדת ובעיקר התאימה לאופי ולרצונות שלי.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
keren -תמונה
keren
תושמת לב-תודה רבה
5
04/07/2012

חוות דעתי באופן כללי: תשומת לב היו הבחירה המושלמת עבורי, אווירה נעימה ומקצועיות רבה. בכל ביקור הופיעו המעצבת ותופרות , מדדו ובדקו, תיקנו ותפרו ותוך 3 פעמים יצרו שמלה מושלמת... תי ועל פי טעמי. לא האמנתי שבכל כך מעט מדידות אפשר להגיע לתוצאות כאלה. גרפת שלל מחמאות על השמלה ועל המפתח בגב שנתן אופי רומנטי לשמלה ועוצב בצורה יפיפיה, עם המון פרטים והתאמה מושלמת. הן לקחו לתשומת ליבן את הדגשים שלי וישמו בצורה נפלאה. לא יכולתי לקוות לתוצאה טובה יותר. כולם אמרו שהשמלה נראתה כמו מקטלוג אופנה יוקרתי ובזכותן הרגשתי בטחון רב ונהנתי כל כך ללבוש את השמלה, כמה חבל שזה לערב אחד בלבד. איכות ומקצועית ללא פשרה ביחד עם עיצובים יפיפים ומחמאים הם הסוד של תשומת לב. תודה רבה לכולן שם. איש הקשר שלי היה: שנטאל אהבתי אצל הספק: עיצוב יפיפה, מקצועיות ומיומנות. עין חדה של שאנטל שיודעת אך ליצור לך שמלה שתחמיא לך ותתתאים בצורה מושלמת.

הוספת תגובה
גילת וקובי-תמונה
גילת וקובי
כזה באמת יש רק אחד-תודות לשונטל, יעל ואושרת
5
05/06/2012

אז מה אפשר להגיד על שמלות הכלה מס' אחת בארץ שלא נאמר כבר? על יעל, שונטל או אשרת? נשים מופלאות, מלאות שמחת חיים, חום, סובלניות, עד כאן חידשתי למישהי (או מישהו) משו? אז רציתי להגיד... על אוסף השמלות המרהיב, שלא נגמר, וואוו, על היחס המדהים שלא נגמר גם לאחר קבלת התשלום הראשון ובחירת השמלה, תודה!, על הרצון הטוב, על העזרה, ההבנה, הדיוק (חשוב מאוד), הידע הרב ועוד ועוד ועוד. אני באמת חושבת שמגיע לכן כל מה שנאמר (הדברים החיוביים כמובן). אתן באמת נשים מדהימות, ולא היה עצוב לי לעזוב את השמלה כמו שהיה לי עצוב להחזיר אותה ולדעת שלא אראה אתכן יותר. אתן באמת נכנסתן לי ללב, יצרתן את שמלת החלומות שלי שהייתה כל כך נוחה, אסטטית, מהממת, תפורה בצורה מושלמת, שהתלבשה עליי כאילו היא נתפרה עבורי, אז תודה לכן על הכל. ואושרת יקירה, מזל טוב! נ.ב. התמונה צולמה על ידי יואב וקורן המוכשרים מ"מצטלמים"

הוספת תגובה
Elinor Borenshtein-תמונה
Elinor Borenshtein
תשומת לב- השם אומר את הכל :)
5
05/06/2012

שנטל יעל ושאר הצוות :) אין מילים לתאר את ההשקעה, היחס ותשומת הלב של כל הצוות היקר. בכל פעם שהייתי מגיעה הייתי מרגישה כמו נסיכה מהאגדות. שאלו תמיד לרצוני, הביעו את דעתן עם המון... הבה ואכפתיות. השמלה הייתה מושלמת וקיבלתי עליה אין ספור מחמאות. ממליצה בחום!!! עם המון אהבה אלינור

הוספת תגובה
שירלי ויוגב-תמונה
שירלי ויוגב
כשמו כן הוא: תשומת לב!!
5
01/06/2012

התחתנתי ב08.01.12 ועד עכשיו לא הייתה לי הזדמנות לפרגן לצוות המדהים של תשומת לב. מהרגע הראשון שנכנסתי לסלון קיבלו את פניי בחום והתרגשות, לאחר מדידה של כמה וכמה שמלות בחרתי שמלה... ונטל המעצבת המדהימה הייתה סובלנית וקיבלה את הערותיי לשינויים ונתנה את חוות דעתה המקצועית בכל דבר ועניין. והליווי עד יום החתונה פשוט מדהים ומסור. יחד עם התופרת שידרגנו את השמלה והיא יצאה מושלמת!! הצוות גם מארגן את קבלת הפנים, כאשר החתן ראה לראשונה אותי בשמלת הכלה לאחר שבוע ימים שלא התראינו ולא דיברנו בטלפון זה היה הדבר הכי מרגש, התקרבנו זה לזו על שטיח של מלכים וברקע היה שיר שבחרתי שכל הרחוב שמע ועצר לנוכח המפגש המרגש. אני הוספתי כמה זיקוקים קטנים והיה מדהים!! אפילו הצוות (מעצב השיער, המאפרת התופרות שונטל ויעל המעצבות) התרגשו. והכי חשוב --- זה היחס, הרי אין כלה שלא רוצה להרגיש הכי מיוחדת ביום הכי חשוב בחייה!!! מעבר לזה המחיר הפתיע אותי לטובה!! אז בנות --- מבחינת מבחר: יש מבחר עצום של שמלות שונות ומדהימות. מבחינת יחס: תקבלי יחס חם, אוהב ומתחשב לאורך כל התהליך עד היום של החתונה. מבחינת מחיר: נמוך ומדהים. המקום מציע גם איפר ושיער במחיר מצחיק. אני התארגנתי שם ואת האיפור ואת השיער וגם אמא שלי ואחותי עשם. יצאנו מרוצות, וכל הערב לא הפסיקו להחמיא לנו. אז בנות: המקום מומלץ בהמון חום ואהבה בדיוק כמו שקיבלתי!!!!! המון המון תודה לכן!!!!

הוספת תגובה
הדס ולירון-תמונה
הדס ולירון
שווה הכל
5
07/05/2012

התחתנתנו לפני חודש וחצי. הגעתי לתשומת לב למרות המרחק( אני מראשון לציון), אחרי ששתי הגיסות שלי תפרו את השמלה שלהם שם ואמא שלי בפעם השלישית. וזה היה שווה את כל הנסיעות... טל, יעל וכל הצוות המדהים שלהם. כל כך סובלני וקשוב, גם ברגעי הלחץ ימים ספורים לפני החתונה. העיצובים מדהימים, התשומת לב וההתאמה האישת. הן יצרו עבורי שמלה מדהימה ביופיה, שלא הפסקתי לקבל עליה מחמאות והרגשתי בה כמו נסיכה. אחרי שיצא לי לבקר בכמה סלוניי כלות ונכנסתי לתשומת לב, ידעתי ששם אני אשאר למרות הנסיעות הארוכות. שנטל פשוט מתוקה ומקסימה, במקצועיות התאימה לי את השמלה וליוותה אותי כל הדרך ובמיוחד ביום הגדול. גם כשהיה קרייסס כמה ימים לפני החתונה, ידעה להרגיע אותי ולקבל אותי מעבר לשעות הקבלה. כל מילה שאכתוב לא תספיק כדי לתאר את השירות,המקצועיות והביטחון שהעניקו לי. אני כמובן חייבת לציין את גילי בר המדהים שפיסל לי את השיער בצורה יפיפיה שהחזיקה מעמד כל היום והלילה, פשוט אומנות. וליז המאפרת, שהייתה פשוט מקסימה, כולם בלי יוצאים מן הכלל החמיאו לי על האיפור שעשתה לי שהחזיק מעמד גם עד למחרת בבוקר. פשוט נשמה!

הוספת תגובה