יואב ריש - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על יואב ריש - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
איכות
5
שירות
4.5
זמינות
4
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

20 חוות דעת על יואב ריש

רחלי ואיתן-תמונה
רחלי ואיתן
יואב הכי טוב שיש - השמלה שלי הכי מדהימה שיכולתי לבקש
5
11/11/2012

בס"ד כשאת מחפשת שמלה צנועה, את באמת מסננת לך הרבה מקומות בחירה, וזה טוב!! יואב ריש כמובן היה אחת משלוש החנויות שהחלטתי למדוד שמלה ובכל חנות מדדתי 3 שמלות, לי היה ברור שיואב זה... אחד שיעצב לי את השמלה, התלהבתי מאוד מהשמלות שראיתי אצלו, אבל ידעתי שאני צריכה שמלה צנועה, ושאלתי את יואב אם יש סיכוי שהיא תראה יפה כמו אלה שתלויות כאן. יואב בלי להסס, רשם לי מיד סקיצה של אחת מהשמלות שמדדתי עם שינויים להצניע אותה. הייתי בהלם מהיצירתיות ומהנכונות לתת פתרונות לשמלה שרציתי. בחור אדיב, לבבי, מדהים במתן שירות וחייכן תמידי. לא יודעת אם שייך להכניס כאן את סיפורי האישי, אבל השמלה היתה על הקולב אצל יואב בסטודיו וחיכתה לי שנתיים עד שאצטרך אותה.. לא האמנתי שאכן הוא שמר לי עליה כל השנתיים האלה, פשוט אדם מדהים!!! אין מילים!! בכל אופן, השמלה הגימור והשירות הכי טובים שיש!! לא הפסקתי לקבל מחמאות על השמלה.."אין דברים כאלה" ממליצה בחום!!! תודה יואב לך מכל הלב!! על הכל!!! הכל!! ולצוות המקסים שלך כמובן.

הוספת תגובה
קירה וסשה-תמונה
קירה וסשה
לא הייתי בוחרת באף אחד אחר
5
24/09/2012

הגעתי ליואב ריש חודש וחצי לפני החתונה אחרי שכבר נכוויתי במקום אחר ונשארתי בלי שמלה. הגעתי לחוצה ודי מיואשת. החברה של יואב ובמיוחד אייל שטיפל בי באו לקראתי ויצרו לי תוך חודש שמלה... מהממת, יותר ממה שדימיינתי. אומרים שכל עקבה לטובה והפעם אני נוטה להסכים מזל שזה לא הסתדר עם הבחורה הראשונה :-) ככ אהבתי את השמלה שבסוף גם קניתי אותה ויואב ריש בעצמו התקשר להנחות אותי איך לנקות אותה שתישמר מה שמעיד שהיחס החם נשאר גם אחרי התשלום :-)

הוספת תגובה
עינת וערן-תמונה
עינת וערן
חוויה שלא תישכח
5
08/09/2012

הגעתי ליואב ריש ומיד הבנתי שפה אני יעשה את שמלת החתונה שלי. לקחתי 2 שמלות ועשיתי מהן שמלה אחת שעדיין לא עשו כזאת. ידעתי שזה יהיה מדהים כי סמכתי על האנשים. הגעתי למדידות ופגשתי את... אייל. מקסים,סבלני ובעיקר ממש מקצועי. היתה חוויה שלא תישכח ושווה כל שקל. השמלה היתה ממש נוחה כל הערב, קיבלתי מלא מחמאות. מומלץ בחום!!!!

הוספת תגובה
Evita וEvita-תמונה
Evita וEvita
חוויה נהדרת
5
13/06/2012

מהרגע שדרכה רגלי בחנות ידעתי ששם אזמין את השמלה שלי. יואב ריש והצוות מקסימים, קשובים ועושים את עבודתם מכל הלב. המדידות תמיד היו באווירה נעימה ורגועה והתוצאה היא שמלה מהממת, נוחה... וקלילה. השמלה יצאה מקסימה, בול כמו שרציתי, הרגשתי בה נפלא וקיבלתי אינספור מחמאות. תודה ליואב ריש והצוות, הייתם נהדרים :-)

הוספת תגובה
אתי ואמיר-תמונה
אתי ואמיר
קסום
5
21/02/2012

מהרגע הראשון שנכנסתי לחנות ידעתי שמשם אצא רק לאחר מדידות!! נהנתי כ"כ מכל התהליך. הצוות בסטודיו בניצוחו של יואב פשוט מקסים, באמת שכולם שם מקסימים, לבביים ומלאים בחיוכים... ייתי מתחתנת שוב!! אוהבת אתכם ותודה רבה

הוספת תגובה
סיון ואיתי גלייטמן-תמונה
סיון ואיתי גלייטמן
יואב ריש
5
03/11/2011

מושלם!!! המילה הזו מתארת את החוויה שלי בצורה מדוייקת. השמלה שלי יצאה מהממת והייתה נוחה מאוד. רציתי שמלה עדינה וקלאסית וכאשר מדדתי אותה בסטודיו פשוט ידעתי שזו זו! יואב היה מקסים... ) חשוב לציין שהייתי כלה דיי לחוצה בנוגע לשמלה ושמתי לב לכל דבר קטן, סבטלנה שטיפלה בי במהלך המדידות הייתה מקסימה והרגיעה אותי כל פעם מחדש! היא התייחסה לכל דבר שאמרתי ברצינות ותיקנה בהתאם לרצוני. במהלך החתונה כולם החמיאו לי על השמלה ואמרו שאני נראית קלאסית ונינוחה :) השמלה ישבה בול והיה לי נוח איתה במהלך כל היום כולל בריקודים עצמם! מעצב מדהים, ממולץ בחום :)

הוספת תגובה
esti ורועי-תמונה
esti ורועי
שמלה מדהימה במחיר מצוין
5
18/09/2011

ממליצה בחום על הסטודיו של יואב ריש! העיצובים עדינים ויפים, הצוות מקצועי, סבלני ואדיב והמחירים סבירים. השמלה יצאה מדהים, בדיוק כפי שציפיתי וישבה עלי בול!

הוספת תגובה
shira ושאול-תמונה
shira ושאול
אין כמוהו
5
08/09/2011

התחתנתי ב- 30.8.11 ויואב ריש עיצב לי את השמלה. עד היום אני לא מפסיקה לקבל מחמאות. חייבת לציין שהיא הייתה נוחה בטירוף. התהלכתי איתה במהלך היום לצילומים וכל הערב רקדתי והשתוללתי... ירוף. השמלה נשארה מדהימה. ממליצה בחום.בנוסף חשוב לציין כי כל הצוות נתן לי יחס חם ואוהב לאורך כל הדרך. אחזור שנית - ממליצה בחום !!!

הוספת תגובה
עדי ועודד-תמונה
עדי ועודד
מדהים!
5
04/07/2011

התאהבתי בבדים, בקולקציה... בסוף עיצבתי שמלה בכמה דגמים ויצא בול!!!!! השמלה הייתה כל כך נוחה ומדויקת שכל הערב לא הרגשתי אותה ולא התעסקתי איתה (חשוב מאוד!) בקיצור ממליצה בחום למי... רוצה להיות קצת אחרת עם ניחוח וינטאג'י ואיכות גבוהה!

הוספת תגובה
k -תמונה
k
מחיר שפוי ועיצוב מדהים באווירה נינוחה
5
28/04/2011

קודם כל השירות אדיב מאוד, יואב והצוות מאוד סבלניים והיה לי ממש נעים לעבוד איתם. עבדנו על השמלה ביחד, הוא תמיד היה מוכן להקשיב. הצוות מאוד מקצועי ומשתמשים בחומרים מצויינים. הטעם... העין שלו טובים מאוד בעיני, ממש קלאסי, והרגשתי כמנו נסיכה. יפה יפה יפה.

הוספת תגובה