אסף דדוש - שמלות כלה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 17 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על אסף דדוש - שמלות כלה - עמוד 17

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

160 חוות דעת על אסף דדוש - שמלות כלה

נורית ואסף-תמונה
נורית ואסף
מה שאת צריכה זה אסף דדוש!
5
01/12/2011

אחרי שהגיעה סוףףףףףףףף סןף ההצעת נישואין, התחלתי לחפש שמלה...תחילה התחלתי לחפש באינטרנט,עברתי על כל האתרים של כלללללל המעצבים עד שגעתי לאתר של מעצב מיוחד והכי מקסים אסף דדוש.דרך... האתר כבר הבנתי שאסף הוא בדיוק מה שחיפשתי הסגנון, הסטייל של השמלות בדיוק מה שאני רוצה! קבעתי פגישה עם אסף ויש לציין שבהתחלה חששתי כי לא הכרתי את אסף מעבר לאתר ולהמלצות שקראתי באינטרנט למרות שכל ההמלצות היו חמות עדיין היה בי חשש. נפגשתי עם אסף וכבר בתחילת השיחה הבנתי שרק איתו אני סוגרת שמלה. אסף בן אדם מיוחד, נחמד וסימפטי והכי חשוב אוהב את העבודה שלו ומוכן לעשות הכול על מנת שכל כלה שלו תיהיה מושלמת. השמלה שלי הייתה מ-ה-מ-מת וקיבלתי מחמאות כל ערב, אנשים עצרו אותי ברחוב/בסלון כלות/באולם כדי לשאול מי עיצב לי את השמלה ולהחמיא לי כמה אני מושלמת. הדאגה של כל כלה ביום ביום החתונה שלה היא שבעלה לעתיד יאהב את השמלה - זה קרה בעלי אהב מאוד את השמלה עד כדי כך שאחרי החתונה הוא בא איתי לאסף להודות לו באופן אישי. אז בנות אני ממליצה בחום מה שאת צריכה כדי להיות מושלמת ביום הכי חשוב בחייך ז אסף דדוש!

הוספת תגובה
sivan -תמונה
sivan
שרות מעולה!!!
5
30/11/2011

בקצרה! כל מה שכלה צריכה במיוחד לפני חתונה ולא יכולה לקבל מבעלה!! הבנה, הקשבה, הגשמת חלומות, רוגע וכמובן השתדלות לרצות את כל שיגעונות הכלה. לאסף הגעתי לאחר שהייתי בדיוק בחצי סלון... כלות ומהשנייה שהסברתי לו מה אני רוצה משאריות בדים שהניח עליי כבר הייתי מוקסמת ומרוצה מההבנה מהיצירתיות ומהכישרון שבשנייה עיצב שאריות בדים על גופי והפך אותם לשימלה מהממת רק כדי להדגים לי מה הולך להיות. אני חייבת להודות שאני בחורה שמאוד מאוד קשה לה להחליט ובמיוחד שזה יום החתונה ואת רוצה להיות הכי יפה וכמו כל אחת רוצה את שמלת החלומות מצאתי לי את הבנאדם המתאים ביותר לעיצוב השמלה. לא פעם ולא פעמיים לאחר שישבתי עם אסף והחלטתי מה אני רוצה התקשרתי לאסף וביקשתי לשנות כל מיני דברים, ומצד אסף תמיד הייתה הבנה ורצון לדאוג שאני אהיה הכי מרוצה ולצד זה גם המון מקצועיות!! יידע להסביר לי במקומות שנסחפתי עם הדמיון שזה לא תמיד המציאות, יידע להסביר לי בדיוק מה מתאים לי ומחמיא לי. אסף תודה רבה רבהעל הכל אתה מדהים!!!

הוספת תגובה
שני ותומר-תמונה
שני ותומר
כזה יש ר-ק אחד!!!!!
5
29/09/2011

אני בחורה שיודעת מה היא רוצה ומרגע ההצעה ידעתי איך הכל יראה במיוחד השמלה (2 השמלות...) את החיפוש התחלתי באינטרנט כמו כל כלה מיועדת ואחרי שוטטות וירטואלית הגעתי לכמה מעצבים שהיחס... שלהם מאד איכזב אותי למרות הביקורות הטובות עליהן. רציתי שמלה שתהיה שלי, לא רציתי ללבוש משהו שמישהי אחרת כבר לבשה לפני לכן השכרה לא הייתה אופציה. הגעתי לאסף דרך דודה של בעלי ששמעה עליו רק דברים טובים ואמרה לי שכדי להיפגש איתו, מהלך שהתברר כטוב ביותר לעשות. הפגישה הראשונה הייתה אצלו בדירה הקודמת הקטנה והחמודה שאחרי מבט קצר הבנתי שיש על מה לדבר... הגעתי לאסף עם רעיון בראש ותמונה מטושטשת ובזמן שאנחנו מדברים הוא מתחיל לצייר ומציע רעיונות נוספים. אסף היה בראש שלי מהרגע הראשון ואחרי שיצאתי ממנו אמרתי לחברה המלווה שזהו סיימנו לחפש! הפגישה הבאה הייתה לקנות את הבדים ואני הייתי בשוק שמהבדים האלה הולכת לצאת ה-שמלה שלי הכל היה עדיין מעורפל מידי... הפגישה הבאה הייתה עם אמא שלי שנתנה את האישור שלה וזה גרם לי להרגיש עוד יותר טוב שגם אמא שלי מרוצה. כל פגישה שאחרי הייתה הלם בפני עצמו לא האמנתי שתצא מזה שמלה כזו יפה! אסף היה שם לאורך כל הדרך והיה קשוב ונותן עצות טובות. אסף בחור אמיתי שאומר את דעתו דבר שהיה לי מאד חשוב (גם כשהגעתי עם נעליים שהוא לא סבל הוא ידע להגיד את זה בצורה מעודנת דבר שהתברר כטוב כי מצאתי נעליים ה-ר-ב-ה יותר יפות ומתאימות) אסף השמלה יצאה מדהימה ומושלמת כ"כ נוחה שזה פשוט לא ייאמן כולם אמרו שהשמלה מדהימה והתפעלו שיש עוד אחת קצרה הצלחת להסתיר את מה שרציתי שלא יראו ולהבליט את המעלות שלי. אסף היה החלטה מעולה ואני שמחה שמצאתי אותו- מומלץ בחום לכל כלה שמחפשת להגשים את החלום של השמלה היפה והנוחה דבר שלא מקבלים בכל סלון ומעצב אחר!!!

הוספת תגובה
טלי וגיא-תמונה
טלי וגיא
קסם של מעצב
5
12/09/2011

את אסף הכרתי דרך חברה,ומשם הכל התגלגל לכדי שמלה עוצרת נשימה.אסף הוא שילוב של לב רחב, ראייה מקצועית,ידיים שיודעות את העבודה ויצירתיות אין סופית.הלהט שלו בעיניים כשהוא עולה על... ן מתחבר מייד עם העשייה המבורכת שלו. אסף,אני מודה לך שתמיד גרמת לי להרגיש בנוח,בטוחה בעצמי ובך שעשית את הבחירות הנכונות.אני מודה לך על שהיה לך חשוב שארגיש בנוח ועל כך שאתה סופר מקצועי.בזכותך,בכל פעם שהגעתי למדידה הרגשתי מיוחדת,הרגשתי שאני לובשת שמלה שמתאימה לי,נוחה לי ושלאט לאט התגבשה לכדי יצירת אומנות.אין מספיק מילים לתאר איך הרגשתי באותו היום כשהייתי כלה וירדתי במדרגות לפגוש את גיא,הרגשתי הכי יפה,קיבלתי אין ספור מחמאות על השמלה החל מהחתן הנפעם ועד לכל האורחים ואנשי המקצוע שאיתם עבדנו. אני בטוחה ויודעת ש"הקטן עוד גדול יהיה"! תודהשהגשמת לי משאלהובהצלחה בהמשך הדרך. בטוחה שעוד נשמע עליך רבות. אוהבת ומעריכה מאוד טלי פירסט פומין

הוספת תגובה
שמרית ויאיר-תמונה
שמרית ויאיר
מעצב יוצא דופן!!!!
5
10/09/2011

המפגש עם אסף דדוש נוצר לאחר חיפושים רבים אחר שמלת הכלה המיוחלת- זו שתהפוך אותי למרשימה ובעיקר- תשקף אותי ביום כל כך חשוב בחיי שבו תשומת הלב מופנת רובה ככולה אלי. אסף בכישרון בלתי... יתואר, בסבלנות ובמקצועיות שהותירה אותי חסרת מילים, עיצב עבורי שמלת כלה מדהימה ביופיה- אצילית וסקסית בו זמנית, נוחה ובעיקר כזו שהתאימה לגזרת גופי ולאופי שלי. אסף ליווה אותי בכל צעד ובכל שלב בתהליך יצירת השמלה. הייתי כל כך נרגשת וכל כך שמחה במעצב שבחרתי שהפך אותי לכל כך מיוחדת באמצעות יכולות וכישורים אינסופיים!!!! לא נותר לי אלא רק להמליץ בחום! הפירגונים לא הפסיקו! השמלה היתה מ-ד-ה-י-מ-ה!!!!!!!!!!!! תודה תודה תודה!

הוספת תגובה