עדה חפץ - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על עדה חפץ - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

7 חוות דעת על עדה חפץ

גוני -תמונה
גוני
עדה מושלמת וזה ניכר בעיצובים שלה!!!
5
01/03/2011

היי לכולם, אני מתחתנת ב"ה עוד חודש, עדה הייתה התחנה האחרונה שלי בחיפוש שמלת כלה ומיד התאהבתי באישה המ-ד-ה-י-מ-ה שעמדה מולי. אחד הדברים הכי חשובים שלמדתי מהתליך של ההכנות לחתונה... וא שחייב שיהיה חיבור עם נותני השירותים השונים כי אחרת זה לא שווה כלום!!! ועם עדה החיבור היה מיידי...החיוך הכובש, הנתינה האינסופית, העזרה מכל הלב, הפתיחות וכמובן העיצובים המדהימים והטאץ' שאין שני לו. לקחתי שתיי שמלות,אחת נפוחה והשנייה לריקודים,כל אחת יפה יותר מהשנייה והדבר שהכי קסם לי הוא שיכולתי לומר הכל מהכל והרגשתי עם זה הכי בנוח בעולם!!! הייתי אצל מעצבים שעקמו פרצוץ על כל פיפס שהערתי להם ואצל עדה הרגשתי הכי בבית בעולם מהשנייה הראשונה ולדעתי זה שווה הכל!!!!!!!!!!!!!!! בתור מישהי שיש לה סטייל ומבינה בעולם האופנה אני ממליצה לכל אחת ואחת מכן להיכנס לעדה ולהתאהב בדיוק כמו שקרה לי!!! אוסיף ואציין שגם אמא שלי ואחותי תפרו אצלה שמלה כל אחת מרהיבה יותר מהשנייה... וכמובן שאציין שלאורך כל התהליך עדה ליוותה אותנו מא' ועד ת' במקצועיות ואין ספק שהבדים והתחרות איכותיים מאוד!!! ובקיצור כמו שאומרים: FIRST CLASS!!! מומלץ בחום!!!

הוספת תגובה
lev -תמונה
lev
עדה חפץ
5
24/02/2011

בעוד חצי שנה בדיוק אני מתחתנת! את החיפושים לשמלה התחלתי לפני כמה חודשים כי רציתי לדעת שאני סגורה ולא בעייתית.... הייתי אצל לא מעט מעצבי שמלות כלה מוכרים..... את שמלת החלומות שלי... סגרתי אצל עדה חפץ!!! תזכרו את השם הזה.... ואני שמחה להיות הרשונה להמצליץ עליה. 2 השמלןת שבחרתי בסגנון ווינטאג' חלומיות..... עדה יצאה מגדרה לעזור לי להחליט, ונתנה לי את ההרגשה שאני בבית ויש מי שדואגת לפנטזיות שלי ולחלומות שלי!!! מעבר למקצועיות והיחס.... החיוך, השמחה והמילה הטובה הם שבסופו של דבר השאירו אותי כאן! ממליצה בחום!!!! לב!

הוספת תגובה