ליה - שמלות כלה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על ליה - שמלות כלה - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4

כתבו חוות דעת

12 חוות דעת על ליה - שמלות כלה

דינה-תמונה
דינה
זו המעצבת של שמלת הכלה שלך!
4.8
26/01/2013

אני אקצר במילים כיוון אני מניחה שאתן כבר עייפות מלדשדש ולחפש את המעצבת שלכן, האחת טובה אך יקרה, השנייה זולה אך לא מה שרציתן, ההוא חוצפן והרגליים כבר עייפות וכואבות...אחסוך לכן את... כאב הראש, הרגליים והלב, מצאתן את האחת! ליה זו המעצבת שלכן.! ספוילר-תתאהבו בה מהרגע שתיכנסו לסטודיו שלה, מגניבה, אחרת, חמה והכי חשוב רואה אותך כפי שאת. תיתן לך למדוד כל שתרצי, אבל תדע להנחות אותך לזו ששייכת לך. כל העבודה מולה הייתה מדוייקת, תמיד זמינה, תמיד מוכנה, עם חיוך רחב ועיניים אוהבות והתופרת??? טניה הכי מצחיקה, מקצועית ודייקנית שיש, עוד משיחת הטלפון הרגשתי שאני בידיים טובות! אני יודעת שכולן כותבות את זה, אבל באמת שזכיתי, אין ולא תהיה שמלה כמו שלי, אם תרצו להרגיש כך גם-אל תפספסו וכנסו לחנות..רק להצצה-מבטיחה שתמצאו!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Anat-תמונה
Anat
שירות איכות יופי ומקצועיות נפגשים באותו מקום
4
11/01/2013

נכנסתי במקרה לדיזינגוף 237, קיבלו אותי בחיבוק גדול והמון סבלנות. ליה היתה שם והוקסמתי מהמקצועיות והאמינות. היא אמנית גדולה שאין הרבה כאלה, האומנות שלה היא הרבה מעבר לכסף, יוקרה... כו'. תמיד היתה זמינה עבורי גם שהייתי צריכה להביא את אמא לראות השמלה היא שיתפה פעולה, הבינה שהאומנות המיוחדת שלה מצריכה המון סבלנות, לבלוע את זה מאנשים שלא מצליחים לראות מעבר.... בקיצור המחמאות שאני גרפתי ביום הארוע שייכים לליה!!!! במילה אחת, מ ד ה י מ ה!!!!!!!!!!!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
liza ya-תמונה
liza ya
ליה המדהימה!
5
06/01/2013

מהרגע הראשון שנכנסתי לליה כלות ידעתי שזה המקום בשבילי! ליה הייתה כל כך סובלנית, אדיבה, לא לחצה ונתנה את כל התשובות לכל השאלות... ביום האירוע ליה וטניה היו כל כך רגועות, עזרו בכל... דבר ובעיקר נתנו הרגשה טובה ומרגיעה. השמלה הייתה מדהימה ובעיקר איכותית! ולא הפסקתי לקבל עליה מחמאות! ממליצה בחום לכל כלה!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Maayan Darshan-תמונה
Maayan Darshan
שמלה מהחלומות - באמת באמת באמת
5
06/06/2012

כבר ממבט ראשון הסטודיו של ליה מושך את העיניים, יפה וייחודי בעיצובו. ליה הסכימה ללא היסוס לזרום עם הבחירה שלי וביחד עיצבנו שמלה חדשה לגמרי, ולמרות כל זאת 3 מדידות והשמלה שלי הייתה... מוכנה... מושלמת, מהממת ובידיוק בידיוק כמו שרציתי !! ליה וטניה מעניקות שירות אדיב, איכפתי ומרגיע. בכל פגישה הוענקה לי תשומת לב מיוחדת כאילו שאני הכלה היחידה בסטודיו... פשוט מדהים! אין לי מילים לתאר!! ליה, את מדהימה ומקסימה... תודה שעשית לי את היום הכי מאושר ומשמח בחיי !!

הוספת תגובה
עינת -תמונה
עינת
מומלץ!
5
22/05/2012

מומלץ! ליה וטניה פשוט מדהימות! עיצבו עבורי שמלה מהממת- למרות שבגלל שאני דתיה חיפשתי שמלה יחסית סגורה ועם שרוול- השמלה יצאה מדהימה ומיוחדת ולא הפסקתי לקבל עליה מחמאות. ליה וטניה... יו סבלניות גם בתקופת העצבים של יומיים לפני החתונה :) ממליצה בחום

הוספת תגובה
טלי ושגיא-תמונה
טלי ושגיא
ממליצה בחום!
5
23/06/2011

אל ליה הגעתי דרך חברה ולא הצטערתי. העיצוב עדין וקלאסי ובדיוק מה שחיפשתי. מדובר בצוות מספר אחד, מקצועי, חם ומפרגן. תודה לליה, לירון וטניה שמדדו, גזרו, תפרו והכי חשוב- חיבקו... ו. נהניתי מהתהליך עצמו והתוצאה... אין לתאר! והמחמאות באירוע לא הפסיקו לזרום תודה תודה תודה טלי

הוספת תגובה
אדוה ויוסי-תמונה
אדוה ויוסי
עיצוב מקסים שירות מצויין
5
11/06/2011

אני קניתי את ליה שמלת כלה שהיא בעצם שמלת ערב בגוונים שחור ואפור. העיצוב מדהים, ההתאמה של המודל לגיזרה שלי הייתה מעולה. הצוות נעים, מתקתק הכל. הן עמדו בזמנים בלי בכלל בעיות וכל מה... שהיה צריך הן תיקנו מומלץ בחום!

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת