ראומה ויואל - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-7101519
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה, שמלת ערב

  • במיוחד בשבילך
  • הוט קוטור, שמלות צנועות, מידות גדולות

  • השירות
  • השכרה, תפירה אישית

  • מחיר שמלות כלה
  • 8000 עד 15000 ₪

קצת על העסק

מצאתם טעות? ספרו לנו!

ראומה ויואל - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

20 חוות דעת על ראומה ויואל

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Shlomit-תמונה
Shlomit
השמלה הכי יפה בעולם :)
4.8
01/07/2013

אני גרה על רחוב דיזינגוף בתל אביב ולכן היה לי ברור שאמצא שמלה באזור שלי. לאחר מדידות בכמה חנויות, והבנה שכל השמלות אותו דבר, ושלכולן אני לא מתחברת, "הרחקתי" לקיריית אונו והגעתי... סטודיו הקסום של ראומה. זו כנראה הייתה אחת ההחלטות הכי חשובות שקיבלתי לגבי החתונה. חוות הדעת הכללית היא פשוט מצוינת. אין לי מילה רעה אחת להגיד. השמלה הייתה מהממת וקיבלתי עליה המון המון המון מחמאות. בנוסף השמלה מאד פוטוגנית והוסיפה המון לתמונות (תחרה בגב, שכבות עם פרטים שונים). העבודה עם ראומה לאורך כל הדרך (וצריך להבין שהדרך היא חשובה כי מדובר על 4-7 מפגשים) הייתה נעימה בצורה יוצאת דופן. ראומה גרמה לי להרגיש שאפשר לשנות הכל, לתקן הכל ולנסות למצוא דרך שאהיה מרוצה גם כשאני כבר הרגשתי שאני מגזימה. בנוסף ראומה דאגה לי לעליונות יפיפיה שיצרה ממש לוק נוסף, ולעגילי פנינה מקסימים. אני ממליצה בחום רב רב רב.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
danit-תמונה
danit
ראומה המדהימה!!!
5
16/06/2013

על ראומה שמעתי לפני כ-3 שנים, כשאחותי סגרה אצלה את השמלה. אנחנו גרים בצפון ולא הבנתי למה אחותי בחרה לעשות שמלה כל כך רחוק ואיך יהיה לה כוח לכל הנסיעות אבל כשראיתי את התוצאה... ת ואת המחמאות שאמא שלי ואחותי הרעיפו על ראומה, תיארתי לעצמי שגם אני אפגוש בה בעתיד. יש לציין שלפני שפגשתי את ראומה הייתי אצל מעצבי השמלות המוכרים ביותר כי רציתי לקחת רעיונות נוספים לשמלה. כשהגעתי לראומה בפעם הראשונה הרגשתי שהגעתי לנחלה... אחרי שפגשתי בלא מעט מעצבים עם האף למעלה שלא יודעים מה זה יחס אישי, ראומה קיבלה אותי ואת אימי עם חיבוק וכוס קפה. באתי לראומה עם רעיון כללי לגבי השמלה שאני רוצה והיא ישר הבינה מה אני רוצה והתחלנו לתכנן ולעצב את השמלה ביחד. אצל ראומה כל התהליך מתנהל בצורה רגועה, סבלנית קשובה ובשיתוף פעולה מלא עם הכלה. אפילו את הבדים לשמלה נסעתי לבחור יחד עם ראומה! הייתי בלא מעט מדידות מכיוון שבסופו של דבר היו לי 2 שמלות, כל כיוון נסיעה לקח לי כמעט שעה וחצי אבל אני חייבת להגיד שנהניתי מכל רגע!!! פשוט חיכיתי בכל פעם למפגשים איתה! ביחד עם ראומה, עובדת רחל התופרת שהיא אישיות פנומנלית בפני עצמה! אישה כל כך מקסימה ומצחיקה שהמפגש עם שתיהן גורם לכל כלה לצאת מרוצה מעל ומעבר למה שחלמה! גולת הכותרת אצלי הייתה יום החתונה שבה נכחו ראומה ורחל בגלל שהחלפתי 2 שמלות והייתי צריכה עזרה בסידור השמלה השנייה על הגוף.אין ספק שלראות אותן שם היה אחד הרגעים המרגשים שהיו לי לאחר האירוע לא הפסקתי לקבל מחמאות על השמלות המדהימות שראומה עיצבה עבורי! כולם נדהמו מהאיכות התפירה והבדים! אז למי שסולדת מהרעיון של סלון הכלות ומעוניינת ביחס חם ואישי בתקופה המרגשת והחשובה בחייה אני ממליצה ליצור קשר עם ראומה המקסימה!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
בטי ואריאל-תמונה
בטי ואריאל
המלצה חמה על ראומה -האישה הכי מדהימה שפגשתי!
4.8
23/05/2013

טוב אז התחתנתי לפני 10 חודשים בקיבוץ שלוחות בעמק בית שאן , חיפושים אחרי השמלה היו הכי אינטנסיביים עבורי, כי לכל מקום שהגעתי אליו היה משהו חסר, ולראומה הגעתי אחרונה בסבב , לאחר... בר כמעט סגרתי על שמלה במקום אחר.. לאחר צפייה באתר שלה ובדברים הכל כך ייחודיים החלטתי שאין לי מה להפסיד ולנסוע לקריית אונו במחשבה שזה או אצלה או אצל אותה אחת שכנראה הייתי סוגרת אצלה אם לא הייתי נוסעת לראומה. ופשוט זה הדבר הכי טוב שקרה ! כאילו משמים משהו דחק בי להגיע אליה:) רק מלראות את הגלריה המהממת ביופיה שבה יש את השמלות הכיייי מיוחדות ועוצרות נשימה שראיתי מימיי נשבתי בקסמה! ועוד יותר מארומה, היא פשוט אחת הנשים הטובות שזכיתי להכיר וזכיתי ללבוש שמלה שלה! עד כדי כך!!! ממש זכיתי, קודם כל זה היה הסטודיו היחיד שכל השמלות שמדדתי, ומדדי לפחות 5 (ויכולתי עוד להמשיך) היו מיוחדות במינן. כל אחת שונה מהאחרת ויפה כל אחת בדרכה. אפילו המוסיקה בגלריה כה נעימה, הכל באווירת וינטאג׳ מקסימה, מוסיקת שנות ה-20 וכל הפריטים שיש שם , מהשולחן ועד התמונות שתלויות על הקיר -הכל תורם לאנרגיות החיוביות שיש אצלה, מה גם שראומה עצמה מ-ד-ה-י-מ-ה!:) היא כל כך נעימה , קשובה, רגועה ושלווה, היא לגמרי איתך בתהליך. מדברת בגובה העיניים, כחברה אמיתית . היא פשוט אמנית ! הרגשתי פשוט הכי יפה בעולם, הפליאה והמחמאות על השמלה לא הפסיקו לזרום גם אחרי החתונה:) הרגשתי הכי מיוחדת וייחודית. אני פשוט מתגאה בה ובטראומה כל פעם שיוצא לי לדבר עליה או לראות תמונות. אז מומלץ מומלץ מומלץ!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
גוני ועמרי-תמונה
גוני ועמרי
מתוך מכתב תודה לראומה
5
03/04/2013

ראומה היקרה, בחרתי לומר תודה בעזרת סיפור, אגדה, הפעם לא על נסיך ונסיכה אלא על בחורה ושמלה. זהו סיפור התאהבות לא פחות מרגש, מתעתע ומלא הפתעות, עם זיקוקי דינור ברגע ההתאהבות,... י משבר וכמובן – סוף טוב ומרגש. את החיפוש שלי התחלתי במקומות הידועים והמוכרים, ברחובות העיר תל אביב, עוברת ממעצבת למעצבת, מחכה ומצפה למצוא את שחיפשתי, ועם זאת – לא מתרגשת. לא מתאהבת. כל שמלה נראתה כמו קודמתה, ואף לא אחת הייתה "האחת". רגע לפני אמירת נואש, קבעתי פגישה אחת אחרונה, אצלך. ברגע שמדדתי את השמלה ידעתי שהיא השמלה שלי, "האחת". הרגשתי כמו נסיכה, שלובשת תכשיט יקר, עדין ונדיר. התאהבתי. השמלה לא הייתה כמו שום שמלה אחרת שמדדתי. גם כשנדמה היה שאצטרך לוותר עליה ולהותירה מאחור, את, כמו פיה טובה, נופפת בשרביט הקסמים שלך ועשית פלאים, הכל למען האהבה. משם יצאנו למסע משותף, אני הבאתי איתי כצידה לדרך לא מעט חששות, ספקות, וביקורתיות כלפי עצמי, כלפי הדמות שנשקפת לי במראה. את הבאת את הסבלנות האינסופית שלך, החיבוק, החיוך, והאמונה המרגיעה כל כך בתוצאה הסופית. כל פעם שנפגשנו נפעמתי מהמקצועיות שלך, שאין כמוה, כל פרח וכל עלה נתפרו בתשומת לב, ומוקמו בדיוק רב ובאהבה במקומם הנכון בשמלה. יצרת יצירת אומנות, לא פחות, וכך גם הרגשתי ביום החתונה, שאני לובשת יצירה עדינה ומורכבת, שכמוה יש רק לי, שמלה שהיא תכשיט, שהיא אני. באופי, בגזרה, בסיפור האגדה שנרקם, שרקמת לי. תודה על הכל,

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יעל -תמונה
יעל
איזה כיף שהייתה לי את ראומה
5
23/12/2012

ניסיונת להיות מקורית בלספר כמה ראומה אדירה יהיו כישלון. אבל זה ברור לי שאין מקום אחר לשמלות כלה, זה היה המקום השני שהייתי בו ואחרי זה הכל היה נראה סתמי, אז כמובן שחזרתי לראומה.... השמלה שבחרתי הייתה מקסימה וגם חודש אחרי עוד שואלים מאיפה היא, וראומה הייתה החלק הטוב בארגוני החתונה (שלא תמיד עוברים בצורה נעימה ...:)) להיות עם ההמעצבת עצמה בכל מדידה מסתבר שזה נדיר , וראומה נמצאת שם כל הזמן. היא מקצועית מאוד, ממש סוג של אומן, אין עוד מילים לתאר את זה - אני אוהבת את ראומה בצורה שאי אפשר לתאר היא פשוט מקסימה, הייתה קשובה מאוד, ואפילו באה להלביש איתי ביום החתונה. היא מרגיעה, מוכנה לכל התקף לחץ משונה שלא יהיה וכל כמות של מלוות ואינספור ביקורים ומדידות, פשוט כיף. לכל הכלות - אתן חייבות ללכת רק לשם !!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים