אילה עמרני - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 4 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על אילה עמרני - עמוד 4

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

34 חוות דעת על אילה עמרני

enav -תמונה
enav
איילה עמרני - כזו באמת יש רק אחת
5
27/06/2012

אל איילה הגעתי בעקבות המלצות חמות באינטרנט, ולמרות שמלבד גב פתוח, לא היה שמץ של מושג איזו שמלה אני רוצה, השמלות באתר של איילה נראו לי מיוחדות מאד. החנות של איילה הייתה המקום... ון אליו נכנסתי והשמלה הראשונה שמדדתי היא שהייתה בדיעבד השמלה שלי, לחלוטין אהבה ממבט ראשון :), וכולם הסכימו אותי. ניסיתי ללכת לראות מעצבים נוספים, אבל זה לא היה זה. איילה התאימה לי שמלה שהרגשתי שממש נתפרה עבורי, נסיכותית, קלאסית אבל לא מוגזמת. כל הבדים והתחרות בשמלה שלי (ובהינומה ואפילו השל) היו באיכות הגבוהה ביותר וזה בא לידי ביטוי בכמה שהרגשתי נוח ביום החתונה. בנות שהגיעו לסגור אירוע במקום שהתחתנו בו שאלו אותי ממי השמלה ובאמת שקיבלתי עליה המון המון מחמאות. לא פחות חשוב עבורי היה היחס של איילה. בניגוד להרבה מעצבים בסביבה עליהם שמעתי מחברות, איילה תמיד הייתה כנה, מקסימה ומקצועית. לא תשמעו ממנה שום דבר שאינו האמת וכל דבר נאמר בחום ובאכפתיות. נטשה התופרת המקסימה ביותר! ואיילה היה קשובות לכל מילה שלי, בקשה, שאלה וכו'. אני ממליצה בחום.

הוספת תגובה
נמרוד ואדוה-תמונה
נמרוד ואדוה
איזה כייף:)!
5
27/06/2012

חיפשתי שמלה שתהיה מבד תחרה אבל בלי פנינים פייטים קצפות וכל מיני הדברים המוזרים.. לאיילה הגעתי ביום הראשון של חיפוש השמלות וכשמדדתי את השמלה שלאחר מכן נתפרה דומה כמוה למידותיי,... עתי שתמו חיפושיי:) אני מאוד אוהבת את הקו של אילה, מאוד עדין, נשפך ורך. אילה נותנת הרגשת ביטחון וחום לאורך כל התהליך:) לא משנה אם רזיתי(והמשכתי לרזות תוך כדי התהליך) אילה ונטשה(התופרת שלה) תמיד עשו הכל בחיוך,הקטינו והצמידו והכל בחיוך. בחתונה עצמה כולם אמרו שאני נראת כמו נסיכה והשמלה הייתה נוחה ומדהימה! המון תודה!! :)

הוספת תגובה
אורון וטלי-תמונה
אורון וטלי
מושלמת!!!
5
29/09/2011

אז ככה: לא היה לי שום דבר בראש, חפרתי אינסוף באתרי אינטרנט, מזועזעת יותר ויותר מכמות הפאייטים, הקצפות והדגמים שנראים כמו וילון...על סף ייאוש - הגעתי לאתר של איילה והאמת שברגע... יתי אותה ידעתי שכזו אני רוצה...קלאסית, מיוחדת, עדינה ומושלמת. זו הייתה המדידה הראשונה (והכמעט אחרונה) שעשיתי... במלוא מובן המילה קיבלתי שירות מעל ומעבר. איילה ונטשה תמיד היו קשובות וסבלניות, שמו לב לפרטים הכי קטנים. היו גמישות תמיד ליום ולשעה (התחשבו בזה שהגעתי לת"א מב"ש בכל פעם). אם הייתי מקבלת שקל על כל מחמאה שקיבלתי על השמלה - כבר הייתי מליונרית. שווה של שקל!!!! כל הדגמים נבחרים בקפידה, ובאמת רואים ומרגישים שעושים פה עבודה מהלב והנשמה. בא לי להתחתן שוב רק כדי ללבוש אותה עוד פעם - הרגשתי כאילו היא נתפרה רק בשבילי... ממליצה בחום, לא לחשוב פעמיים!!!!

הוספת תגובה
אופיר ורועי-תמונה
אופיר ורועי
פשוט חלום
5
30/05/2011

תחילה חייבת להודות שחששתי לא מעט למצוא את השמלה שתחמיא לי ושתשאיר אותי טבעית אך מיוחדת ביום האירוע. נכנסתי לאיילה לאחר שהייתי במספר מקומות ופשוט התאהבתי! איילה פשוט... מתי לחוש פתאום את כל מה שקיוותי (לאחר שבמקומות אחרים הרגשתי פורים...) התאהבתי בכנות ובפשטות! איילה ונטשה תפרו שמלה שהחמיאה לי בכל אופן אפשרי, לא הפסקתי לקבל מחמאות... לאורך כל התהליך שינינו ושיפרנו את השמלה עד לשלמות בעיני ובעיני איילה.

הוספת תגובה
אורית וברוך-תמונה
אורית וברוך
השמלה שלי מאילה...
4
29/05/2011

הפגישה שלי עם אילה התחילה כשקבעתי איתה פגישה ראשונה, ידעתי בערך מה הסגנון שאני רוצה והראיתי לה תמונה של שמלה מהאתר שלה שרציתי למדוד. ישר כשמדדתי אותה ראיתי שזה לא מתאים לי וגם... לה הסכימה. אחרי שמדדתי שמלה נוספת שרציתי הבנתי שכנראה אין כאן את מה שאני מחפשת. אבל אז אילה שאלה אותי אם היא יכולה להביא לי למדוד משהו שנראה לה שיתאים לי ואמרתי לה שבטח. היא פשוט קלעה בול. אמא שלי ואני התמוגגנו מהשמלה, היא הייתה גם בסגנון של מה שרציתי וגם התאימה לגוף שלי - שזה בניגוד לשמלות האחרות שאני רציתי :) מספר המדידות שעשינו בסוף היה הרבה יותר ממה שתכננו. הסיבה שלא נתתי כאן חמישה כוכבים היא שהיה שלקראת הסוף איך שהציצים ישבו לא כל כך נראה לי והקאפים לא היו לטעמי והרגשתי כאילו מאשימים אותי, אבל באמת שבסופו של דבר אילה עשתה כל מה שביקשתי ובאמת שבסוף הייתי מרוצה. החוויה לאורך כל הדרך הייתה יחסית טובה ונהניתי ממנה. אני ממליצה בחום ללכת לשם. ההערה היחידה שלי בשבילכן כלות יקרות (בלי שום קשר לאילה) זה שכדאי שהשמלה שלכן תהיה מוכנה או כמעט מוכנה לפחות שבועיים לפני החתונה. השמלה שלי נסגרה סופית רק כמה ימים לפני וזה מאוד הלחיץ אותי.

הוספת תגובה
תמר -תמונה
תמר
השמלה המ-ה-מ-מ-ת שלי
5
11/05/2011

בחרתי באילה אחרי כמה סיבובים באזור דיזינגוף - התלבטתי בין שתי שמלות בשני מקומות שונים, שתיהן כמובן קלעו לטעמי והתאימו למבנה הגוף שלי. השמלה שבחרתי היתה אצל אילה משתי סיבות - 1.... השמלה עצמה גרמה לי להרגיש הרבה יותר נסיכתית מהשניה 2. התחושה הנעימה שקיבלתי מאיילה. השמלה יצאה מעלפת, קיבלתי עליה מלא מחמאות. אני בחורה מלאה והשמלה ישבה והחמיאה לכל מה שצריך והסתירה את כל מה שלא צריך. היתה לי בעיה ואיילה לא שקטה ולא נחה (מספר מדידות רב ממה שחשבנו בהתחלה אבל היה שווה את זה) עד שמצאה לי פתרון. אני ממליצה בחום - היא נותנת מעצמה הכל ורואים את זה בכל אחת מהשמלות. היא מקסימה והשמלות מהממות! מה שחשוב שמדובר על שמלת מחוך והיא היתה נוחה (כאילו לשבת זה לא אופציה אבל לא הפריעה לי להסתובב איתה שעות)

הוספת תגובה
קרן ואלעד-תמונה
קרן ואלעד
שמלה במראה מלכותי
5
01/02/2011

חברה שלי התחתנה בפבואר לפני שנה ועשתה שמלה יפהפייה אצל אילה. הלכתי איתה לראות שמלות וכבר ביום הראשון (והיחיד), אחרי בסה"כ שתי חנויות אחרות, נכנסו לאילה והיא התלהבה מאוד מהדגמים... היא מדדה. התלבטנו בין שני דגמים ובסופו של דבר היא חשבה על זה בסופשבוע בבית והגיעה בראשון בבוקר וסגרה על השמלה שהיא אהבה יותר. אילה הייתה מקסימה וכשראתה שהיא מתלבטת נתנה לה להחליף בין הדגמים מספר פעמים כדי לראות לאיזה דגם היא יותר מתחברת ולא לחצה עליה להחליט ולסגור. הלכתי איתה כמעט לכל המדידות ובכולן אילה והעובדת שלה היו נחמדות מאוד והשמלה התקדמה כמתוכנן... חברה שלי התחתנה בצפון ולכן לא יכלה להתלבש אצל אילה ואספה את השמלה יומיים לפני החתונה. ביום החתונה היא נראתה יפהפייה, השמלה נתנה לה מראה מלכותי והיא הייתה מאושרת וקורנת בזכות הבחירה שלה.

הוספת תגובה
shira_pi-תמונה
shira_pi
מקסימה עם שמלות נהדרות
5
30/01/2011

איילה הייתה המקום הראשון שאליו הגעתי למדידות, אחרי שהתרשמתי מאתר האינטרנט , והביקור במקום תאם את הציפיות. קודם כל איילה נמצאת שם בעצמה, ומסייעת לכלות העתידיות להתלבט , וכו' ( מה... שממש לא מובן מאליו בסלוני הכלות של דיזינגוף ). גם היא וג המלבישה שלה היו מקסימות, נעימות ושירותיות. השמלות היו יפות מאוד . בסוף לא סגרתי שם- כי התלהבתי ( וסגרתי ) שמלה אצל ארז עובדיה , אבל אם לא אצל ארז- הייתי בטוח סוגרת אצל איילה.

הוספת תגובה
noa וערן-תמונה
noa וערן
המלצה
4
04/11/2010

ברצוני לשבח את איילה ונטשה על עבודה מדהימה, יחס מדהים ותוצאה מושלמת הן היו מקסימות מתחילת התהליך ועד סופו הכל בסבלנות, היו מוכנות לבצע כל שינוי, והכל בחיוך ונועם עבודתן מקצועית... אד, תוך עמידה בזמנים למדידות הגעתי בשעות הערב, לאחר העבודה או בימי שישי (מה שלא ברור מאליו בכלל!!) וקיבלתי שמלה מהממת!!

הוספת תגובה