סטודיו קיסר לשמלות כלה - Anna Keisar - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על סטודיו קיסר לשמלות כלה - Anna Keisar - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

26 חוות דעת על סטודיו קיסר לשמלות כלה - Anna Keisar

עינב וינון-תמונה
עינב וינון
השמלה שלי.......
5
03/09/2012

לקחתי שמלה מאנה קיסר, מדהימה ביופייה, זו שמוצגת בגלרייה של השמלות כלה.... קיבלתי כול כך הרבה מחמאות על השמלה ביום חתונתי אפילו גברים ניגשו אליי והחמיאו.. זו שמלה של נסיכות כמו... ק כלה צריכה להיראות, היא מיוחדת ומכול המיליון ואחת שמלות שראיתי בחרתי אותה כי זו שמלה שלא ראיתי באף מקום.... אנה קיסר משלבת רומנטיות אהבה ומראה נקי וטהור אני מאחלת לכול כלה שתקבל יחס מדהים ופירגון כמו שאני קיבלתי אצל אנה קיסר כלות יקרות!!!!! אם אתן רוצות לקבל ביום חתונתכן אין ספור מחמאות תלכו לאנה קיסר!!!!!!!!!!!!!

הוספת תגובה
אירה -תמונה
אירה
שמלת חלומות
5
29/03/2012

בעקבות המלצתה של חברתי פניתי לאנה קייסר על מנת לבחור שמלה לחתונה. לאחר שהגעתי לסטודיו המהמם שלה וראיתי את המבחר היפיפה של השמלות, הבנתי שזה המקום בו אני הולכת לבחור שמלה לחתונתי.... אנה עזרה לי להתאים שמלה מדהימה ביופיה, שהתאימה לאישיות שלי והצליחה לשדר בדיוק מה שרציתי. אנה והצוות המקצועי שלה עיצבו לי שמלה עליה קיבלתי אין ספור מחמאות בחתונה ובזכותם הרגשתי נסיכה ליום אחד. בנוסף לשמלת הכלה אנה עיצבה עבור אמא שלי חליפה יפיפיה לחתונה שגם עליה קיבלנו מחמאות! תודה לך אנה על הייעוץ המקצועי, תשומת הלב והחוויה הכיפית שהענקת לנו. ממליצה בחום!!!!

הוספת תגובה
ben וספיר-תמונה
ben וספיר
כל הכבוד לך עשית לנו את האירועעע
5
02/03/2012

איזה שמלות בדיוק מה שאני חולמת מגיל 7 פשוט תודההה

הוספת תגובה
alina.ss-תמונה
alina.ss
הסלון הטוב ביותר עם המעצבת הנפלאה ביותר (:
5
15/01/2012

סלון כמו של אנה יש רק אחד, הבית החם השני שלי לאורך כל הלחץ של החתונה. אנה היא מעצבת מוכשרת במיוחד, קשובה ומלאת הצעות. במהלך כל השלב של עיצוב השמלה הרגשתי כאילו נכנסה אנה לראשי... א היה לי את הצורך לדבר בכלל כל בקשה, אפילו כל "קונץ" נכתב ונעשה במלואו. אנה היא אישה חמה הצוות החם, הסטודיו המהמם, המקום הכי רגוע ושליו שאפשר לבקש ליום חתונתך, אצל אנה את לא מלכה ליום אחד, אלא מלכה מהרגע שנכנסת לסטודיו ועד יום חתונתך ואפילו הרבה אחריו. הדאגה , הרצון הטוב לעזור, הכל הופך את הסטודיו שלה למושלם. כבר עברה יותר משנה מיום חתונתי ולמרבה הפתעתי עד היום אני מקבלת תגובות על השמלה היפיפיה שלבשתי באותו ערב- לידיעתכן השמלה נשמרת בסטודיו למקרה שתרצו לראות או למדוד- באמת הייתי בהרבה חתונות אבל שמלה כמו שלי לא ראיתי מעולם. כל אבן, כל תפר במקומו מונח, נעשה כאילו באורך קסם, התחתית הותאמה במיוחד, אורך החצאית שונה נפחה- כל פרט שוכלל ועובד בנפרד בשביל ליצור את המחזה ראווה שנקלט. מאחלת לכל אישה וכלה לבקר בסטודיו שלה, כי כזה באמת יש רק אחד. כמו כן, אנה תיתן לכם את המחירים הכי נוחים ואת הדילים הנפלאים לתסרוקות מושלמות ומאפרים מצויינים. מומלצת בחום ובאהבה.

הוספת תגובה
ורד -תמונה
ורד
אין כמו אנה!!!
5
03/01/2012

אין מילים לתאר את הכשרון הרב של אנה!!! אל אנה הגעתי דרך כתבה בעיתון ואני יכולה לומר בפה מלא שלעצב שמלת כלה אצל אנה היתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי. אנה מעצבת כשרונית שיודעת לעצב... ם מקוריים שלא רואים במקומות אחרים ויודעת להתאים את השמלה למידות הגוף, היא עושה זאת באופן מושלם!!!! אני בחורה מלאה ואנה יצרה לי שמלת כלה מהממת שמטשטשת את האיזורים הבעייתיים ומבליטה את הטובים. היחס שקיבלתי בסטודיו יוצא דופן, תמיד התקבלתי בחיוך ובהמון סבלנות. החתן וכל האורחים בארוע לא הפסיקו להחמיא לי על השמלה במהלך ל הערב כל מי שרוצה שמלה מיוחדת , יחס אישי ומחיר שווה לכל כיס הגיעה למקום הנכון!!!!

הוספת תגובה
ענת -תמונה
ענת
מעצבת כלות שווה במיוחד!!
5
25/10/2011

הגעתי לאנה דרך האינטרנט ומיד הבנתי שהגעתי לאדם הנכון! אנה מאוד מוכשרת, הבינה בדיוק מה רציתי, הקשיבה לכל הבקשות, ותפרה שמלה חלומית!! המדידות היו כיפיות, הסטודיו מקסים ושווה מאוד... להצטלם בו ביום החתונה (הצלם שלי מאוד התלהב מהמקום....) אולגה התופרת שמה לב לכל הפרטים הקטנים, ובזכות שתיכן יצאה שמלה מ-ד-הי-מ-ה !!! מומלץ בחום לכל כלה!!

הוספת תגובה
ענת -תמונה
ענת
מעצבת מיוחדת !!!
5
17/10/2011

הגעתי לאנה דרך האינטרנט ומיד הבנתי שהגעתי למקום הנכון! אנה רגועה, מקשיבה לכל הבקשות, הסטודיו מקסים, והשמלה יצאה מדהימה!! כולם החמיאו על השמלה המלכותית, שיצאה בדיוק מה שרציתי,... פילו יותר יפה..... המדידות היו נעימות ואנה זרמה איתי ומילאה את כל הבקשות. הסטודיו מהמם ומומלץ ביותר להצטלם בו ביום החתונה (הצלם שלי התלהב מאוד מהמקום...) והכי חשוב השמלה יצאה מלכותית ומהממת! תודה רבה לאנה קיסר וגם לאולגה התופרת על השמלה המקסימה ועל החוויה הכיפית !!!

הוספת תגובה
תמרה ומוטי-תמונה
תמרה ומוטי
תמרה ומוטי
5
08/09/2011

לא יכולתי לבקש משהו יותר טוב, שמלה חלומית, יחס נהדר, מקום פרטי שנותן לך תחושה שאת מיוחדת!!! אנה הייתה סבלנית, הקשיבה, תמכה, הרגיעה, כל דבר שהפריע או הציק לי היא בדקה ובחנה... ! היא פשוט עשתה לי את שמלת החלומות!!!! אני בחורה מאוד מלאה ובתמונות לא רואים את זה כמעט בכלל, השמלה עשתה לי צורה יפה לגוף, הסתירה הכל ואנה לא נתנה לי הרגשה רעה או שמשהו לא בסדר איתי ובחיים לא נתנה לי שום הערה או מבט לא מתאים על המשקל, אולגה תפרה את השמלה בורה מושלמת ושמה לב לכל פרט קטן ופצפון שלא במקום בשמלה! תודה לכן כי בחיים שלי אני לא אשכח אתכן או את השמלה המהממת שלי שכל כך כאב לי להחזיר מרוב שהייתה יפהפיה!

הוספת תגובה
מאשה וboris-תמונה
מאשה וboris
ממולץ בחום!!!
5
26/07/2011

הגעתי לאנה דרך המלצות. הייתה לי כבר בראש שמלה שרציתי ללבוש בחתונה. היא והצוות המדהים שלה תפרו לי את החלום במציאות. מאוד נהנתי מהיחס, הייתי בציפיה לקראת כל מדידה. העבודה נעשתה... צועיות, בדיוק ובהתחשבות בכל מילימטר. לאנה מגוון רחב של בדים שהייתה לי אפשרות לבחור מביניהם. בנוסף הסטודיו שלה מאוד מאוד יפה וזה הוסיף מאוד להרגשה הטובה ולצילומים ביום החתונה. כן, ביום החתונה, הייתה מאוד גמישה איתי, מתי להתחיל להתארגן, מתי לצאת וגם שיתפה פעולה עם הצלם. ניתן לראות תקציר מההכנות והסטודיו של אנה: http://www.youtube.com/watch?v=-SEdo6rx-9Y אנה והצוות, שוב המון המון תודה על הימים המיוחדים האלה!!! מאשה 14.4.11

הוספת תגובה
haim-תמונה
haim
הכי נפלאה ומושכרת בעולם!!!!!!!!!!!
5
26/07/2011

אוי אנהל'ה אנל'ה, אין לי מספיק מילים כדיי לומר כמה את מדהימה!!!! הגעתי אלייך לאחר שיטוטים רבים באינטרנט ואיך שהגעתי לדגמים שלך קבעתי פגישה ששניתה את חיי!!! באותו היום כבר סגרתי... יתך ואת הסלון הראשון והאחרון שראיתי בדרך לחיפוש השמלה המושלמת שלי!!! אנה, תודה תודה תודה על הדגש לפרטים הקטנים, על התפירה המקצועית, על כמות המדידות שעשינו ולעולם לא התייאשת!!! הנוחות שלי בשמלה לאורך כל הערב היא הדבר הראשון שאני חושבת עליו בבואי לכתוב לך!!! העיצוב מעלף והמחמאות שקטפתי לאורך כל הערב וכמויות שאי אפשר לתאר!!! אין את אחת ויחידה !! כל בקשה או שאלה או הוספה או שינוי או הורדה, אנה זרמה איתי והשרתה לי אווירה של רוגע ושלווה!!!! והשמלה שממש פשוטו כמשמעו נתפרה על הגוף שלי עם הקימורים והיחודיות לו!!! הכל עם חיוך, יחס אישי ואימהי, אכפתיות, ותשומת לב ללא סוף!! כמובן שהתכשיטים שמותאמים שאת משאילה לכלה ללא עלות נוספת!!! אין, באמת שאני יכולה להמשיך ולכתוב עלייך אבל אם מישהי באמת רוצה להרגיש מינימום מלכה ביום חתונתה אנה היא המקום הנכון!!!! ותודה גם לאולגה התופרת שלך שתמיד הייתה סבלנית וחייכנית!!! בעלי אגב אמר שזו השמלה הכי יפה שהוא ראה!!!!! והעובדה שהיה לי קשה להחזיר לך אותה!!! מאחלת לך המון הצלחה ושתעשי עוד המון כלות מאושרות כמו שעשית אותי , אני אוהבת אותך!!!! מירב כהן ( 17.07.11)

הוספת תגובה