עמנואל- שמלות כלה - קבעי פגישה בקלות - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על עמנואל - עמוד 4

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

59 חוות דעת על עמנואל

מירי ואיתי-תמונה
מירי ואיתי
תודההה על שמלת החלומות
5
25/03/2012

אין מילים בפי לתאר את השירות המדהים שקיבלתי מצוות עמנואל, מיכל, טלי, פזית, גולדה, רותי, וכמובן לילנה התותחיתתתתתתת, הדאגה שלה, הפרפקציוניסטיות המושלמת שבחיי עוד לא נתקלתי בדבר... ה!!! מדהימה, הסבלנות ההשקעה, והתוצאה השימלה הכי מדהימה שיכולתי לקבל, למרות שלא התארגנתי בסלון והתארגנתי בב"ש זה היה כאילו כולכן הייתן איתי שם, אני חייבת להזכיר שוב את ילנה המדהימה שעשתה הכל בכדי שאני יהיה מרוצה, כל דבר שהיא הציעה קלעה בול לטעמי ואין עלייה היא פשוט א-ל-ו-פ-ה, אז תודה, תודה לכם לכולכןןן על ערב בלתי נשכח מירי פינסקר- דימונה 21-3-2012

הוספת תגובה
מלי וטל-תמונה
מלי וטל
מלי 22.2 אבניו
5
04/03/2012

מדהימים!!!! חווית החלום שלי התממשה בזכות מיכל היקרה, טלי והלנה רציתי לומר לכן תודה שעשיתן אותי מלכה ליום אחד, קיבלתי הינומה של שלא יהיה לי קר וסיכה לשיער ויחס מדהים, כולם החמיאו... לי על השמלה ללא הפסקה, בנוסף מיכל תפרה לי פפיון על השמלה ביום החתונה וזה יצא מהמם, מי שרוצה מקצועיות איכות ויחס טוב תסגרו בעמנואל !

הוספת תגובה
דגנית ודגנית-תמונה
דגנית ודגנית
המלצה על עמנואל- שמלות כלה
5
19/02/2012

שלום, שמי דגנית ואני התחתנתי ב25.10 בקדמת עדן. לאחר שהתלבטתי היכן אשכיר את שמלת הכלה שלי שמעתי להמלצתה של חברתי והגעתי לפגישה בעמנואל ביפו. היחס האדיב של התופרות, הסיוע בהתאמת... גם (דגם 62), ההרגשה הכיפית בכל מדידה והסיוע הצמוד הקנו לי תחושת בטחון ותהליך כיפי לקראת היום הגדול נהניתי מאוד מהמדידות ואני שמחה מאוד שבחרתי בעמנואל כמקום להשכרת שמלת הכלה ולא במקום אחר. הם הפנו אותי למקום שם רכשתי את הנעליים. בתוספת לא גדולה הותאמו לי עגילים מהממים ממגוון עשיר והוכן לי צמיד תחרה התואם לשמלה. אני יכולה לומר שמאז ערב החתונה ועד היום (חלפו ארבעה חודשים) לא מפסיקים לפרגן לי על השמלה והפנתי חברות רבות לעמנואל. מקום ששווה לשלם בו כזה מחיר היות ויש תמורה גדולה למחיר שגם לא כזה יקר בהשוואה למקומות אחרים בהם השמלה יכולה לעלות גם מעל 13,000 ולא תמיד בצדק. . מיכל מנהלת המקום אשה מקסימה ומדהימה. כל מילה מיותרת קבעי פגישה והתרשמי בעצמך.

הוספת תגובה
יעל וווילי-תמונה
יעל וווילי
שווה את הכסף
5
04/01/2012

אין הרבה מה להגיד חוץ מכך שהשימלה הייתה מדהימה!!! ישבה עליי מושלם. מקפידים על כל פרט הכי קטן עד לשלמות, תוך התחשבות בחסרונות והיתרונות של הגוף שלך. התגובות לגבי השימלה ממשיכות... רום כבר כמה חודשים. הצוות מאד מקצועי ואדיב. הדבר היחיד שלא אהבתי זה שאי אפשר לבוא למדידות בימי שישי וכאשר צריך תופרת שתעשה תיקונים עליך אז צריך להגיע עד 16:00 הכי מאוחר. אבל באמת הם מספר אחד.

הוספת תגובה
אירנה ויגאל-תמונה
אירנה ויגאל
אין דברים כאלה!
5
26/11/2011

עברתי יחסית הרבה סלוני כלות, בכל מדדית שמלה הרגשתי שזה כאילו תחפושת והייתי כבר די מיואשת,עד שהגעתי לעמנואל...איזה מזל! השמלה הראשונה(!) שהלבישו עלי, היא הייתה בול לגזרה שלי,... ה מאד מפוארת ומרשימה, והרגשתי שזה ממש אני (ובוא נגיד שאני לא מכלות שקל לרצות....). מיכל-בעלת המקום - פשוט מדהימה! מפרגנת, מיעצת, רואים שחשוב לה כל פרט. היא לגמרי מעורבת בכל התהליך! הכל בעמנואל מנוהל בצורה מאד יעילה, יש סדר בהכל, כל מדידה מתואמת, הכל מוכן בזמן.... מדהים! תודה תודה תודה למעצבת אילנה! אין לי מילים! הכל בטוב טעם, פרפקציוניסטית ויודעת טוב טוב להבליט את מה שצריך ולהסתיר את מה שלא :)..היא עיצבה את הדגם למידות ולטעם שלי. ההתעקשות שלה על כל פרט קטן, זה מה שעושה את כל ההבדל. השמלה בסוף ישבה בול! הייתה מאד נוחה ופשוט מהממת! גם התופרות מאד מוכשרות! אני רוצה לציין לטובה את טלי שעובדת בסלון על הסבלנות, האדיבות והעין הטובה, שידעה להתאים לי את השמלה הנכונה לא רק לגוף אלא גם לאופי :) ובכלל תודה ענקית לכל הצוות!!!!

הוספת תגובה
לוטם ומאור-תמונה
לוטם ומאור
מושלם!
5
14/10/2011

קודם כל התאהבתי בשמלה ממבט ראשון, מיכל ליוותה אותי מהרגע הראשון ועד הסוף, הלנה המדהימה דאגה שלא יהיה שום פגם בשמלה. השמלה הייתה מושלמת, הרגשתי בה הכי נוח בעולם והיה מאוד קשה... רד ממנה! ביום החתונה, כל בנות הצוות היו מדהימות! עם הדמעה הראשונה טלי קפצה כדי שהאיפור לא ימרח! מדהימה! המון תודה לכן, עזרתן מאוד להצלחת היום הזה!

הוספת תגובה
עליזה ואסף-תמונה
עליזה ואסף
שמלה בעמנואל
4
10/10/2011

השמלה שלי בעמנואל הייתה בעיניי הכי יפה שיכולתי לבקש לעצמי,שמלת תחרה פתוחה בגב עד הסוף שקיפות ממש עדינה בבטן-לא בצורה שרואים תבטן, קלאסית ומדהימה ובנוסף הייתה לי חצאית כניסה,דגם... יידי די. המקצועיות בעמנואל ברמה ממש מקצועית,מעט מאוד סלונים נותנים שירות גבוהה כזה,הבנות שעובדות שם גם ממש מקצועיות וכל אחת יודעת את תפקידה ועושה זאת ברמה ממש גבוהה,לעומת זאת לא התרשמתי מיחסי האנוש שקיבלתי מבעלת הבית-יותר מידי קשוחה לטעמי,אין איורה משוחררת,הכל ביד קשה ואפשר לראות זאת באוירה.

הוספת תגובה
אלעד וגלה-תמונה
אלעד וגלה
ממליצה בחום...
5
09/10/2011

אני רוצה להגיד שהצוות מדהים! נהנתי מאוד מכל רגע... נותנים לך תמיד תחושת ביטחון! ולא מוציאים אותך עד שאת לא מושלמת!!! אוהבת!!!

הוספת תגובה
קרן אור ו.-תמונה
קרן אור ו.
פשוט תודה לצוות עמנואל
5
01/10/2011

למיכל היקרה ולכל צוות עמנואל! שתהיה לכן שנה טובה ומתוקה שנת אושר ועושר, פשוט שנה מוצלחת. אין מילים עד כמה נהניתי מכל רגע ורגע מהמדידה הראשונה והלאה... תודה על הנדיבות, על היחס... ם והמבין על השיתוף והסבלנות. פשוט תודה!!!! השימלה היתה מדהימה ומיוחדת, לא הפסקתי לקבל מחמאות עד היום, במקריות הגעתי לעמנואל ואני שמחה על כך... מאחלת בהצלחה בהמשך הדרך בהערכה רבה ... קרן אור

הוספת תגובה
לירן ודניאל-תמונה
לירן ודניאל
מושלם
5
27/09/2011

אין לי מילים כדי לתאר את החוויה שלי בעמנואל. התהליך של תפירת השמלה היה מלווה בצוות הסופר מקצועי של המקום. כל מדידה הייתה מדויקת וירדה לפרטים הקטנים ביותר שעשו הבדל גדול. אני רוצה... לציין את הדיוק בפרטים הקטנים ואת השיתוף פעולה והשיתוף בכל צעד וצעד בכל תפר וחרוז שלא נתפר בלי התייעצות מוקדמת... הראייה המקוצעית של התמונה השלמה... השמלה שלי עוצבה אישית עבורי וכל מדידה ראיתי כיצד היא נרקמת ליחידה אחת מושלמת. תודה לכל הצוות המדהים... מיכל, הלנה, גולדה, רותי וכולן!!!!

הוספת תגובה