נעמה וענת - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על נעמה וענת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
איכות
4.5
שירות
4.5
זמינות
4.5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

10 חוות דעת על נעמה וענת

דורית ואלעד-תמונה
דורית ואלעד
שמלת הכלה שלי!!!
5
23/10/2011

אם הייתי צריכה להתחיל לשבח ולהלל את נעמה וענת לא הייתן מסיימות לקרוא את מילותיי עד מחר... שתי נשים מדהימות!!! נעמה וענת היקרות... הייתן מקסימות בכל!!! היחס , השירות , ההבנה... ף הגדול שהיה לי כל פעם להגיע למדידה. הייתה לי שמלה מדהימה מי כמוכן יודעת זאת :-) ומהרגע הראשון שנכנסתי אליכן ידעתי שמכן אני יוצאת עם שמלה ולא משם מקום אחר!!! היה כיף ממליצה עליכן בלב שלם , אין עליכן בעולם !!! אמשיך לשלוח בנות ושוב בפעם המאה תודה על הכל!!!

הוספת תגובה
ליטל וחביב-תמונה
ליטל וחביב
רציתי לחלוק עימכן, הכלות לעתיד את החוויה המדהימה שהייתה לי בסלון של נעמה וענת.
5
27/09/2011

רציתי לחלוק עימכן, הכלות לעתיד את החוויה המדהימה שהייתה לי בסלון של נעמה וענת. כבר בפגישה הראשונה זכיתי להכיר בחורות מדהימות, מקצועיות עם כוונה אמיתית להכין לי את שמלת חלומותיי.... ההתרגשות הייתה בשיאה כאשר הבנתי שבמקום הראשון שנכנסתי אליו ידעו לקרוא אותי ואת רצונותיי והבנתי שתמו החיפושים. עוד באותו היום, ביטלתי את הפגישות הנוספות שקבעתי עם סלוני כלות אחרים והתכוננתי למסע שלפני. מלבד השמלה שלי, רכשה גם אימי שמלה ליום החתונה. חשוב לציין, שמעבר ליחס המדהים שקיבלנו, גם המחיר שהציעו לנו היה סביר בהחלט. מפגישה לפגישה, ממדידה למדידה נתפרה שמלת כלה כאומנות של ממש, בידיה הנאמנות והיצירתיות של נעמה. ביום החתונה 13.09.2011 דאגו נעמה וענת להפוך את היום המלחיץ לחוויה, עבורי ועבור משפחתי. האווירה הייתה רגועה, מוסיקה ברקע, הצטלמנו המון והכל כדי שאהיה הכלה המאושרת עלי אדמות- ואכן כך הייתי. כשהגיע הרגע המיוחל, בו עמדתי לבושה בשמלת כלה, מאופרת עם תסרוקת מושלמת כפי שרק ידיהן של נעמה ענת יודעות לעשות, חייכתי לעצמי ובירכתי את הרגע שבו גורלי נפגש עם גורלן. לא הייתה מאושרת ממני על כך ששמתי את שמלת הכלה שלי בידי נשים הראויות לכך וסלון כלות שמכבד את עצמו ובעיקר את לקוחותיו. וברור שקיבלתי רק מחמאות.... אני מאחלת שכל כלה תזכה לחוש את ההרגשה הזו ביום חתונתה! :) למקרה שתהיתן, גם אימי ואחותי יצאו מהסלון יפיפיות!!!

הוספת תגובה
גלי ורועי-תמונה
גלי ורועי
סלון כלות מושלם!!!
5
05/09/2011

הגעתי לסלון כלות של נעמה וענת לאחר שקיבלתי המון המלצות, הספקתי לראות מספר סלוני כלות לפני כן, ולא היה מה להשוות למקומות אחרים,גם מבחינת האיכות המדהימה של השמלות,המבחר הגדול,היחס... החם,כל מה שחיפשתי מצאתי שם!סגרתי באותו יום שהגעתי לשם,ולאורך כל הזמן גם במדידות ובמיוחד ביום החתונה ענת נעמה ומיריי היו קשובות ואכפתיות בצורה בלתי רגילה,ביום החתונה הייתה אווירה ממש טובה בסלון כלות,ענת המדהימה עשתה לי את התסרוקת הכי יפה שיכולתי לדמיין ונעמה המקסימה עשתה לי איפור עדין ומאוד טבעי ויפה ושמלה שאפשר רק לחלום עליה!!!והכל עם יחס חם ואוהב!!! פשוט גרמו לי להרגיש כמו נסיכה מכל הבחינות!!!מבחינתי זה היה מושלם,גם בעלי מאוד אהב, ועד היום אני לא מפסיקה לקבל מחמאות מהמשפחה והאורחים!!! אני ממליצה בחום ושולחת תודה ענקית ואת אהבתי לענת נעמה ומיריי. גלי גלעד 17.8.2011

הוספת תגובה
לאה-תמונה
לאה
הרגשתי כמו נסיכה
5
29/07/2011

בחיים לא חשבתי שיהיה לי כול כך כיף להיות כלה ושהכול יהיה כול כך שפוט וקל. למדידה הראשונה הגעתי אחרי שחרשתי את האינטרנט ובאתי מדדתי את השמלה (דגם מאריה) ופשוט ידעתי שזה זה. קצת... חצתי שכבר בשמלה הראשונה אני מחליטה אך נעמה וענת היו שם בשבילי להרגיע אותי , נתנו לי למדוד עוד שמלות ולא לחצו עלי לרגע. השירות איתן היה פשוט נפלא. ביום האירוע נעמה וענת הגיעו אלי הביתה הן עשו לי ולשושבינות שלי גם איפור ושיער. הן תקתקניות עובדות מדהים וברמות מדויקות כול כך. שהסתכלתי במראה לא האמנתי הן עשו בדיוק מה שביקשתי ואפילו יותר מכך הרגשתי כמו נסיכה. התגובות שקיבלתי מבעלי , ומהאורחים לא מפסיקות עדין להגיע שבוע וחצי אחרי . אני רוצה להגיד לכולכן אם אתן רוצות להיות רגועות ביום שלכן לכו על נעמה וענת.

הוספת תגובה
רותם ועידן-תמונה
רותם ועידן
נעמה וענת המדהימות
5
23/03/2011

נעמה וענת פשוט מדהימות, רמת מקצועיות גבוהה מאוד! הייתי בכמה מקומות וכשנכנסתי לנעמה וענת מיד הבנתי ששם אני רוצה לתפור את שמלת הכלה שלי ושם אני עושה איפור ושיער. יש לציין את... ת העצומה של שתיהן, ידעו תמיד לפניי מה ימצא חן בעיניי ומה אני אוהב. מה שאהבתי אצלן זה שקודם כל שרמו איתי ועשו מה שביקשתי ורק לאחר מכן הציעו מעצמן, בסופו של דבר מה שהן הציעו זה מה שהכי אהבתי, מה שמעיד על רמת מקצועיות ויכולת להבין את האישיות וההעדפות האישיות עוד לפני שהכירו אותי טוב. ממליצה בחום לכל אחת, אין מילה רעה, רק מילים טובות, נעמה וענת, תודה על הכל, ממשיכה לשלוח אליכן עוד בנות שיוצאות מכן עם חיוך כמו היה לי שיצאתי מכן!!!!

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת