פנינת כלה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על פנינת כלה - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

8 חוות דעת על פנינת כלה

תמר ואבי-תמונה
תמר ואבי
אין מה להתלבט זה המקום הנכון לשמלת כלה שלך!!!
5
19/10/2011

התחתנתי בספטמבר האחרון, נכנסתי לפנינת כלה בפעם הראשונה והתאהבתי, חיפשתי אחרי הפעם הראשונה עוד מלאאא שמלות ובסוף חזרתי למקור- לפנינת כלה כי שם הייתה השמלה הכי מדהימה שראיתי. דורה... ואולגה מדהימות!!!! אם את רוצה מקום שיקשיבו לכל אבל לכל השגעונות שלך ויזרמו איתך זה המקום, אני ממליצה בחום קבלתי מלאאא מחמאות על השמלה שהייתה מדהימה!!!!!

הוספת תגובה
Michal וEliran-תמונה
Michal וEliran
פשוט מ-ד-ה-י-ם!!!!!!!!!!
5
15/11/2010

אין דברים כאלה!!! הגעתי לפנינת הכלה לאחר סיבוב נרחב בהמון סלוני כלות. בפנינת הכלה פגשתי באישה מדהימה ומקצועית ברמות בשם דורה. כשראיתי את השמלות ידעתי שזה המקום! מצאתי את שמלת... מות שלי! השמלות שם מעלפות והיחס החם והאמהי של דורה רק משבח את החוויה. התחתנתי לפני שבועיים ועדיין לא מפסיקים להתקשר אלי ולהגיד לי שהשמלה הייתה מהממת והאחת היפות שהם ראו ושפשוט נראתי כמו נסיכה! מומלץ בחום!!!!

הוספת תגובה
ורד וירון-תמונה
ורד וירון
השמלה הכי מדהימה!
5
28/10/2010

השמלה שדורה תפרה לי הייתה מדהימה!! שהגעתי לדורה זה היה אחרי שראיתי כבר כמה שמלות, אצל דורה הייתה הרגשה אחרת. קודם כל היחס האישי שנתנה לי ולאימי (שאחרי כמה פגישות החליטה גם לעשות... אצלה שמלה). כל שומת הלב רק לנו, בניגוד למקומות אחרים שהרגשנו כמו במפעל לייצור כלות. היא הקשיבה לטעמנו והתחלנו לנסות שמלות כאשר היא אומרת לאורך כל התהליך שניתן לעשות כל שינוי רק אם אני אגיד. ובאמת משמלה אחת דורה ואני הפכנו אותה לשמלה אחרת לגמרי, שהייתה בדיוק מתאימה לאופי שלי. הרגשתי שזאת השמלה שלי, שבאמת מייצגת מי שאני באמת. היא הייתה כל כך סובלנית ועברה עלינו תקופה לא קלה אך היא הייתה אוזן קשבת לכל צרותיינו. היינו מגיעות אליה כרגע מרגוע, יוצאת ממנה כמו חדשות עם מצב רוח בשמיים. המחמאות שקיבלתי על השמלה היו מדהימות והכי חשוב כולם אמרו שהשמלה היא בדיוק אני. ממליצה בחום לכל הכלות , סימכי על דורה שהיא תעשה אותך מלכה ביום חתונתך!

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת