דורין גורן - עיצוב שמלות כלה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 5 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על דורין גורן - עיצוב שמלות כלה - עמוד 5

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

47 חוות דעת על דורין גורן - עיצוב שמלות כלה

tali וalon-תמונה
tali וalon
מהממות!
5
28/09/2011

בחיפושיי אחר שמלה עברתי חנויות רבות בכול רחוב דיזנגוף בתל אביב וגעתי לייאוש של ממש. היו שמלות מהממות אבל אף אחת לא הייתה "האחת". לבסוף הגעתי לדורין , בחירה אקראית באינטרנט, מה... ר יכול להיות... כשנכנסתי הכרתי משפחה מתוקה ושמלות- אחת יותר יפה מהשנייה! את השמלה מצאתי מיד וההרגשה- הכי טובה בעולם!! החתונה הייתה מדהימה והשמלה הייתה הכי יפה שיכולתי לבקש !! תודה רבה על השירות והתוצאה- שמלת הכלה שלי! מומלץ מאוד נשיקות טלי ואלון עדי ( אפשר לראות בפייסבוק tali kilshtin )

הוספת תגובה
טליה-תמונה
טליה
השמלה המושלמת!!
5
24/09/2011

הגעתי לדורין דרך קטלוג מתחתנים, לאחר שראיתי מגוון שמלות רומנטיות שמאוד מצאו חן בעיניי. נכנסתי ללא תור וקיבלו את פניי בברכה ובשמחה. מדדתי את השמלה המבוקשת ומכיון שלא הייתי סגורה... ליה חזרתי למדידת נסיון שנייה ואפילו שלישית. אלה התקבלו בהבנה ובסובלנות מצד פזית המקסימה שעזרה ותמכה לאורך כל הדרך. אחרי שמדדתי את אותה השמלה שלוש פעמים, בחרתי לנסות שמלה אחרת - וינטז' - בפעם השלישית, ומיד כשמדדתי אותה ידעתי שזו האחת!! השמלה היתה מדהימה ביופיה, בסגנון וינטז' רומנטי, שונה מאוד מכל השמלות השגרתיות שקימות אצל מרבית המעצבים בדיזנגוף בורסיה כזו או אחרת.במהלך המדידות הכרתי חבורה נפלאה של נשים - דורין ופזית והאם מרים שמנצחת עם מלאכת התפירה והתיקונים בעין מקצועית ואימהית כאחת. זכיתי לחוויה מופלאה, המדידות היו נעימות, בזמן, דורין פזית ומרים היו תמיד סובלניות וקשובות לכל בקשה או גחמה, תמיד בחיוך ובהבנה. הן יצרו עבורי שמלה מושלמת שלא הפסקתי לקבל עליה מחמאות בערב החתונה. בזמן הריקודים ניגשו אליי אנשים לשאול היכן עשיתי את השמלה ולא הפסיקו להפעל ממנה, הרגשתי כמו נסיכה אמיתית!! העליונית לזמן החופה היתה מהממת ביופיה ותפורה בעבודת יד. בנוסף, פזית ודורין השאילו לי תכשיטים לחתונה, ששימשו אותן בקטלוג שלהן, מה שיצר עבורי מראה מושלם ולא נאלצתי להשקיע עוד מאות שקלים ברכישת תכשיטים.ביום החתונה הגעתי להתלבש אצל דורין ופזית, החתן נתקע בדרך, ונאלצתי לחכות אצלן בסלון עם כל המלוות ושני צלמים במשך שעה שלמה. פזית ודורין קיבלו אותנו בחמימות והבנה, והרשגנו ממש נוח להישאר איתן. בקיצור, השמלות אצל דורין באמת נדירות ומיוחדות, דגמים שלא רואים אצל כל אחד. אם את מחפשת משהו מיוחד שייחרט בזכרון, אוירה נעימה ומשפחתית, מקצועיות ללא רבב - דורין היא המקום! ממליצה בחום! אשמח לשלוח תמונות במייל למעוניינות

הוספת תגובה
יהלי ואיציק-תמונה
יהלי ואיציק
מומלץ בחום!!!
5
18/09/2011

כאשר מקצועיות ומשפחה נפגשים יחד, התוצאה מושלמת!!!! שמלה- מעלפת, לאחר שינויים גם ועיצוב אישי שלי, תמיד עם ראש פתוח. יחס-סבלנות, אדיבות, תמיד בחיוך. מחיר-אינדבדואלי לכול... ט להגיע, לבחור ולסגור! ב ה צ ל ח ה ומזל טוב! יהלי

הוספת תגובה
shlomit -תמונה
shlomit
המעצבת האחת והיחידה שבזכותה הייתי מלכה בלילה המרגש בחיי!
5
06/07/2011

שמי שלומית , ואני אתחיל דווקא מהסוף... אני מודה לכן דורין פזית מרים ואירנה שהענקתם לי חוויה שלעולם לא אשכח , על כך שהתרגשתן איתי לאורך כל הדרך ושהייתי הכי יפה בעולם!. ... בחיים שלי לא חשבתי שיהיה לי כל כך קשה להחזיר את שמלת הכלה שלי, כל כך עצוב להיפרד המדהימות שלנגד עינהן הייתה מטרה אחת – להפוך אותי לערב אחד לאישה יפיפייה ומיוחדת יותר מכולן, שנשאת לבחיר ליבה בטקס כה מרגש. לשמחתי הרבה הן הצליחו ובענק!!.הייתה לי שמלה מדהימה שלא קיימת בשום מקום אחר, שמעבר להתאמה למידותיי היה לה גם משהו שכשראו אותי אמרו שהיא אני וזה מאוד חשוב, זאת אומנות שרק יצירה שנוצרת מתוך ליבו של אמן יכולה לעשות. מעבר למה שכל הבנות כתבו כאן, חשוב להבין שמילים לא מסבירות את התחושה שמרגישים כשנכנסים לבית של דורין ברחוב דיזנגוף 255. אמנם, היצע לא חסר ברחוב הנודע הזה, אך שילוב בין ה-ש-מ-ל-ה הכי יפה שנתפרת במיוחד עבורך במקצוענות ובסטייל נבון, לצוות שמחבק, עוטף, עובד ללא הרף ובונה יצירות מופת, יש רק אצל דורין, וזה לא שיווק זוהי האמת! אני הגעתי לת"א מרחוק, והסטודיו של דורין היה הראשון שאליו נכנסתי. החיוך שקיבלו אותי בכניסה, החום, ההתלהבות והידיעה שאהיה מדהימה שאין כמותה בתאריך המיועד היו חלק בלתי נפרד בכל אחת מהמדידות. יתר על כן, לאור שביעות רצוני , היה לי העונג ללבוש שתי שמלות של דורין ולהיות המלכה של הערב בכל אחת מהן. כאמור תודה ובהצלחה לכל הכלות המיועדות. אתן יותר ממוזמנות להכנס אליי לפייסבוק ולראות על מה אני מדברת- תכנסו ל - shlomit biton,וגם בפלפון לכל מי שרק רוצה 050-6658684) והכי חשוב שיהיה במזל ולכל החיים אמן!

הוספת תגובה
רבקה-תמונה
רבקה
מקום עם יצירתיות ויותר מזה עם נשמה!!!
5
13/04/2011

לסלון דורין הגעתי אחרי יום שלם של שוטטות ברחוב דיזינגוף, ומהרגע שפזית קיבלה אותי בסלון, הבנתי שמצאתי את המקום שיתפור לי את שמלת החלומות שלי. מכל ההכנות של החתונה, אחרי כל... ם ששמעתי, הכי חששתי מהקטע של תפירת השמלה. אבל כל צוות הסלון: מרים, דורין ופזית, הפכו את התהליך הזה לחוויה של ממש. זכיתי ליחס חם ומבין, כל בקשה שלי מצאה מענה, גם רעיונות שעלו רק במדידה האחרונה... בסופו של דבר, השמלה היתה נוחה ו מ ד ה י מ ה !

הוספת תגובה
עדי ותומר-תמונה
עדי ותומר
דורין שמלות כלה
5
20/03/2011

הגעתי לדורין לאחר שחיפשתי שמלות באתר "מתחתנים" .ישר התחברתי לסגנון העדין והקלאסי של השמלות שיש לה בחנות.הסברתי לדורין מה הסגנון שלי וישר היא נתנה לי למדוד שמלה מדהימה,בדיוק מה... יפשתי. השמלה היתה עדינה וקלאסית,כל הערב קיבלתי מחמאות על השמלה המדהימה,בנוסף דבר לא פחות חשוב הוא שהשמלה היתה מאוד נוחה וקלילה והיה לי מאוד נח להיות איתה לאורך כל היום . הצוות של דורין מאוד מקצועי וסבלני.התעקשו שאני אגיע למספר מדידות כולל בשבוע של החתונה על מנת שהשמלה תראה מושלמות במידה ויש צורך לעשות תיקונים אחרונים לפני האירוע. ממליצה בחום,השמלה יצאה מדהים,הרגשתי מצויין וכל הערב קיבלתי מחמאות. צוות מנצח :) :) עדי ותומר 16.3 איש הקשר שלי היה: דורין ,פזית ומרים אהבתי אצל הספק: את היחס האישי,הסבלנות והמקצועיות לא אהבתי אצל הספק: היה לי קשה להחזיר את השמלה כי מאוד אהבתי אותה :)

הוספת תגובה
עינת וצחי-תמונה
עינת וצחי
מתחתנות יקרות
5
10/03/2011

כמו שבטח כולכן יודעות, סידורים לחתונה גורמים לנו להבין שלא הכול מושלם ולא כל האנשים ישרים וסובלניים כמו שהיינו רוצות. זו הסיבה שממש בא לי לשתף אתכן בהרגשה כל כך חיובית שהייתה... . דווקא אני בחורה החלטית למדי, מצאתי את עצמי מגיעה, בפעם הראשונה למדוד שמלת כלה שאותה החלפתי 3 פעמים מאז. ומצאתי את עצמי, יושבת עם דורין, פזית ומרים למעלה משעתיים, ולרגע אחד לא הן לא נתנו לי להרגיש לא בנוח על הזמן שאני גוזלת. בחיוך ענק ,באהבה אמתית,ומקצועיות רבה הן עיצבו יחד איתי את השמלה המושלמת, ועד שלא הייתי שלמה הן לא הרפו. פשוט הבינו את כל מה שעבר לי בראש. ועל ההרגשה הכול כך טובה שהייתה לי כשיצאתי ממכן, אומר לכן תודה רבה. אני ממש שמחה שבחרתי בכן. השמלה הייתה ברמה גבוהה ביותר ואי אפשר היה לפספס זאת. עינת

הוספת תגובה
לימור -תמונה
לימור
שמלת חלומות
5
28/01/2011

התחתנו בדצמבר 2010. איך שראיתי את הקטלוג - ידעתי שאצל דורין אמצא שמלה לטעמי אך מצאתי הרבה יותר. הצוות של דורין זו משפחה חמה אוהבת ותומכת היה כיף לעשות מדידות וכמובן שהשמלה יצאה... מדהימה. ממש שמלת החלומות שלי. קבלתי כל כך הרבה מחמאות - מעבר למחמאות המתבקשות מעצם המעמד. בקיצור - תודה רבה בייחוד למרים על הסבלנות ההשקעה והתוצאה הקסומה.

הוספת תגובה
ronit וran-תמונה
ronit וran
חוות דעת על דורין
5
28/12/2010

מקצועיות,אנושיות, הקשבה, יחס חם ומלווה לכל אורך הדרך. - זה רק בקצרה. ולכן דורין פזית ומרים, תודה על שעיצבתם לי שמלה מדהימה ויחודית, שלא ראיתי בשום סלון כלות בדיזינגוף. נהניתי... ל שלב. ולא הפסקתי לקבל מחמאות. אני מסתכלת עכשיו בתמונות ומתענגת :)

הוספת תגובה
רוית ואייל-תמונה
רוית ואייל
המלצה על דורין
5
01/12/2010

כשהתחלתי לחפש שמלת כלה כולן אמרו לי "שתראי את השמלה תדעי שהיא האחת ממש כמו עם החתן ". אז התחלתי לחפש וחרשתי את כל רחוב דיזנגוף מהתחלה ושום שמלה בכלל לא דברה אלי, התחלתי לחשוב שזה... משפט קלישאתי לחלוטין עד שהגעתי לסוף הרחוב לדורין. איך שמדדתי את השמלה באמת ידעתי שזו האחת, היחס שקבלתי מפזית, דורין ומרים היה פשוט מקסים, מקצועי מאוד, אדיב, יסודי והשמלה יצאה פשוט מושלמת ולא הפסקתי לקבל עליה מחמאות כמה שהיא יפה. ממליצה לכולן בחום, לא תתאכזבו זה בטוח.

הוספת תגובה