infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterest WantWhereWhereHow-ManydishPriceKosherFoodmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilitycategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
 
לאתר המונגש

אסאדור

3.3 מתוך 5 | 4 חוות דעת
050-6876728
+1
  • אני רוצה...
  • קייטרינג, בר מתוקים, שירותי בר

  • כמה מוזמנים
  • +100-1000

  • סוג הקייטרינג
  • בשרי, אורגני, אסאדו, צמחוני, טבעוני

  • כשרות
  • כשר

  • סגנון הגשה
  • פינגר פוד, בופה, הגשה לשולחן, שרינג

אסאדור

אור הנר

קצת על אסאדור

איך מייצרים חתונה שמחה באווירה דרום אמריקאית מתלהבת ומצב רוח טוב? קייטרינג ובר ארגנטינאי! אסאדור הוא קייטרינג בשרי ותיק מקיבוץ אור הנר, עם ניסיון של אלפי אירועים מוצלחים. ומה עושה את הקייטרינג שלנו למוצלח כל כך? הבשר המיובא מארגנטינה והאסאדורים המופקדים על הכנתו. מעבר לאוכל האיכותי, ובהתאם למסורת הארגנטינאית, השירות שלנו הוא אישי , חם ולבבי. האסאדורים שלנו ערוכים לכל אירוע, כולל קייטרינג לאירועים קטנים. לאסאדור לא ממש משנה איך אתם חוגגים - בגני אירועים ואולמות, בטבע או בכל מקום אחר – אנחנו והגריל אתכם באירוע שלכם.

חוות דעת

(4)
3.3 מתוך 5
כתבו חוות דעת לכל חוות הדעת

גלעד

4 ספטמבר, 2016

“חתונה מושלמת”

5 מתוך 5

השתמשנו בקייטריינג של פטגוניה (שנקרא אסאדור) ומאוד נהנו - מהשירות, הליווי והאוכל שהיה נפלא, לא היה חסר אף פעם, והאורחים נהנו מאוד. המחיר לא היה יקר ביחס להצעות מחיר אחרות שקיבלנו, ובנוסף הם דאגו לכל התוספות הטכניות (שולחנות, כיסאות, מפות וכו'..)

Orly

22 פברואר, 2016

“אכזבה מרה”

2 מתוך 5

שלום רב צוות פטגוניה, ביום שבת האחרון אני ובעלי שבחר לחגוג את יום הולדתו אצלכם, הגענו עם זוג חברים למסעדתכם. אני בדרך כלל נוהגת בנימוס ובעדינות אבל לצערי אני חייבת לתאר את החוויה אצלכם בשתי מילים: מפח נפש. נתחיל מהשולחן שלנו שהיה עקום, נמשיך במפת השולחן החד פעמית מאיכות שלא הייתי משתמשת בה אפילו לפיקניק בטבע ועכשיו נעבור לעיקר - האוכל כמובן. מנות ראשונות: הסלטים היו די טעימים, צריך לציין זאת לחיוב. אך גם הם, הגיעו בצלחת חד פעמית זולה שנשברה כאשר העברנו אותה מאחד לשני בשולחן המשותף. והחשוב ביותר - הבשר לא היה חם, פושר במקרה הטוב - התחושה היא שהוא נשמר על חימום קל כמו בקייטרינג (אולי השתמשתם בנרות) - בכל אופן, באנו בשביל הבשר. הייתי נמנעת מכתיבת הביקורת הזו אם הייתם מצילים את כבודכם לפחות עם הבשר - בשר בקר עשוי יתר על המידה, לא חם, קבב לא טעים, צ'וריסיוס לא טעימים, חזה עוף קר לחלוטין ויבש. אגב, במקום לקנח באלפחורס, כמצופה ממסעדה המתיימרת להיות ארגנטינאית - קיבלנו תה עם בקלוואה (התה הגיע, כמובן, בכוס חד פעמית - אלא מה?). אני לא משאירה את הביקורת רק לכאן - התלוננו בפני אחראי משמרת במסעדה. אמר שאנחנו צודקים ואז יצא הפיצוי......קרם קרמל שאדם ממוצע מסיים בביס אחד. זה הפיצוי לארוחה ב - 700 שקל של שולחן. הגענו ממרכז הארץ במיוחד, נסענו רחוק - ופשוט לא נהנינו. לא נחזור ולא נמליץ.

המשך

שגיא

16 נובמבר, 2015

“אכזבה ענקית”

2 מתוך 5

כרוב הזוגות, את מרבית ההשקעה הכספית בחתונה ייעדנו לקייטרינג. סגרנו עם אסאדור לאחר שהיינו בטעימות בקיבוץ והתרשמנו לטובה. בחרנו בקייטרינג לא זול, מתוך מטרה לקבל שירות איכותי ולשמח את אורחינו. לצערינו הרב, קייטרינג אסאדור היה הנקודה השלילית והאכזבה הגדולה מהחתונה. למרות שהובטח לנו שהבופה יפעל לאורך הערב, נדהמנו לגלות שעוד לפני שחלק גדול מהאורחים הספיקו לאכול נסגר אחד מתוך שני המזנונים. התנהלות מביכה ומתחת לכל ביקורת, בניגוד גמור למה שהוצג לנו בפגישה המקדימה. נפגענו מאוד לשמוע שחלק מהאורחים חזרו רעבים הביתה. בנוסף קיבלנו תגובות קשות ומאכזבות מאוד על כמויות האוכל מצד האורחים. כולל ציטוטים ואמירות שהתביישנו מאוד לשמוע. אחת הסיבות שבחרנו באסאדור על פני קייטרינגים זולים הייתה ה"שפע" וה"עושר" שהוצגו לנו בפגישות המקדימות, דבר שכלל לא התיישב עם המציאות- מנות קטנות ומזנון שנסגר מוקדם. "שפע ועושר" לא היו שם, אדרבא, התחושה הייתה של קמצנות וחסכנות. אורח לא צריך לקבל מנת בשר זעומה ולקום מספר פעמים כדי לקחת בשר עד שיגיע למנה סבירה. למה מלכתחילה לא לספק מנת סטייק בגודל סביר? לא ברור. שמענו זאת לא מאורח אחד ולא משניים. מלבד זאת, דברים קטנים נוספים לא היו כפי שסיכמנו- לא הוצבו נרות במרכז השולחן, לא הוגשו קינוחים לרחבת הריקודים (רק לאחר שאמי העירה להם על כך!), והיחס מהמלצרים לא היה אדיב. השמענו לאסדור את הביקורת לפני פרסומה. התגובה מאסדור הייתה צינית ופוגענית. למעט נושא הנרות, שהוא נושא שולי מאוד ביחס לאחרים ובו הוצע לנו פיצוי, כלל הטענות שלנו נענו בזלזול ובהתנערות מאחריות. ובהתבסס על "עדויות ממלצרים". לא פחות. נפגענו עד עמקי נשמותינו מהתגובה. אנו זוג צעיר ששילם ממיטב כספו וביום החשוב והמאושר בחי

המשך