חיי כלב - מקום לחגוג - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חיי כלב

חתונה וחיות אחרות

מקום לחגוג

סביר להניח שכשתשבו לכתוב את הצ'ק לא תמהרו לספור אותו כאורח, אך מיזם חדש הקורם עור וגידים בימים אלו ממש, מציע לכם להביא את כלבכם למתחם מיוחד בו יטופל בקפידה, בזמן שאתם, תוכלו ליהנות מהחתונה, בר המצווה או סתם אירוע חברה.

גם אם לא זכיתם מעולם בבני משפחה מהסוג ההולך על ארבע, בוודאי נתקלתם לא פעם בתלונות של חברים שנאלצים למצוא בייביסיטר (או יותר נכון דוגיסיטר) כשהם נוסעים לחו"ל, לצפון או רק לחתונה. בין אם מדובר בלילה אצל חבר או שבוע בפנסיון, הקרבה לבן המשפחה הנוסף הופכת את העזיבה לקשה יותר, בעיקר אם אתם בעלי השמחה עצמה. אבל מה היה קורה אם כלבכם היה יכול להגיע איתכם לאירוע?



כמו כל רעיון גדול, גם ההחלטה להקים מתחם שכזה בצמוד לאולם האירועים "סטואה" נפלה במקרה, תוך שיחת חולין עם חברים. וכשקהילת אוהבי החיות גדלה כל יום ונוספים שיקולי הנוחות, אפשר רק לתהות איך לא חשבו על זה קודם. במיזם החדש מציעים למעשה להביא את חיית המחמד לאירוע אליו אתם מוזמנים, כשכלבכם יישאר בהשגחת מטפל מקצועי שאמון על צרכיו. במתחם זה יוכל הכלב (ממש כמוכם) ליהנות מאוכל, משחקים וחברה טובה. כמובן שיש לתאם זאת מראש אך לחלוטין מדובר בפתרון משעשע, בר ביצוע ואפילו הגיוני. עד כה, התבצע רק אירוע "נסיון" אחד, אך לטענת עמית רונאל שליו, בעלי מתחם האירועים "סטואה", עקב התגובות החיוביות, האופציה תהפוך בקרוב לקבועה.

עם זאת, יש כאלו שאולי לא יתחברו לקונספט, מעצם העובדה שמדובר בעלות נוספת לזוג. למעשה, המתחם החדש לא יעלה דבר לבעלי האירוע, אך אתם, בעלי הכלבים, תדרשו לשלם בין 50-70 ₪, בדומה לפנסיון. הסתייגות נוספת יכולה להגיע דווקא מהצד הבריאותי, כך לדוגמא מציין ד"ר יובל סמואל, כי על הכלב להיות במרחק של מעל 100 מטרים ממקום האירוע על מנת לא לסבול מהרעש והאורות המשנים את עוצמתם. כמו כן, מתחם מסוג זה, מסביר ד"ר סמואל, מחייב תא נפרד לכל כלב, שכן, הכלבים מאוד חרדים לטריטוריה שלהם, בעיקר כשהיא זרה ובעיקר כשהם באים באינטראקציה עם כלבים נוספים שלא פגשו מעולם.

מתי הנושא כן אפשרי ואפילו נחמד? לפי ד"ר סמואל, כשבעל הכלב הוא גם בעל האירוע המצב פשוט יותר, שכן הכלב לא מרגיש זר בסביבתו (הוא הרי הוא מכירה את החתן, הכלה ואפילו החמות). במקרה כזה, הכלב הוא ממש חלק מהאירוע ואף יכול לטייל בחופשיות ושקט יחסי בין באי המקום, כמובן שבהשגחת דוגיסיטר שימנה הזוג. יתרה מזאת, כבר לא פעם, מספר ד"ר סמואל, נתקל בזוגות שבחרו להלביש את כלבם שמלת כלה או חליפת חתן, ואף נתנו לו את התפקיד הנחשף - נשיאת הטבעות.

אז בפעם הבאה שתוזמנו לאירוע, אל תשכחו אותו בבית.

 

 

 

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר