כוכבת האהבה - מסביב לחתונה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

כוכבת האהבה

על כלות ומזלות

מסביב לחתונה

מתברר שגם הדרך שבה אתם אוהבים כתובה בכוכבים. האסטרולוגית מזל אהרוני מגלה את סודות האהבה של כל מזל. חפשו את עצמכם, ויותר מזה - את בני זוגכם, ותגלו מה מסתתר בין הסדינים


כלות מנגה

בת מזל טלה: בחורה עצמאית, לעתים תתחתן בגיל צעיר באופן אימפולסיבי ונמהר ולא ברור האם הנישואים יחזיקו מעמד. היא שחקנית מושלמת, הפכפכה, מרתקת, דרמטית, נועזת, רבת סתירות, גחמנית, לעתים רגזנית ובמצבים מסוימים מסוגלת לשנות מהלכים רגשיים במהירות מסחררת. הגבר שאיתה מוכרח להיכנע למאוויה המשתנים בקיצוניות. היא אימפולסיבית וקשה לעמוד על טיבה. היא מסויגת, קרירה ואפילו קשוחה במקצת, ועלולה ליצור תחושה כאילו אינה מחבבת גברים, אך אין זה אומר שאינה מעוניינת בגבר שאיתה. היא מפתה אותו לחשוב עליה בצורה מסוימת, בעוד היא יודעת כי היא שונה לחלוטין. היא אישה מסעירה וסקסית ביותר. היא מאוהבת באהבה, ועד שלא תמצא את אביר חלומותיה היא תפלרטט עם כל זכר בסביבתה. הרושם הראשוני של האישה הנשית ועדינת המראה מטעה - היא דומיננטית ושתלטנית, רגליה נטועות עמוק באדמה, היא יודעת בדיוק מה היא רוצה ואיך להשיג את מטרותיה.

בת מזל שור: נשית וחושנית, יודעת את מלאכת הפיתוי ואין גבר המסוגל לעמוד בפניה. היא מאהבת תובענית המשאירה את אהובה ללא נשימה. רומנטית ביותר והמפגש המיני איתה חייב להיות מתוכנן עד לפרט האחרון. עם זאת היא שמרנית מטבעה, ומחפשת את הביטחון והיציבות.

בת מזל תאומים: שנונה, פרובוקטיבית ומרתקת. לרוב אינה מעוניינת לפתח קשרים מחייבים ודאי לא לזמן ממושך. היא אמנם תחשוף את לבה בפני כל ידיד, אך לא תעניק אותו לאף אחד מהם. היא רוצה שכולם יחבבו אותה, אם כי היא עצמה אינה מחבבת כל אחד. באהבה היא מלאת תשוקה מינית, בעלת דמיון פורה וסקרנות בלתי נדלית, אולם הדרך למיטה שלה עוברת דרך הראש.

בת מזל סרטן: מינית בצורה לא גלויה, אוהבת תענוגות פיזיים, בדרך כלל מדגישה את חושניותה בלבוש. היא מפנקת, תומכת ורומנטית (מכתבי אהבה, מתנות), אבל לא תיזום סקס. היא זקוקה לזמן כדי להתחבר לגבר שלה, אך כשהיא אוהבת – היא תיתן את כולה. היא מעדיפה להיות מובלת מאשר להוביל את הקשרוממעיטה בביטוי רגשותיה. היא חושנית, מעודנת ונוהה אחרי גברים המעניקים לה תחושת ביטחון וביתיות. היא עלולה להיגרר למערכות יחסים בעייתיות עם גברים לא מתאימים שקשה להיפטר מהם. כסף, מעמד וביטחון כלכלי חשובים לה לפעמים יותר מסקס טוב.

בת מזל אריה: ציידת גברים מוכשרת, גישתה ערמומית ומפתה. היא חייבת לדעת שבן זוגה מעריץ אותה, שאם לא כן, היא לא תתאמץ יותר ועלולה לעזוב. היא שתלטנית מטבעה, אך אוהבת להתרפק כמו חתול מפונק. הגבר שחשוב לה יזכה בטיפול מלכותי. לעתים היא נמשכת לבחורים צעירים שמעריצים אותה הערצה עיוורת. בתמורה, היא מלמדת אותם על מין והופכת אותם לאסירי אהבה מרוצים.

בת מזל בתולה: צנועה ואינה מתפארת בכישוריה המיניים. נקייה, מטופחת, ריחה וכל חזותה נעימים. היא יפה ועדינת מראה ועיניה יפות ובורקות. אין לה אשליות לגבי המין, שאינו עומד בראש סדר העדיפויות שלה. לדעתה, מגזימים בחשיבותו, היא לא מאמינה שהרעם מרעים והברק מבזיק כשבני זוג מתאחדים, במה שככלות הכל אינו אלא פעילות טבעית. רומנים מזדמנים אינם לרוחה. היא צריכה להרגיש חיבה עמוקה וקשר רגשי לפני שהיא נכנסת למיטה, וגם אז היא לא תשתולל בתשוקה עזה. ההיגיון שולט בה.

בת מזל מאזניים: יפה, עדינה, בעלת גומות חן ומלאת קסם אישי. היא משתמשת בבשמים ריחניים, בתכשיטים, ובכל מה שנועד לפיתוי. מעריצה אסתטיקה ואמנויות. היא מיומנת בכל הקשור באהבה וברומנטיקה והזוגיות חשובה לה ביותר. היא מודעת ליופיה ומשתמשת בו לתועלתה, היא תוכל להקסים כל גבר שתרצה אך עלולה גם לדחותו לאחר כיבושו. אוהבת שמעריצים אותה ואת יופיה. במשחקי האהבה תדע לענג את אהובה ותעשה הכל לאט. היא נמשכת לגברים חסונים, יפים ואסתטיים, ורצוי שיהיו גם עשירים.

בת מזל עקרב: נשית, מינית, מפתה, יצרית, ארוטית ותובענית. היא זקוקה לגבר שיש בו להט השווה לשלה. שתלטנית מאוד ביחס לבן זוגה בחייה האישיים וגם בסקס. היא תאהב בנאמנות ובמסירות עמוקה ומוחלטת. אוי למי שיפגע באהוביה. לא רבים מכירים את אופיה האמיתי, מכיוון שהיא בעלת שליטה עצמית ונוהגת להסוות את הלהט שבתוכה. היא ניחנה באינסטינקטים חזקים, יש בה אושר וקסם רב. היא אוהבת לכבוש ויהי מה. נוכחותה החזקה מחמיאה לאגו הגברי.

 

בת מזל קשת: זקוקה לתשומתלב רבה וליחס אישי אך גם לחופש רב בתוך הזוגיות. אוהבת הרפתקאות ושונאת שגרה. נישואים אינם בראש מעייניה, אך חשוב לה לקבל ולהעניק חוםואהבה. ניגוד זה עלול ליצור סיבוכים רבים בחייה. למרות חוכמתה הרבה ביתר תחומי החיים, ביחסים שבינו לבינה לרוב היא נמשכת לבני זוג לא מתאימים. לעתים שיקול דעתה המוטעה וחוסר האחריות שלה יוצרים פגיעות ואי-הבנות. על אף שהיא אומרת בגילוי לב כל מה שהיא חושבת, יש לה חברים רבים.

 

בת מזל גדי: בבסיסה היא מחושבת ומאופקת מבחינה מינית, ולמרות זאת הצורך שלה לבוא על סיפוקה הוא חזק ודומיננטי. לעתים עשויה להיראות קרה ומסויגת, אך זהו רק שריון מגן. ברגע שתשיל אותו, ההפתעות ייחשפו. היא מינית מאוד וכמהה לאהבה, אך אינה זקוקה למשחקים מקדימים. יש לה פוטנציאל ויכולת להפיק הנאה עצומה ממגע מיני. היא התברכה בכושר התמדה מיני רב, ומצפה לכך גם מבן זוגה. ניסויים חריגים אינם מלהיבים אותה. היא מעדיפה את הגרסה השמרנית והמקובלת, למרות שהיא אוהבת סקס ממושך ומהנה. היא רצינית, מסורה, אחראית, חומרנית, עניינית ותכליתית. היא תחפש ותמצא בן זוג שיכול לתרום למעמד החברתי והכלכלי שלה.

בת מזל דלי: רגישה, בעלת דמיון פורה ויצירתי, דעתנית, אינדיבידואלית, ליברלית, בעלת רעיונות מתקדמים ומקוריים, שוחרת שלום ואחווה ותמיד מוקפת בידידים. עם זאת היא קרירה וחוששת מאינטימיות יתר. מערכת זוגית הדורשת עומק רגשי מאיימת על החופש שלה, והיא זקוקה לגבר פתוח, מקורי, סובלני, אינטליגנט וליברלי כמוה, שיעניק לה את החופש לבטא את עצמה. היא לא מוכנה שיתייחסו אליה כאל אובייקט מיני, כי מטבעה אינה מינית כלל. בן זוגה חייב להיות החבר הכי טוב שלה. רק אחר כך תתפתח המערכת האינטימית הזוגית. במקרים נדירים אף תסכים להתנסויות מיניות חדשות.

בת מזל דגים:רומנטית ועדינה, בעלת עולם פנימי עשיר ומלא חלומות על אהבה. היא מפגינה כישרון רב בחדר המיטות ומשתמשת בדמיונה כדי להאדיר ולהגביר את התענוג. החוש השיפוטי שלה לוקה בחסר, ולרוב תבחר בבן זוג שאינו מתאים לאופיה. דמיונה העשיר ימנע ממנה להכיר בריקנותה של מערכת היחסים - היא תראה את מצבה באור אידילי המנותק מהמציאות ותחיה במערכת רצופת אכזבות, משברים ותסכולים. היא ממהרת להיקשר ועלולה לפתח תלות מוחלטת בגבר שאיתה. היא יכולה לוותר בקלות על האגו שלה ועל צרכיה למען אהובה. היא זקוקה לגבר שלא ינצל את נשיותה ואת טוב לבה. החוויה המינית עבורה היא חוויה רגשית ורוחנית שדרכה היא מתאחדת עם אהובה.

מזל אהרוני - חוקרת ומאבחנת אישיות ואסטרולוגית פסיכו-דיאגנוסטית מוסמכת, מרצה ומנחת קבוצות וארגונים בארץ ובחו"ל, יועצת ומדריכה לחיים, מטפלת ומאמנת אישית, זוגית ועסקית ומומחית לבחירת והחלפת שמות לילדים ולמבוגרים.


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס