ליל כלולות עם כוונה - ירח דבש - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

ליל כלולות עם כוונה

גם מתחשב בסביבה, גם מקומי

ירח דבש
'אקולוגי' זאת לא מילה גסה וגם לא טרנד חולף אלא דרך חיים. יותר ויותר צימרים מציעים חווית נופש בסביבה אקולוגית ירוקה, מה זה אומר? חלקם מסתפקים בהגשת אוכל אורגני, אחרים משקיעים בסבונים ירוקים ומרחיקי הלכת מזמינים אתכם לצימרים הבנויים מתבן ובוץ ואפילו דואגים לכם לפעילויות משמרות סביבה. עכשיו זה נתון לשיקולכם, האם תבחרו בצימר אקולוגי 'לייט' או שתלכו על 'כל הקופה' ותיהנו מחוויה חד פעמית. כל הפרטים לפניכם.

מה בעצם הופך צימר ל'אקולוגי'? ובכן הפרמטרים השונים שעל פיהם בוחרים הצימרים להתנהל קבעו עבורנו את ההבחנה בין צימר ירוק לגמרי לצימר 'בגווני הירוק'. צימרים שממוקמים ביישוב אקולוגי כדוגמת 'כליל' או צימר מבודד אשר לא נעזר בחברת החשמל ומקפיד על שימוש במים אפורים, קומפוס וגידול בעלי חיים הוא בבחינת 'ירוק בכל רמ"ח איבריו' ואילו צימרים שטועמים או מאפשרים לאורחים שלהם לטעום טעם אקולוגי מהו אך מותירים את בסיס קיומם אקולוגי פחות..., הם צימרים ירקרקים.

ירוק בכל רמ"ח איבריו
"ימי המדבר"- כפר אקולוגי במדבר
מיקום: צוקים, ערבה
צימר: ימי מדברמדובר בכפר אקולוגי של ממש שבנייתו נעשתה בעבודת יד בעזרת תבן ולבני אדמה. כל המערכות בכפר ידידותיות לסביבה - מים אפורים, חשמל סולארי, שרותי קומפוסט וכדומה. במקום 7 בקתות הכוללות שירותים, מקלחת, מטבחון, פינת מנגל, פינת ישיבה, פינת קפה וחצר פרטית. בכפר יש גם בריכה לנופשים ומקיימים פעילויות הווי סביב הנושא האקולוגי - בנייה ויצירה אקולוגית, ערבי שירה בציבור סביב המדורה ומאכלי פויקה אותנטיים. אם בא לכם להביא איתכם את הכלב, החתול ואפילו את הדג אתם מוזמנים. באזור- טיולי ג'יפים, מסלולי טיול וטיולי אופניים. תודו שאווירת המדבר הרומנטית אל מול המדורה כשמעליכם מאיר הירח ושולח לכם אלף כוכבים... היא בהחלט חוויה מיוחדת.
* הכי ירוק אצלנו: כל מערכות המחייה והפעילויות סביב הנושא האקלוגי.
* הכי רומנטי: ההרים, המדבר, הטבע והשקט = פשטות רומנטית
טווח מחירים: 250-500 ש"ח ללילה לזוג.
 
"ירוק עז"
מיקום: אילנה, גליל תחתון
צימר: ירוק עזחאן אירוח אקולוגי שכולל 2 יחידות אירוח (כיפות גיאודזיות) ואוהלי קמפינג. בחוות הצימר תוכלו להתרשם ולטעום מגבינות מחלבת הבוטיק, שהן כמובן, מתוצרת חקלאית עצמית ואף ל'השתעשע' עם עזי הדיר. חצר החווה עשירה בירקות ובפרות אורגנים. ביחידות- מטבחון מאובזר ופינת מנגל. זוגות רומנטיים ייהנו מהנוף הקסום ומסדנאות 'טבע' שונות הנערכות במקום. אם תבחרו להגיע בשבת הראשונה של כל חודש תזכו לבקר גם ביריד הכפרי ובו דוכני פיסול, תכשיטים, גבינות, ביגוד ועוד.
* הכי ירוק אצלנו: מחלבת הבוטיק וסל הירקות והפירות שלנו.
* הכי רומנטי: אווירת הטבע מול הנוף הקסום.
טווח מחירים: 700-1000 ש"ח ללילה לזוג.
 
 
"חמדתיה- אירוח בבית האיכרים"
מיקום: אילנה, גליל תחתון
בין הר תבור לכנרת תמצאו את חדרי אירוח של חמדתיה. חדרי האירוח מהווים שחזור ושימור של מבני אבן מראשית המאה צימר: חמדתיה. צילום: רועי חןהקודמת. בכניסה לכל יחידה - מרפסת פרטית וחצר ריחנית במיוחד שכוללת ערוגות צמחי תבלין לשימושכם האישי. בחצר הגדולה והמשותפת ישנו כרם ענבים לייצור יין עצמי משובח. רוצים עוד? סביב החצר חומת אבן עתיקה שמאפשרת תצפית מדהימה. האהבה לאדמה ולטבע מתבטאת גם בבריכת האבן הטבעית במקום. ביחידות- מטבחון מאובזר, קמין, טלוויזיה, ג'קוזי, כבלים וDVD . בארוחות הבוקר תתפנקו בגבינות עזים, ריבות, מאפים וסלטים והכול פרי מעשה ידיים. מיקום הצימר מאפשר יציאה רגלית לטיולים ולטיולי אופניים.
*הכי ירוק אצלנו: חדרי האירוח וכרם הענבים.
*הכ רומנטי: אווירה קסומה מהאגדות מול אח בוערת, יין ושוקולדים.
טווח מחירים: 900-1300 ש"ח ללילה לזוג.
 
"אצל משפחת פרי "
מיקום: כליל, גליל מערבי
נקדים ונציין ש'כליל' הוא כפר אקולוגי ובו מספר צימרים המבוססים על טהרת האקולוגיה (כגון אחוזת השחר, סמדר צימר" אצל משפחת פריבכליל, וכו). וכך בתוך העמק ועל הגבעות מפוזרות להן חוות קטנות ומדליקות המשקיפות לים. היישוב לא מחובר לחשמל, מתוך בחירה כמובן, ולא מתבצעים בו ריסוסים כימיים על הגידולים השונים. הכול אורגני וציורי להפליא, זה רק אתם והטבע. יחידות האירוח עשויות עץ ובהן מטבחון מאובזר, קמין, DVD ופינת ישיבה. תוכלו ליהנות מטיפולי ספא ומערביי הווי הנערכים במקום. באזור - טיולי ג'יפים, מסלולי טיול, חוות סוסים, גלריה, שיט, ים ומה צריך עוד?...
*הכי ירוק אצלנו: הכפר האקולוגי שבו אנו ממוקמים.
*הכי רומנטי:  ג'קוזי מחוץ לצימר, מוקף בעצי חרובים ובוסתן ומשקיף לשקיעות והזריחות מהים.
טווח מחירים: 500-700 ש"ח ללילה לזוג.
 
ירקרק
"פנינה במושבה"
מיקום: שדמות דבורה, גליל
צימר: פנינה במושבהיחידות האירוח של הצימר בנויות מקירות אבן כפולים ומשובצים בקרמיקה ארמנית. הרצפה עשויה מבטון מוחלק והאווירה צועקת 'אימא אדמה'. גם הארוחה המפנקת כוללת מרכיבים אורגנים במיוחד. אולם במקביל תוכלו להשתמש בפלטה חשמלית, מקרר, ג'קוזי זוגי , לצפות בלווין ואף להכין לכם קפה איכותי היישר ממכונת הקפה שבחדר... אם תרצו להשתכשך בבריכת הישוב או ליהנות מסאונה, גם זה אפשרי. וטיפולי ספא זאת עוד אפשרות מפנקת להעביר את הזמן...באזור- מוזיאון, גלריה, עתיקות ומסלולי טיול.
*הכי ירוק אצלנו: קירות האבן מהם בנויות היחידות והארוחה האורגנית המפנקת שאנו מגישים.
*הכי רומנטי:  ג'קוזי לאור ירח
מחיר: 1200 ש"ח ללילה לזוג.
 
"חוות נחל הרועה"
מיקום: שדה בוקר, נגב
צימר: חוות נחל הרועה. צילום: רועי חןהצימר ממוקם באזור מבודד וצופה לנחל הרועה ומשרה אווירה מדברית ומנותקת. הוא כולל 2 יחידות שבנויות מאבן ובהן פינת קפה, פינת מנגל, מיזוג, מכונת קפה ופינת ישיבה. גם כאן תוכלו ליהנות מטיפולי ספא מפנקים, ג'קוזי וממחלבה אורגנית אשר מציעה מגוון מוצרים וגבינות אורגניות. באזור- טיולי ג'פים, עתיקות, מוזיאון ומסלולי טיול.
*הכי ירוק אצלנו: האווירה המדברית והמחלבה האורגנית שלנו.
* הכי רומנטי:  היחידות אינטימיות מול נוף מדברי ושמיים עטופי כוכבים.
מחיר: 1300 ש"ח ללילה לזוג.
 
"זית המדבר"
מיקום: נגב
צימר: זית המדבר. צילום: איתמר גרינברגהבקתה האפריקאית  מבודדת בלב המדבר וממתינה רק לכם..., בבקתה מיטה זוגית, פינת ישיבה/זולה. האמבטיה המפנקת ממוקמת במרכז החדר ולרשותכם מכונת קפה, מיזוג, ערסל ומרפסת. יחידות האירוח עשויות אבן ועץ ובהן מערכת קולנוע ביתית, כבלים ומערכת סטריאו. ניתן להזמין טיפולי ספא במקום. באזור- טיולי ג'פים, מסלולי טיול, חוות סוסים, מוזיאון, גלריה ועתיקות.
* הכי ירוק אצלנו: הביקתה האפריקאית והנוף המשגע.
* הכי רומנטי: בקבוק יין איכותי, סלסלת פירות, ברייזרים ואננס טרופי.
טווח מחירים: 1100-1300 ש"ח ללילה לזוג.
 
ירוק לייט
 "רוח ים"
מיקום: מכמורת, מישור החוף והכרמל
צימר: רוח ים. צילום: ז'נט פייןבצימר 2 יחידות אירוח ממוקמות אל מול הים וניתן להשתכר רק מהבריזה והנוף. הצימר משדר 'התחברות לטבע' והנגיעות האומנותיות גורמות לחוש באווירה מיוחדת. בצימר מפוזרים פעמוני רוח ובחללי החדרים פזורים קרמיקות מרשימות. יש גם פינת מדורה וסדנאות קרמיקה מועברות במוסך הישן למכוניות של ג'נט, באווירה אומנותית ונעימה. עיקר החוויה טמונה בחיבור אל הים, אל דיונות החול ושיחי הרותם. המיקום הנוח מאפשר לכם להגיע בקלות לכל יעד מרכזי שתחפצו בו וטיולי החוף בשמורת הטבע 'גדור' ליד הבריכות הטבעיות הוא תענוג אמיתי.
*הכי ירוק אצלנו: הים והאווירה.
הכי רומנטי: לנפוש מול הים, האוויר ורחש הגלים.
 
 
"פאוזה"
מיקום: מושב שאר ישוב, גליל עליון
'גבול יש לים אבל לא לתאווה עמוקה' טען וילאם שקספיר וצדק! בפאוזה נותנים חופש לתאוות וליצרים ואיך אפשר שלא? צימר: פאוזהתשעה דונמים של גנים ומטעים מקיפים את האחוזה ומספקים לה פרות וירקות אורגנים. סעודות כיד המלך (לא כשר) מוגשות סביב שולחן אבירים גדול ובסגנון ה'סלון פוד'. גינת ירק פורחת במקום, סרטי פולחן מוצגים על מסך ענק בדשא המרכזי וג'קוזי על הר געש פרטי מחכה רק לכם. אם בא לכם להגיע לאתר הסקי שבחרמון, תוכלו לנסוע 20 דקות בלבד ואם לאו אולי פעילות 'פראית' תפתה אתכם- ספורט ירי, יציאה לשטח עם ציידים, רכיבה על סוסים, טיולי שטח ועוד. אז מה ירוק שם? בעיקר האוכל והנוף הטבעי.
*הכי ירוק אצלנו: הנוף , גינת הירק והפעילות ה'פראית' בטבע.
*הכי רומנטי: לשתות שמפניה בג'קוזי אשר על הר געש פרטי
מחיר: 2800 ש"ח ל-2 לילות לזוג, חצי פנסיון
 
"גן עדן בערבה"
מיקום: ערבה
צימר: גן עדן בערבההצימר ממוקם בשמורת טבע מדברית שיוצרת תחושת חיבור לאדמה בתוך גן בוטאני מרהיב. לצידי השבילים ממוקמות פגודות תאילנדיות ובהן ג'קוזי,פינות זולה, מועדון ביליארד, חדרי אוכל ועוד. לצימר 10 יחידות אירוח עשויות עץ, מטבחון, טלוויזיה ומקום למנגל. בצימר מתקיימים ערבי הווי, שירה ומיסטיקה. באזור- טיולי ג'יפים, מסלולי טיול וטיולי אופניים.
*הכי ירוק אצלנו: מיקום הצימר והפגודות התאילנדיות.
*הכי רומנטי: הגן הבוטני העוטף את הצימר נותן תחושה של נופש קסום בגן עדן.
טווח מחירים: 350-450 ש"ח




הכתבה באדיבות weekend

כתבות נוספות שיעניינו אותך

רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה