כלה של חורף - שמלות כלה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

כלה של חורף

איך תבחרי הופעה מושלמת לחתונה בחורף

שמלות כלה
שמלת כלה. עיצוב: סטודיו כלילהאז נכון שהחורף בארץ לא ממש רציני, ונכון שלא קר, ולצערנו מספר הימים הגשומים מועט, ועדיין כמה תובנות וטיפים לכלה מושלמת בעונה הכי קרה בשנה.

 
בחירת שמלה
שמלת סטרפלס או כתפיות דקות בהחלט יכולה לבוא בחשבון, בתנאי שתוסיפי לה כיסוי כתפיים (מעיין שאל) שעשויה מפרווה מלאכותית. השאל לא רק שיחמם אותך אלא גם ישדרג את המראה שלך פלאים. אפשר כמובן להתעטף בצעיף קשמיר לבן ואיכותי שיחמם אותך
שרוולים - חוזרים העונה בענק, נסי לשלב שרוולי תחרה לשמלה שגם יחממו אותך וגם יעניקו מראה מתוחכם ובלתי  נשכח
הכפפות חוזרות ובגדול החורף. יש להתאים את הכפפה למבנה היד, ובכל מקרה תמיד עדיף כפפות קצרות . בשום אופן אין ללכת עם כפפות גזורות באזור האצבעות (חצי אצבע מכוסה) גם באייטיז זה היה לא לעניין ובטח שלא הולם אף כלה.
צבעוניות עשירה וחמה כתוספת לשמלה. חשבי על צבעי החורף החמים כמו בורגנדי, כסופים עמוקים, ברונזה עשירה, אפילו כחולים כהים ישתלבו מאוד יפה כנגיעה של צבע בשמלה החורפית. תוספת הצבע יכולה לבוא כסרט קטן, תוספת לתחרה וכו'.
בדים עשירים ומעניינים , תוספת שכבות שתחמם אותך ולא תעיק עלייך ולא בדים קלים שמתאימים יותר לקיץ. הבדים שמאוד יתאימו לעונה הקרירה יכולים להיות סאטן צרפתי איכותי, טאפט, קטיפה, וכמובן תחרות עשירות באלמנטים. הבדים האלה ישדרגו כל שמלה למראה זוהר, סקסי וחד פעמי.
צווארון מלא לשמלה יעניק לך חימום באזור החזה ויתרום למראה וינטגי בסגנון ויקטוריאני מרהיב ומיוחד
תקציב - מכיוון שמדובר בעונה פחות מבוקשת, את יכולה לזכות בהנחות משמעותיות, ולא רק בנושא השמלה. שאלי לגבי מחירי החורף את כל הספקים שלך.
 
עליונית לשמלת כלה. סטודיו כלילהבמהלך הערב, כשאת כבר באולם אין צורך לדאוג לשמלה, יהיה לך חם , אפילו חם מאוד.
מחוץ לאולם במהלך ההכנות והצילומים המקדימים הסיפור קצת שונה. כדי להמנע מקור עז ורוחות שיכולות לגרום לשרירים תפוסים, דאגי לכיסוי מתאים . הכיסוי יכול להיות מעיל לבן , זוהר וחגיגי או אפילו יותר מרשים וסקסי זה כיסוי כתפיים, מעין שאל, עשוי פרווה (מזוייפת כמובן!). זה מקפיץ את המראה לכיוון ימי הזוהר של הוליווד של שנות ה 40, מראה בלתי נשכח, שכמובן יחמם אותך עד לאולם.
 
 
נעליים
אין צורך להצטייד במגפיים, בכל זאת מדובר בחורף ישראלי. אצלינו יכול להיות חמסין פתאומי אפילו בדצמבר. ובכל זאת, הייתי ממליצה לך לקנות נעליים נוחות בגזרת סירה, יכול להיות אפילו פיפ-טאו (הגזרה שבה הבוהן מציצה מעט החוצה).
יש לשים לב שאם הסוליה של הנעל עשויה מעור ולא מגומי או חומר סינטטי אחר, יש להדביק עליה מדבקה מונעת החלקה, אם הרצפה רטובה מעט מהגשם זה יציל אותך!
אם במהלך הצילומים המקדימים הנעליים התלכלכו מהבוץ, ניגוב קל במגבון יחזירן למצב לבן ונוצץ.
 
 
 
הכתבה באדיבות טל - סטודיו כלילה 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז