חדש מהשטח - הפקת אירוע - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חדש מהשטח

הרעיונות הכי שווים לשדרוג החתונה

הפקת אירוע

כל זוג רוצה שהאירוע שלו יהיה בלתי נשכח, ומחפש את התוספת הקטנה והמיוחדת שתעשה את העבודה – אם זו שמלת חתונה מבצק סוכר, עיצוב מושלג לאירוע או זר כלה בצורת תיק יד. גימיקים זה לא רק יונים ופרפרים

אמנות בפרחים
תשכחו כל מה שידעתם על בוקה פרחים סטנדרטי ותחשבו בכיוון של אקססוריז להשלמת ההופעה: זר הכלה יכול להופיע בצורת תיק מעניין, מניפה, צמיד ליד או סט צמידים נשפכים על פרק היד. מה שבטוח, הסידורים המיוחדים של טלי לא נראים כמו עוד זר פרחים. יש כלות שלא אוהבות להחזיק זר ביד, ולעתים זר כבד מדי אפילו יכול ממש להציק. אבל כשהזר תלוי לך על היד כמו תיק או צמיד, הוא מאבזר אותך ומוסיף עניין למראה הכללי. טלי דואגת להתעדכן בחידושים העולמיים בתחום שזירת הפרחים האמנותית, ועוברת השתלמויות באיטליה אצל מומחים לעיצוב פרחים. הפרחים המככבים אצלה הם בעיקר שושן צחור וורדים. היא מוציאה מהם את עלי הכותרת ובונה את האביזר המבוקש על ידי השחלה, הדבקה וחיווט.
אולי לחלקכן זר כלה בצורת תיק יכול להישמע על גבול הביזאר,
אבל ביפן ובאיטליה זה כבר להיט. מי שפתוחה לרעיונות חדשניים
יכולה לזרום עם הקטע - גימיק שיקי ומעניין לכלה לא סטנדרטית.
טלי זרי כלה אמנותיים, 052-2444067



ניחוחות מהיער
אם תרצו לגעת לאורחים שלכם בכל החושים, העצים הריחניים של סנס אפיל יעשו את העבודה על חוש הריח. לכאורה מדובר במוצר פשוט שכל אחד מכיר – עץ ריחני, כזה שתלוי כמעט בכל מכונית. אך המיוחד כאן הוא שתקבלו עצים בשלל צורות, צבעים וריחות, בעיצוב אישי לבחירתכם. יש "עצים" בצורת לב, ריבוע, עיגול, בקבוק, מכונית או מספר, והם מופיעים בצבעים רבים. גם הריחות מגוונים, החל מווניל דרך לימון, קרמל ותות, ויש אפילו בריח בזוקה. על העץ (או כל צורה שתבחרו) תוכלו לכתוב תודה לאורחים שהגיעו לשמוח בשמחתכם, או אפילו להפוך את העץ הזה להזמנת החתונה שלכם – כמה פשוט, ככה מקורי.
העץ הריחני מגיע באריזה אטומה עם חוט לתלייה. ריחו מחזיק בדרך כלל כשבוע, אך הוא יוכל להישאר עם האורחים עוד הרבה אחר כך, כי כידוע אף אחד לא מזדרז להוריד אותו גם הרבה אחרי שהריח מתנדף.
ובשורה למתעניינים: בימים אלה עובדים בסנס אפיל על פיתוח צורה חדשה ומנצחת – "עץ" בצורת חתן וכלה.
סנס אפיל, 054-9962971


מעשה בבלון גדול
אחד החלקים המשמעותיים ביותר של הערב שמור לריקוד הראשון שלכם יחד כזוג נשוי. אם אתם מעוניינים להאדיר את הרגע ולהפוך אותו למיוחד עוד יותר, תוכלו לעשות זאת באמצעות בלון הבועה. מדובר בבלון שקוף בקוטר של שלושה מטר, שעומד על רחבת הריקודים (או בכל מקום אחר שתבחרו) ומופעל על ידי מפוח. החתן והכלה נכנסים ממש לתוך הבלון, ובתוכו הם יכולים לרקוד או לשיר. מסביב לבלון האווירה מקבלת חיזוק על ידי קונפטי וזיקוקים.
אם להיכנס לתוך בלון נשמע לכם גימיק קצת נועז, תוכלו לשכור בלון תאורה, שגם הוא, בדומה לבלון הבועה, בקוטר של שלושה מטרים - אך עולה לגובה של 7-8 מטרים על ידי חצובה, או לגובה של 30 מטר על ידי הליום. בתוך הבלון יש אור חזק מאוד (4,000 ואט), וברגע שהוא באוויר אי-אפשר לפספס אותו. הרעיון הוא שניתן לכתוב עליו כל מה שרוצים, החל משמות בני הזוג וכלה בברכה אישית. צבעו של בלון התאורה הוא לבן, אך אפשר לשנות את הצבעים בתוכו כרצונכם.
Artvision, 052-2443429, 050-9200268



מלכת השלג
בארצות הברית זה כבר להיט היסטרי, כשבארץ אנחנו עוד לומדים איך להגות את שמו כראוי. אבל אחרי שפוגשים בפלא השמיימי הזה כבר ממש לא משנה אם פלוגוס הוגים עם דגש ב-פ' או לא. הפלוגוס יודע לעשות כל מיני טריקים עוצרי נשימה. הטריק הראשון מתבצע באמצעות קופסה גדולה שמפריחה עננים ענקיים לשמיים, בקוטר של כמטר, באיזו צורה שתבחרו. רציתם צורת לב? קיבלתם. רציתם את האותיות המרכיבות את המילה LOVE? אין שום בעיה, וכך גם צורות של כוכבים, פרחים או יונים. המכונה מפריחה ענן כל עשר שניות, השמיים מתמלאים בעננים שלכם, והענן עצמו שורד בשמיים בין עשר דקות לשעה, תלוי במזג האוויר. העננים עשויים מחומר שדומה לבועות סבון, ואחרי שהוא מסיים את הריחוף שלו באוויר הוא מתפוגג לגמרי. המוצר ירוק לחלוטין ואינו מזיק לסביבה.
טריק נוסף של פלוגוס הוא מכונה שמפזרת שלג מלאכותי. תוכלו ללכת בתוך סופת שלגים עזה או בין נטיפים קלילים של אותו שלג מלאכותי שעפים באוויר. השלג עשוי מחומר שדומה לקצף, וגם הוא מתפוגג באוויר, אינו מכתים את הבגדים, אינו מרטיב ויוצר אווירה שמחה וקלילה. אופציה נוספת היא שלג סינטטי לעיצוב האווירה – לפזר שלג על עץ, בתוך עציצים או ליצור שביל גישה לאירוע המוקף בשלג (השלג הזה אינו מתפוגג לבד והוא נאסף בתום האירוע).
לפלוגוס יש גם מכונת בועות משוכללת, כזאת שיכולה להוציא בועות מתוקות העשויות מיץ פטל, מיץ תות או כל משקה אלכוהולי שתרצו. החוגגים יכולים להתאמן על תפיסת הבועות בפה. הבועות אינן מכתימות את הבגדים, וגם אין סכנה להשתכר מתפיסה של כמה בועות ערק בפה. אך את הטעם שלהן לא תוכלו לפספס.
פלוגוס ישראל, 054-4830000


עוגת חתונההשמלה הכי מתוקה

את חושבת ששמלת הכלולות שלך היא הדבר הכי יפה בעולם? מעכשיו תוכלי גם להאכיל בה את האורחים שלך.
טל כץ משוגה מעצבת עוגות חתונה על פי השמלה של הכלה: הגיוון, הטקסטורות, המרקם, האופן שבו הבד נופל, המבריקות של הבד – כל האלמנטים משתלבים בעוגה ויוצרים חוויה ויזואלית מרשימה במיוחד. אם יש בשמלה פרחי בד עשירים או פפיונים גדולים – כל אלה יבואו לידי ביטוי בעיצוב המתוק. גם אלמנטים של חרוזים, יהלומים, פנינים או אבני חן ישתלבו בעוגה, בעזרת בצק סוכר אכיל המפוסל לפרטי פרטים. צבע העוגה זהה לצבע השמלה, כך שאם השמלה שלך עשויה מבד שנהב מבריק, סאטן אוף וויט, צבע פנינה מבריקה או לבן עם שילובים עדינים של זהב או כסף, זאת תהיה הצבעוניות של השמלה המעוצבת. מי שמסתכל על העוגה ממרחק של מטר יכול להישבע שמדובר בבד אמיתי, אבל אם תגעו בעוגה או תתקרבו אליה תבינו שמדובר בסוכר. לבצק הסוכר יש טעם שמזכיר מרשמלו עם סוכר וניל. הכל כאמור אכיל לגמרי, וכל שנותר לכם ולאורחים הוא לטעום מיצירת המופת הטעימה הזו. העוגות עצמן, טרם הציפוי והעיצוב, מגיעות בטעמים שונים, לדוגמה עוגת שוקולד קוניאק, עוגת וניל, עוגת קינמון אגוזים ועוגת שוקולד בלגי משובח.
שוגה, 09-7422898

פרחים לנצח
למרות שאין גבול לאפשרויות עיצוב השולחן או חלל האירוע, האלמנט שכמעט לעולם אינו נפקד מהרשימה הוא פרחים. יוסי סממה הוא אמן ושוזר פרחים מקצועי שהתמחה בחו"ל והביא איתו שיטה מיוחדת לטיפול בפרחים. באמצעות השיטה, שנקראת Freeze Dry, מייבשים את הפרח בהקפאה ולא בחום, והיא שומרת על הצורה המקורית של הפרח, על ריחו, על צבעו ועל הגמישות שלו. אפילו הריח נשמר, והפרח המיובש נראה בדיוק כמו פרח טרי, רק שכך יש לו חיי מדף ארוכים. את הפרחים או עלי הכותרת תוכלו לפזר על שביל החופה, למלא את הסלסלות של השושבינות ולחלק שקיקים קטנים לאורחים שיזרקו עליכם ברגע הכניסה. גימיק או לא, מה שבטוח, זה מצטלם נהדר...
אז מה עוד תוכלו לעשות עם הפרחים הללו? לקשט איתם את השולחנות, להניח בקערה עם מים והם יצופו להנאתם, לזרוק ראשי ורדים לכלי ענק שיעמוד בכניסה, ואפילו לקשט את העוגה כאלמנט עיצובי.
הפרחים מגיעים במגוון צבעים, כדוגמת בורדו, סגול, פוקסיה, לבן, ורוד בייבי או ורוד עמוק, ואין צורך לשמור אותם בתנאים מיוחדים, כך שגם אם בחרתם להתחתן במדבר זה יכול להתאים לכם.
050-7567168


ימה ספאתענוגות היין
דמייני לעצמך עיסוי ענבים שזה אך נקטפו מכרמים מקומיים, טבילה באמבט חבית עץ מתובל בשמנים יין ותמציות של ענבי מרלו, פילינג עם זרעי ענבים כתושים ועטיפת גוף של יין, תמציות צמחים ושמנים. את כל אלו ותענוגות נוספים, אפשר למצוא ב"ימה ספא יין"- ספא בוטיק הממוקם בזכרון יעקב מול נופם המשכר של הים והכרמים.
עמית רונת, פיזיותרפיסט מוסמך ומייסד "ימה ספא יין", מסביר שהספא, הראשון מסוגו בארץ,  מתמחה ב"וינותרפיה" -  טיפולי ספא וקוסמטיקה יחודיים מסוגם, העושים שימוש בתוצרי האנטי אייג'ינג של הענבים והיין. מוצרי ה"וינותרפיה" נרקחים על ידי צוות מיומן ביצירת קוסמטיקה טבעית יוקרתית מחומרים טבעיים ואורגניים. המוצרים האיכותיים שמים דגש על התועלות הבריאותיות של הענבים ותוצרתם והשפעתם על מראה ותחושת העור.
המקום מציע עיסויים וגם חבילות מיוחדות לזוגות ובודדים.
לדוגמא:
לו - עיסוי בלנד 60 דקות עם שמן זרעי ענבים איכותי
לה - טיפול ימה 60 דקות- פילינג זרעי ענבים, עטיפת גוף וינותרפיה ועיסוי קצוות
ביחד - אמבט יין זוגי מול נוף עוצר נשימה של שדות, כרמים, בריכות דגים והים
עלינו- בקבוק יין ושוקולדים איכותיים.
עלות חבילת טיפולים זוגית: 800-920 ₪. 
0774431240
 


 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה