איך לבחור שירותי קייטרינג - המדריך לתכנון חתונה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

איך לבחור שירותי קייטרינג

המדריך השלם לבחירת שירותי קייטרינג

המדריך לתכנון חתונה

הדרך ללב האורח עוברת כידוע בקיבתו, וכמה שלא תשקיעו בסידורי הפרחים, למחרת ידברו על איך היה האנטריקוט והאם חיכו יותר מדי זמן בתור במזנונים. איך תשאירו למוזמנים שלכם טעם טוב? המדריך המלא לבחירת קייטרינג

הטעימות כידוע הן אחד השלבים היותר כיפיים בארגון האירוע. אבל עד שתסבו לשולחן עם ההורים שהביאו אתכם עד הלום ותסמנו את המנות החביבות עליכם ואת אלה שממש לא, יש כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם וכדאי לבדוק. כדי שלחבר'ה הקרניבורים יהיו אנטריקוט וגם פרגית, כדי שסבא יקבל את המנה המותאמת לו אישית, וכדי שלא תשלמו מחיר מלא על האחיינית, ובעיקר כדי שכולם ייצאו שבעים ומרוצים.

שלב 1: צמצום המבחר
ישנם סוגים, רמות מחיר ושירות שונים של שירותי קייטרינג. אחרי שתחליטו איזה סגנון מתאים לאירוע שלכם, עשו סקר שוק וקיבעו פגישה עם החברות שעברו את הניפוי שלכם.
תקציב. הקייטרינג לוקח את הנתח העיקרי ביותר בתקציב החתונה, לכן חשוב שתגיעו לבחור קייטרינג לאחר שחישבתם את התקציב העומד לרשותכם וכשאתם יודעים כמה באפשרותכם להשקיע. עירכו רשימת מוזמנים וחשבו בערך כמה אורחים צפויים להגיע לחתונתכם, ואל תשכחו: המחיר מחושב לפי מספר המנות שתזמינו.
קייטרינג הבית. האם לקחת את הקייטרינג של המקום או קייטרינג חיצוני? בחירת גן אירועים או אולם המספק גם את הקייטרינג היא לרוב הבחירה המשתלמת יותר. אם תחליטו להפריד בין השניים, תשלמו לרוב יותר. עם זאת, כשבוחרים את הקייטרינג מתוך כל ההיצע שיש בשוק ולא רק מתוך החברות שעובדות עם מקום מסוים, מתקרבים יותר ויותר לתפריט החלומות.
tipbox
המלצות. הגיעו לחברת הקייטרינג בעקבות המלצות של גנים ובעיקר של זוגות אחרים, ואפילו מניסיונכם האישי מחתונות שהייתם ואהבתם את האוכל. שאלו את החברים הממליצים אם היה הבדל בין התפריט שנקבע לבין התפריט שהוגש בפועל, אם המנות הוגשו בצורה אסתטית וכיצד התרשמו מהשירות.
פגישות. אל תקבעו פגישות עם יותר משתיים-שלוש חברות קייטרינג. התרוצצות ממקום למקום יכולה רק לבלבל. אם בחרתם חברת קייטרינג שנראית לכם, לפני הטעימות וקביעת התפריט בררו אם הקייטרינג עומד בסכום שהקצבתם.
בפגישה ספרו לצוות הקייטרינג על החתונה שלכם: האם זהו אירוע צהריים או ערב? באולם, בגן, או אירוע בשטח? באיזו עונה ובאיזה יום בשבוע? מהו סגנון האירוע או הקונספט שנבחר? וחשוב מכל: הרכב האורחים – מוצא וחתך גילאים עיקרי. לקראת האירוע, חשוב לערוך פגישה נוספת עם הקייטרינג ולעדכן אותו, פרט למספר המנות הסופי, גם על מהלך האירוע: אם מדובר בחתונה הפוכה, אם מתוכננים במהלך הערב נאומים, הקרנת סרט, שיר וכדומה, או אם תרצו שצוות המלצרים יחלק גימיקים לאורחים וכדומה – הקייטרינג צריך להיות מיודע לכך וערוך בהתאם.
כימיה. כמו אצל כל אחד מבעלי המקצוע בחתונה, גם כאן חשובה הכימיה עם אנשי הקייטרינג. משום שחברת הקייטרינג מלווה את הזוג בצורה הכי מרכזית באירוע, חשוב להרגיש טוב עם הנפשות הפועלות בחברה. הקייטרינג צריך לתת לכם הרגשה שאתם יכולים לפנות אליו בכל זמן בכל בקשה או שאלה, ואתם צריכים לצאת מרוצים. אתם צריכים לסמוך על צוות הקייטרינג שיעשה את עבודתו נאמנה, ולזכור שזה חשוב לו לא פחות מאשר לכם – המוניטין שלו תלוי בכל אירוע ואירוע. חשוב להיפגש אישית עם מנהל חברת הקייטרינג ולוודא שהוא יהיה נוכח באירוע שלכם.

שלב 2: בדיקת החברה
צילום: fotolia
מאחורי אוכל טעים ככל שיהיה והשף הכי מוכשר בעולם, צריך לעמוד גוף כלכלי יציב כדי שעדיין יהיה קיים בעוד כמה חודשים כשתיערך חתנותכם, ומקום בעל כל האישורים הנדרשים מכל הצדדים. זו לא מעט בירוקרטיה וניירת, אך יש לכך חשיבות בלתי מבוטלת:
מקצועיות ואמינות. האם זהו גוף ותיק בענף, גוף כלכלי חזק מספיק כדי שיהיה שם באירוע שלכם? חשוב לבדוק את ההיסטוריה של החברה ואפילו לבקש ערבות בנקאית או אישית של בעל הקייטרינג. צריך לברר כמה שנים החברה עובדת והיכן היא ממוקמת. כאשר בעלי החברה קובעים איתכם בבית קפה ולא במטבח של הקייטרינג, כנראה שהמטבח שלהם לא רציני, אחרת הייתם מוזמנים לבקר בו. חשוב לראות שהאוכל לחתונה יוצא ממטבח אסתטי ונקי. לוודא שהחברה אמינה, שתקבלו את מה ששילמתם עבורו, ושיש לחברה יכולת להחזיר את המקדמה, במקרה הצורך.
השף והבעלים. חשוב לפגוש אישית את בעל החברה ואת השף. בעל החברה שהוא השף מהווה יתרון, משום שהשף לא יכול להתחלף. אם השף עזב אחרי שסגרתם עם הקייטרינג, ייתכן שיהיה שינוי במנות שטעמתם.
גודל החברה. שאלו כמה אירועים הקייטרינג מוציא ביום. לעתים ככל שהמערכת גדולה יותר, הדבר עשוי להתבטא בטיב האוכל ובאופן ההכנה שלו.
רשיונות ואישורים. ודאו שלקייטרינג יש רשיון של משרד הבריאות, שלשף שמנהל את המטבח יש רשיון של משרד העבודה, ושיש לקייטרינג תעודת כשרות. אישור משרד הבריאות מחייב בדיקות תקופתיות של מים, מי שופכין ובדיקות של הבשר, ומאשר כי למקום יש תנאים בסיסיים להכנת המזון: מטבח נקי, חדרים נפרדים לסוגים שונים של אוכל ועוד. כמו כן בידקו שלחברת הקייטרינג יש ביטוח, אישור יצרן ורישיון עסק. חשוב לשים לב שכל התעודות והרשיונות תקפים ושהם רשומים על שם החברה או על שם בעלי החברה.
שירותים נוספים. חברות קייטרינג רבות מציעות חבילה הכוללת בר, פינת קפה ושירותי עיצוב. בררו זאת אם ברצונכם להשתמש בשירותים אלה, ובמקרה שאינכם מעוניינים בהם, אם תוכלו להביא נותני שירותים חיצוניים.
פגישת ספקים. במיוחד כשמדובר באירוע בשטח, במקום בתולי שאינו גן אירועים מוסדר, חובה לערוך פגישת תיאום בין הספקים השונים (קייטרינג, תאורה, הגברה, מוזיקה, הפקה, שירותים ניידים וכדומה). רצוי לעבוד עם ספקים שמכירים זה את זה ושהכימיה ושיתוף הפעולה ביניהם כבר הוכחו בעבר.

שלב 3: השאלות החשובות
אל תתביישו לשאול שאלות, להתעקש על דברים שמפריעים לכם. הגמישות של הקייטרינג כלפי הזוג היא המבחן שלו. הקייטרינג צריך לתת לכם מענה כדי שתהיו מרוצים, ותוכלו להמליץ עליו לחברים ואף לחזור אליו באירועים נוספים.
חטיף פטריות בקבלת הפנים. צילום: אילן לורנצי
מלצרים. חשוב שיהיה צוות קבוע שמכיר את העבודה ואת המנות. כל מגיש צריך לעבור תדריך על העמדה שלו ולדעת להשיב לאורחים על שאלותיהם.
חשוב שצוות המלצרים יהיה מיומן, בעל תודעת שירות ואדיבות גבוהה ומראה אסתטי. רוב חברות הקייטרינג מעסיקות צעירים אחרי צבא ולא תיכוניסטים. חשוב שהמלצרים יהיו בוגרים ומנוסים ולא מתחת לגיל 21. במזנונים צריך להיות יחס של מלצר אחד לעשרה אורחים, ובהגשה כדאי שיהיו אף יותר מלצרים.
עיצוב. יש לוודא מה כלול בעיצוב, מבחינת מפות, מפיות ומרכזי שולחן, ואם ישנם מפות ומפיות בצבעים מסוימים שתתבקשו להוסיף עבורן כסף. לעתים הרמה של העיצוב שמספק הקייטרינג גבוהה מספיק, ואין צורך במעצב חיצוני נוסף. שימו לב שכלי האוכל וההגשה חדשים וללא שברים/ סדקים, ומתאימים בסגנונם לעיצוב האירוע.
פתיחת מזנונים. האם המנות העיקריות ייפתחו מייד לאחר החופה או מעט מאוחר יותר? מתי ייפתחו מזנוני הקינוחים? חשוב שיהיה מזנון פתוח עד סוף האירוע. במקרה שמתוכנן אירוע ארוך, בקשו לפתוח מזנון נוסף, שונה, מחצות, הכולל למשל טאבון או המבורגרים ליד רחבת הריקודים.
הובלה וקירור. במיוחד בקיץ, בידקו שהאוכל מובל לאירוע בקירור, ושיש למשאית המובילה רישיון להובלה בקירור בפיקוח וטרינרי.
הזמנות מיוחדות. אם יש לכם אנשים בעלי צרכים גסטרונומיים מיוחדים, התחשבו בהם. ניתן להזמין תפריט לצמחוניים, מנות מיחדות לאנשים עם סוכרת, ובאירוע של מזנונים תוכלו לבקש הגשה ספציפית לשולחן של מבוגרים.
ילדים. אם יש לכם ילדים בין המוזמנים, הקפידו לסגור את הנושא עם הקייטרינג: עד גיל שש ילדים לא משלמים, מגיל שש יש הדורשים מחיר מלא. ניתן להזמין תפריט מיוחד לילדים עם הגשה לשולחן. המחיר של מנת ילדים אמור להיות נמוך יותר. אם יש לכם ילדים רבים מבין המוזמנים, תוכלו לעשות הפעלה שקשורה באוכל, כמו אפיית פיתות על טאבון. דווחו לקייטרינג כמה ילדים צפויים להגיע לאירוע.
חישוב מספר המנות. ככל שמספר המוזמנים שתמסרו לקייטרינג קרוב יותר למציאות, כך יימנעו בעיות של מחסור באוכל מחד, או תשלום עבור אורחים שלא הגיעו מאידך. לכן בשבוע שלפני החתונה חיוני לוודא את הגעת האורחים. עם הקייטרינג חשוב לבדוק שיש תוספת של מנות ושולחנות (בדרך כלל 10% ממספר האורחים), שיהיו מוכנים לעריכה במקרה שכל מי שבואו הוטל בספק החליט להגיע. חשוב לוודא שעל המנות הרזרביות שלא הוגשו - לא תחויבו בתשלום.
תשלום. סכמו מראש על חלוקת התשלום כדי להימנע מבעיות ביום האירוע. חברות הקייטרינג נוהגות לגבות 70% מהתשלום לפני האירוע והיתרה לאחריו. אם סוכם שמשלמים טיפים למלצרים במעטפות נפרדות מהתשלום לקייטרינג, כדאי לברר כמה מקובל לתת ואיך, ולהתארגן מראש עם התשלום, לרוב במזומן.
טייק-אווי. מרבית הזוגות ובני המשפחה הקרובים לא זוכים לטעום כמעט דבר במהלך הערב (למרות שתתבקשו לשלם על המנות שלכם). ודאו שהקייטרינג יארוז לכם מנות לקחת הביתה, כשתגיעו לשם, כבר בטח תגוועו ברעב.
חלוקת מזון לנזקקים. חברות קייטרינג רבות תורמות בסוף כל אירוע מזון ארוז לעמותות המסייעות לנזקקים. בידקו שכך עושה החברה שאיתה אתם סוגרים, ואז גם לא חבל שנשאר כל כך הרבה אוכל, וגם עשיתם מצווה גדולה.

שלב 4: הטעימות
יאמי... הגענו לחלק הטעים של ההכנות! אך לפני שאתם מתחילים לזלול, כדאי לדעת את מי לקחת איתכם ולמה לשים לב.
טעימות ראשונות. לפני שאתם סוגרים עם הקייטרינג, חשוב לערוך טעימות. הביאו אנשים שאתם סומכים על דעתם, לרוב ההורים, אחים או חברים טובים (שאלו במקום מהי הגבלת המוזמנים לטעימות). מומלץ להגיע לטעימות עם שני זוגות ההורים משני הצדדים. הרכב האורחים חשוב ביותר בבחירת התפריט, ולרוב ההורים מכירים את טעמם. יש פער בין הדור הצעיר למבוגר, ומעבר לכך יש פער בהרכב ובטעם הקהל המבוגר עצמו, וכל זאת צריך לבוא לידי ביטוי גם בהרכב המנות.
סגנונות הגשה וצבעוניות בקבלת הפנים. צילום: עומרי אילת
טעימות סופיות. רצוי לערוך טעימות סופיות לפני שסוגרים תפריט לאירוע, במקרה שנערכו שינויים במנות (לדוגמה אם עשיתם טעימות בחורף, ולקראת האירוע הקייטרינג שדרג לתפריט קיץ). אם אפשר, מומלץ ללכת לטעימות בכמה מקומות, כדי שתוכלו להשוות טעמים ומגוון.
צפו בקייטרינג בפעולה. מרבית חברות הקייטרינג מארגנות "ערב טעימות", המנותק מאירוע אמיתי ומוקדש רק לטעימות עבור זוגות פוטנציאליים. לא כדאי להסתפק בכך ורצוי להגיע לאירוע אמיתי בו תוכלו לצפות בקייטרינג מאספקטים שונים: איך הוא מקים את האירוע, כיצד נראה עיצוב שולחן, איך מוגש האוכל, האם טעמו דומה לזה שבטעימות, איך מתפקדים המלצרים וכו'. בדקו את מידת התחלופה של האוכל: כשסוג מזון מסוים עומד לאזול באחת מעמדות המזנון, שימו לב שיוצאת מייד מנה נוספת כדי שלא יחסר. אורחים לא אוהבים לחכות בתור, לכן ודאו שלא נוצרים תורים במזנונים.
סגירת התפריט. בשלב סגירת התפריט, לצד על הרצונות שלכם ושל בני המשפחה, חשוב מאוד להתייעץ עם השף ובעל הקייטרינג, שהם בעלי ניסיון רב הפקת אירועים ויודעים להצביע על המאכלים המבוקשים ביותר באירועים.

שלב 5: בחירת התפריט
הישראלים הרבה יותר מבינים באוכל מבעבר, אנשים יודעים לקבל טעמים חדשים, אבל בסופו של דבר הם עדיין אוהבים את האוכל הביתי, המוכר, החם והאהוב. אוכל שכיף לאכול אותו ושלא גורם לך להרגיש שנותנים לך לאכול מאכלים ניסיוניים.

צילום: אילן לורנצי

אז איך לקלוע לטעם האורחים?
בניית התפריט נעשית בהתאם לקהל היעד של האירוע, כך שיתאים לו בצורה הטובה ביותר, לפי מוצא, דרישה וכו'. הרעיון הוא לשתף את הזוגות והמשפחות בתכנון האירוע, ולשים דגש לבקשות ספציפיות של כל אחד. כדי לעשות שילוב בין טעם מיוחד שהזוג מבקש לבין טעם הקהל הפופולרי, ניתן למשל להגיש מנות פתיחה מתוחכמות יותר, ובמנות העיקריות לאפשר לאורח לבחור אם הוא רוצה את המנה בצורתה הקלאסית, כפי שהוכנה, או להוסיף רטבים שיעשו אותה מיוחדת.
הקהל בחתונות הוא קהל הטרוגני, וההתאמה צריכה להיות כזאת שלכל אורח יהיה משהו שהוא אהב. תשומת הלב צריכה להינתן בעיקר למנות העיקריות ולקינוחים, כי זה מה שבדרך כלל אנשים זוכרים מאירועים. מגוון מצומצם של מאכלים בסיסיים אהובים על כולם: קבבים, פרגיות, סלט ערבי וכמובן חומוס.

הגשה או מזנונים?
שני הסגנונות העיקריים להגשת המנות באירוע הם הגשה לשולחנות ומזנון. בהגשה מקבלים האורחים את האוכל לשולחן ולא נאלצים לעמוד בתור. במזנון האוכל מוגש כל הערב, האורחים לא יעזבו את הרחבה כדי לא לפספס את המנה העיקרית, והמסיבה יכולה להיות רצופה.
אחת הדילמות הנפוצות ביותר בנושא קייטרינג לחתונה היא: מזנון או הגשה, והתשובה אינה פשוטה. אין ספק שכשמגישים את האוכל לשולחן האווירה יותר אלגנטית, המוזמנים לא עומדים בתור למזנון והמנה על הצלחת נראית כמיצג רב אמן. עם זאת, באירוע שבו האוכל מוצג במזנונים, יש תחושה של שפע ומגוון יותר גדולים ואווירה דינמית וצעירה יותר.
לכן, ייתכן שהפתרון הוא שילוב בין השניים: למשל, מנות ראשונות ואחרונות במזנון, ועיקריות בהגשה. אפשרות נוספת היא הגדרה של מספר שולחנות שאליהם יוגשו המנות, למשל לאורחים מבוגרים שאינכם רוצים להטריח למזנונים, ובופה לכל היתר. אם תחליטו ללכת על מזנונים, דאגו שהיחס יהיה מזנון אחד לכל 40-30 אורחים.
אופציה מכובדת לא פחות היא הגשה אמריקאית. האוכל מוגש לשולחן על ידי המלצר, שמגיע קודם לשולחן עם תפריט ולוקח הזמנה, כמו במסעדה.

איזון
הקפידו על איזון בין כמות המנות בקבלת הפנים ובמנה העיקרית. אין צורך להעמיס במנות הפתיחה, מפני שהדבר יבוא על חשבון התיאבון בשעת הארוחה העיקרית. ישנן אסכולות הגורסות כי "כל המרבה הרי זה משובח", ואז מוגש כל כך הרבה אוכל בקבלת הפנים, שהאורחים נרדמים מרוב שובע בחופה. לא כדאי להגזים. רצוי לסכם שמנות הפתיחה יוגשו על פני כמה עמדות וכן שיוגשו מספר סוגי חטיפים על ידי מלצרים המסתובבים בין האורחים.

תפריט קיץ, תפריט חורף
מאכלי החורף חמים יותר, כבדים יותר ומעניקים תחושת שובע, לעומת מאכלי הקיץ הקלילים יחסית. בחורף מתאימים יותר תבשילי בקר בקדירה, ובקיץ – בשרים על האש. גם הסלטים מושפעים מהעונה. בחורף, כשיש נטייה לאכול דברים כבדים יותר, מוסיפים למשל סלט שעועית קר, ובקיץ לעומת זאת יוגשו סלט כרוב סיני קליל ומתקתק או סלט תרד עם נבטים ופטריות. בסלטים הירוקים ישולבו פירות עונתיים – כמו תפוזים בחורף, רימונים בסתיו, וקיווי, קרמבולה ונקטרינה בקיץ. בקיץ, הפירות ישולבו גם ברטבים, בעוד בחורף המרינדות לבשרים יהיו קלאסיות יותר, כגון יין אדום ופלפלים.
הקינוחים אף הם מושפעים מהעונה. בחורף אפשר לשלב קינוחים חמים, כמו ופל בלגי חם, עוגת תפוחים חמה, סופלה חם ברוטב שוקולד חם, מאפים שנאפים במקום ואגסים ביין, ובקיץ קינוחים קרים וקפואים - סורבה מלון, ליצ'י, פסיפלורה או קוקוס, קינוחים פירותיים כגון פאי פירות, מרנג לימון, ושוקולדים מרוכזים יותר כטראפלס, במקום עוגות המוס המקובלות יותר בחורף.
הקייטרינג מכין את רוב האוכל בצורה פרונטלית, לעיני האורחים במזנונים. אך בחורף, כשנכנסים למבנה סגור, ישנן יותר מגבלות מבחינת ההכנה במקום, כגון טיגונים, הקפצות, אפייה בטאבון, שימוש בגז בתוך מבנה וכו'. לכן מכינים את הכל במטבח מאחור, ומוציאים בצורה אסתטית החוצה.

צילום: fotolia

קינוחים
יש הרבה קונדיטורים שיודעים לעשות עוגות מעולות, אך אם אתם מעוניינים בתעודת הכשר על המזון שיוגש בחתונתכם (שלרוב הוא בשרי), הקינוחים לא יכולים להיות על בסיס חלב, וזה כבר לא כל כך פשוט. הסוד הוא שאת מקומה של השמנת הצמחית יתפוס תחליף איכותי, כגון חלב קוקוס. עדיפים קינוחים על בסיס שוקולד מריר איכותי, יותר קינוחים על בסיס פירות ופחות קצפתיים, כאשר המוטו הוא ללכת כמה שיותר על המקור וכמה שפחות להשתמש בתחליפים. גם סורבה בטעמים שונים: פירות יער, מנגו, אננס, קוקוס וכדומה יתאים.

סידור השולחנות
מומלץ לעשות סידור שולחנות, בעיקר למען הסדר הטוב והנוחות של האורחים (כדי שהחברים שלכם יישבו יחד ולא ייתקעו בשולחן של הדודות), וכן כדי שלא ייפתחו שולחנות רזרבה לחינם. זיכרו, אתם משלמים כסף רב על כל מנה.
כדי לעשות זאת עליכם לוודא את הגעת האורחים לחתונה בסמוך למועד האירוע באופן המדויק ביותר, פשוט באמצעות שיחת טלפון (תוכלו לבקש מחברים להתקשר עבורכם או להיעזר בחברה הנותנת שירות זה). אל תסמכו על כך שהמוזמנים יאשרו את הגעתם מיוזמתם. מהמספר הסופי אליו הגעתם, הורידו 10% לטובת אלה שברגע האחרון לא יוכלו להגיע. אל דאגה, גם אם כולם יגיעו, אף אחד לא יישאר רעב. רוב חברות הקייטרינג משריינות כ-10% ואף יותר מהמנות.
לגבי סידור הישיבה בשולחנות, ישנן שתי אופציות מקובלות. האחת היא לערוך סידור מדויק, לפי שמות. במקרה כזה עליכם לציין בפני הקייטרינג אילו מהמנות הן מנות רזרבה, כך שהשולחנות יהיו מסודרים בהתאם לכמות האורחים המקסימלית, אך במקרה שלא יתמלאו לגמרי, מנות הרזרבה לא ישולמו.
אופציה נוספת יעילה למדי היא לסדר שולחנות לפי קבוצות, כלומר אם למשל הזמנתם 30 איש מהעבודה, הקצו עבורם שלושה שולחנות, וכיתבו על כרטיסי ההושבה שלהם "שולחנות 1-3". כך לא תשברו את הראש לסדר אותם סביב השולחן, וגם לא תגבילו אותם לשבת במקום שאתם החלטתם. מומלץ להושיב בשולחנות עגולים שמונה עד עשרה אנשים, ובשולחנות מרובעים עשרה אנשים.

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז