רק עוד דבר אחד קטן... - הפקת אירוע - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

רק עוד דבר אחד קטן...

רעיונות מיוחדים לאירועים

הפקת אירוע

כל הספקים החשובים כבר נבחרו, אבל אתם מרגישים שמשהו בכל זאת חסר. איזה פרט שייחד את החתונה שלכם, שיעשה את הטוויסט, שייתן את הטאץ'. לפניכם מקבץ רעיונות מקוריים, אתם מוזמנים לבחור את מה שנוגע בכם

יש מי שמנהל 
קבלו את הטרנד החדש בארגון חתונות: מנהל אירוע פרטי. לא מדובר בעוד וריאציה על מפיק, אלא על מנהל ביום האירוע עצמו. ביום הגדול, החתן והכלה אינם רוצים לעסוק בפרטי הפרטים ולהיות מוטרדים שכל מה שסגרו עם בעלי המקצוע אכן יתממש; בנוסף לכך, החברים רוצים לשיר, המשפחה הכינה מצגת, הכלה מבקשת לדאוג שלא יעשנו – בקשות מיוחדות כאלה ואחרות עלולות ללכת לאיבוד בתוך החגיגה אם אין מי שיהיה אחראי עליהן, כשהחתן והכלה אינם פנויים לענייני הפקה.
כאן נכנסת לתמונה חברת מקלר - מנהלי אירוע מטעמם מנקזים את כל עבודת הפיקוח וסגירת הקצוות של החתונה שלכם. אתם נפגשים עימם שבועיים מראש, מעבירים להם תדריך מדויק על כל הערב, כולל תוכניות מדויקות ושמות כל בעלי המקצוע; הם לומדים את התוכניות, נפגשים עם בעלי המקצוע, ומגיעים בבוקר החתונה לוודא שהכל יתנהל כפי שביקשתם.
ניהול האירוע יכול להתקיים גם בגנים ובאולמות סטנדרטיים שבהם מתקיימות חתונות קונבנציונליות, וגם באירועים בשטח, בבתים פרטיים או במקומות אלטרנטיביים, שם במיוחד תזדקקו לאדם שיהיה אחראי על הסדר וההתנהלות התקינה. אז מצד אחד הייתם מעורבים בכל שלבי ההפקה והארגון, ומצד שני יש לכם ראש שקט ואתם יכולים להיות רגועים כי יש מי שיפקח על ההתנהלות.
לפרטים: עינת 054-4240222, www.einatpro.com

תמונה שווה אלף מילים
הגימיק המדליק של עמדת הצילום העצמי הגיע מארצות הברית. לא מדובר על עמדות הצילום המוכרות הפזורות בקניונים, אלא על פיתוח שבו - תתפלאו, התמונה היא החלק השולי של העניין. גודלה של עמדת הצילום האוטומטי של חברת Funpix הוא 2X2 מטר, מה שמאפשר לשמונה אנשים להיכנס לתוכה בבת אחת. בעמדה אין צלם, וכל התהליך מתבצע באופן אוטומטי. מה שמיוחד הוא הדינמיקה הקבוצתית המתרחשת בפנים. האורחים שלכם נכנסים לתוך העמדה, סוגרים את הוילון, והיא הופכת להיות שטח פרטי שבו מתרחשות אנקדוטות משעשעות. כלומר זוהי עוד אטרקציה, סוג של בילוי בתוך החתונה שלכם. תוך כמה שניות גם יוצאת תמונה נחמדה בגודל 10X15, ואתם יכולים להחליט מראש בכמה עותקים (1-8) כל צילום יודפס.
תוכלו לבחור מסר אישי כלשהו שיודפס על כל תמונה שתצא מהמכונה, כמו "תודה שבאתם", או אפילו להוסיף תמונה קטנטנה שלכם בתחתית כל צילום. האורחים יכולים לבחור תמונות בצבע או תמונות בשחור לבן, כשחשוב להדגיש שאין הגבלה על מספר התמונות שניתן לצלם (על המכונה אתם משלמים שכירות לפי שעה).
בנוסף אפשר להזמין אלבום תמונות שיעמוד מחוץ לעמדה, וכל תמונה תודפס בשני עותקים – פעם אחת למצטלמים, ופעם אחת לאלבום הפרטי שלכם, שלתוכו יכניסו האורחים את התמונות בצירוף ברכה. האלבום הכייפי הזה יחכה לכם בסיום האירוע ויהווה מזכרת נוספת מהאירוע.
ישנה גם אפשרות לשלוח לאורחים את התמונה דרך האינטרנט: בתום האירוע כל התמונות מועלות לאתר עם סיסמה, ולמחרת יכולים כולם להיכנס ולראות את שעשועי התמונות שהתרחשו בחתונה שלכם.
לפרטים: מייק 052-5618455, www.funpix.co.il

גברים על הגובה
לעובדה שנשים מבוגרות מתחתנות עם גברים צעירים מהן כבר התרגלנו, אבל כנראה שעם נשים שגבוהות יותר מבן הזוג שלהן עוד קצת קשה לנו להשלים. בדיוק לשם כך קמה חברת "פלוס 3 ס"מ", המציעה רפידה שנועדה להגביה את הגבר.
הרעיון נולד כשחבר טוב של היזם, שגובהו 165 ס"מ, התחתן עם אישה שגובה 175 ס"מ. השניים הלכו לסנדלר השכונתי, והמקצוען הינדס פטנט שנכנס לתוך הנעל ומטשטש במקצת את הפרשי הגובה. מי שחושש מפגיעה בלוק האלגנטי, אל דאגה: הרפידה דיסקרטית ומתלבשת על הנעל כמו עקב פנימי. אפשר להשיג אותה בשני גבהים – 3 ס"מ ו-4.5 ס"מ, כשאת הראשון אפשר להכניס לכל נעל, ואת השני רק לנעל גבוהה כמו חצי מגף.
עם הרפידה אפשר לרקוד, להשתולל ולהזיע אל תוך הלילה. היא נוחה מאוד וכוללת גם כרית אוויר פנימית, המאפשרת חופש תנועה מוחלט. אז אם עד היום כמעט רק לנשים היו עקבים – מעכשיו יש תשובה ראויה גם לגברים המאותגרי גובה.
לפרטים: אפי - 052-3899997, 03-9228522, www.plus3cm.com

מתנה מכל הלב
כפר עופרים הוא בית של כשבעים אוטיסטים בוגרים שהוקם במטרה להעניק לחברים בו חיים של כבוד באווירה אנושית וחמה, ואפשרויות שיקום מגוונות. חלק מאותן אפשרויות שיקום גלומות במרכז התעסוקה המופעל בכפר, בו החברים מביאים לידי ביטוי את כישוריהם בתחומים שונים של אומנות שימושית: ציורי משי, עבודות נגרות, מוצרי קרמיקה ועבודות חרושת קלות.
אם תחליטו לבחור במתנה מבית אלו"ט לאורחים שלכם, תעניקו על הדרך מתנה נוספת לעוד כשבעים חברים בכפר עופרים. בבחירת השי שלהם, ניתנת לכם ההזדמנות להושיט יד, ביום המאושר בחייכם, לעולם סגור אך מלא ברגשות ובצבעים. בין המתנות הקטנות, שכולן עבודת יד מוקפדת, תוכלו למצוא יונת שלום מקרמיקה לתלייה, פמוט לנר בצורת מגן דוד או רימון, זוג מגנטים למקרר בצורת לב עם פרח, שרשרות, קופסאות מבמבוק, חמסות קטנות ועוד עשרות דברי יצירה מכל הלב ומכל הנשמה. כל ההכנסות הן קודש לרווחתם ולקידומם של החברים במרכז עופרים.
לפרטים: אדי 050-8433453, אביה 050-6343545, שמואל 052-3563542, כפר עופרים 03-6487693

אימון לאהבה
בתוך כל בליל הרגשות והתחושות העזות שמקיפות אתכם, רצוי וכדאי לעצור רגע ולהקשיב. להקשיב לנפש שלכם, להקשיב לגוף, ולהקשיב לבת או בן הזוג, דווקא עכשיו, כשאתם עטופים בעוצמות רגשיות חדשות.
אור לגוף מספקת שירותים בתחום האימון, הנפש והגוף, כחלק מתהליך המשלב גישות מהרפואה האלטרנטיבית, הפסיכולוגיה והקואצ'ינג. הפגישות כוללות שיחות וטיפולי גוף, ומטרתן להבין מהם ההרגלים המפריעים להרמוניה בחיי האדם וכיצד עליו לפעול כדי לשנות מציאות זו. טיפולי הגוף משלבים טכניקות של עירסול (טכניקת מגע המשחררת את הגוף, מזרימה את הדם וגורמת לתחושה של רוגע, כיף ושקט פנימי), שיאצו (משחרר את השרירים התפוסים), דיקור סיני (יעיל לטיפול במגוון בעיות) ודמיון מודרך (כלי עזר ליצור לעצמנו מציאות אחרת).
תהליכי גוף-נפש מתאימים לכל אדם המעוניין להרגיש טוב, למצבי משבר ותשישות גופנית ובמיוחד לסובלים מסימפטומים של חרדה, מתח ועייפות, בעיות הורמונליות, דיכאון ועצבנות. אימון לזוגיות הוא תהליך המאפשר לכל אחד מבני הזוג להתפתח ולממש את עצמו על פי ערכיו האישיים בתוך המערכת הזוגית.
רגע לפני החתונה, עם כל הלחץ, המתחים והבלגן, זה בדיוק הזמן לבחון את התנהלות המערכת הזוגית כיום, את הערכים ואת עקרונות הזוגיות האישיים, וכיצד ניתן ליצור יחד את הזוגיות המתאימה. האימון לזוגיות מתמקד ביצירת המסגרת המתאימה לזוג וההתנהלות על פיה. הצוות של אור לגוף כולל מאמנים אישיים, זוגיים, עסקיים ומטפלי גוף נפש מקצועיים ובעלי ניסיון בתחום.
לפרטים: אלינור 050-7447302, www.orlaguf.co.il


 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן