פותחים שולחן - הפקת אירוע - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

פותחים שולחן

עיצובים אכילים למרכזי שולחן

הפקת אירוע

אלונ'ס עיצוב שולחןסביב השולחנות מתאגדים מוזמנים אקראים המתכנסים יחד לאירוע חד פעמי מאחד ומרגש, ומרכזי השולחן המעוצבים מכניסים לאווירה ומשתתפים בחוויה

עיצוב שולחן הוא אתגר לא קטן. מצד אחד רוצים להעביר מסר ולהשלים את האווירה בעזרת עיצוב, ומצד שני, הישראלי הממוצע עסוק בלהתסכל על הצלחת שעל השולחן. איך משלבים בין שניהם? מעצבים מרכז שולחן אכיל, כמו אלו שלפניכם.




עיצוב: אלונה'ס - עינוגי פירות






אי מתוק מרכז שולחןצבר מתוק ועוקצני
עיצוב: אי מתוק
הקונספט: עציץ הממתקים שמסמל את הצבר המתוק
מה בתמונה: גביע מזכוכית לבנה מעוצבת ובו עסיס ממתקים על שיפודים גמישים, קקטוס צבר וציפור דרור. שוקולד אישי על גבי כל גביע וסוכריות כוכבים צהובות מעטרות את השולחן.
אפרת מידן על הרעיון שמאחורי: "עציץ הממתקים אשר עוצב עבור חתונה מסמל את הצבר המתוק. הצבר עם קשת הצבעים המגוונת, התוססת, מלא החיים יכול להיות רך ומפנק כמו מרשמלו וסוכריות גומי ומבחר הטעמים הרחב, אך יכול גם לעקוץ אם רק יתגרו בו – בדיוק כמו הצבר. הצבר המתוק אוהב את החופש ולכן יישא על כתפו ציפור דרור אל עבר הים עם צידת ממתקים לדרך, כמו ישראלי אמיתי שאוהב אוכל טעים וטוב. כשמעצבים בממתקים, השמיים הם הגבול. מכאן בחירתי לנוף של ים ושמיים מדהימים המצביעים על שפע ומרחב ללא גבולות".
משהו אישי: "אי מתוק נולד ממקום של יצירה אין סופית בקשת רבה של תחומי עיצוב ואמנות. שנים שאני מתעסקת עם עיצוב חללים, אופנה ואביזרים, ואהבה גדולה לממתקים שאבה אותי לתחום. מגיל קטן אני עושה את הזרים האלה כמעט מכל דבר – פירות, נקניקים, ירקות. ההשראה שלי מגיעה מהלקוחות, אני מנסה להיכנס לחלום המודע והלא מודע שלהם, מהפנטזיות שלי ומהמציאות.
"ממתקים זה עולם ומלואו, חומר גלם שמאפשר להגיע לכל עיצוב, בלי כל הגבלה, כשהכלים הם עזר להביא לתוצר מושלם. אפשר ליצור עיצוב שמח וססגוני, או עיצוב אלגנטי ואצילי. מתאים לשילוב בכל קונספט לעיצוב של אירוח. ממתקים זה סוכר שתמיד מעלה חיוך, את הקצב והאנרגיה. העיצוב מתאים גם לשולחנות, לבר, לקבלת פנים, כמתנות אישיות מתוקות וכעגלת ממתקים כמוטיב הפתעה".
צולם במרינרו, נמל תל אביב


אלונ'ס עיצוב שולחןללקק ת'תות
עיצוב: אלונה'ס - עינוגי פירות
הקונספט: שילוב הפירות עם הנוף הארצישראלי
מה בתמונה: תות סנסיישן הינו זר מתוק, מרהיב ביופיו וטעים להפליא. שילוב של תותים אדומים עם תותים מצופים ידנית בשוקולד חום, בשוקולד לבן ובעיטורי תחרה משוקולד מובחר.
אלונה גזית על הרעיון שמאחורי: "זרי הפירות מתאימים מאוד לקהל הישראלי. ישראל היא ארץ של שפע, ארץ שבעת המינים, אלה השורשים שלנו. הפירות מתאימים לאקלים הישראלי, לבריאות, הם חגיגיים ובעיקר שוברים מחיצות: סביב שולחן אחד יושבים אורחים משני הצדדים שאינם מכירים אחד את השני, וכל אחד מושך מהזר שיפוד של פרי. באופן טבעי זה מפתיע, מרגש ומעורר צחקוקים. הזרים מתאימים כדקורציה וגם ככיבוד על הבר".
משהו אישי: "מעבר ליופי שלהם, הזרים של אלונה'ס מוסיפים שמחה לשמחה. בניגוד לזרי פרחים, שהדודות לוקחות בסוף האירוע הביתה, זרי הפירות  מרגשים במהלך האירוע עצמו. מקורותיה של אמנות הפיסול בפירות הם במזרח הרחוק, ואני ייבאתי את זה לארץ. יופיים וטעמם של הזרים מבטיחים שאת האירוע הזה אף אחד לא ישכח".
צולם בסטודיו של דן לב


כתבות נוספות שיעניינו אותך

Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים