מה צריך למסיבת רווקות? כל הטיפים לארגון מסיבת רווקות מנצחת menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מה צריך למסיבת רווקות? כל הטיפים לארגון מסיבת רווקות מנצחת

כך תארגני מסיבת רווקות לתפארת: כל הטיפים, הרעיונות והשלבים בדרך למסיבה שהכלה שלך תעוף עליה, כולל כל מה שצריך למסיבת רווקות מא׳ ועד ת׳

מסיבת רווקות

הבסטי, הסיסטר או הנשמה התאומה שלכן מתחתנת? הגיע הזמן לחשוב על מסיבת רווקות, ובלחשוב אנחנו מתכוונים ללתכנן מא׳ ועד ת׳. אם אתן עומדות בפני הפקת חייכן, ולא יודעות מאיפה להתחיל בכלל, הגעתן למקום ?הנכון! הגעתן למדריך המלא שיספק לכן את כל התשובות לשאלות החשובות ביותר: מה עושים במסיבת רווקות, מה כולל ארגון מסיבת רווקות ואיך לא מאבדות את השפיות בדרך?

מסיבת רווקות - את מי מזמינים

שבי עם הכלה. אם היא כבר הכינה רשימת מוזמנים לחתונה, יהיה לשתיכן קל יותר להרכיב את רשימת המוזמנות למסיבת הרווקות, שתורכב מכל הבא ליד: הבסטי מהיסודי, החבורה מהתיכון, החברות מהמשרד בצבא, הקולגות  מהמשרד באזרחות שהפכו לחברות, בת הדודה האהובה. שלפי מהטלפון שלה את כל המספרים ופתחי קבוצת ווטסאפ למהדרין, הכתירי אותה ״הרווקות של עדי״/״נעה מתחתנת״/״אושרי כרע ברך״ וצאו לדרך. 

תאריך למסיבת רווקות

אחרי שדיברת עם הכלה והסכמתן על מספר תאריכים פנויים ומועדפים עליה, הציגי את האופציות בפני חברות הקבוצה. עכשיו נשאר רק לבחור בין שתי אופציות: זו שבה הכי הרבה בנות יגיעו, או זו שבה האהובות על הכלה יגיעו בוודאות. 

קבוצת נשים חוגגת מסיבת רווקותקרדיט צילום: שאטרסטוק 

תקציב למסיבת רווקות

אחרי שהגעתן להסכמה על תאריך, ויש לכן סדר גודל של מספר המוזמנות ביד, אתן יכולות להתחיל לתכנן לפי תקציב:

  • קבעו תקציב מוגדר מראש – עוררו דיון בקבוצת הווטסאפ עם המוזמנות. הגדירו מראש תקציב מינימום ומקסימום על פי כמה המקסימום שהמוזמנות מוכנות לשלם. לפי המקסימום קבעו את הטווח ונסו לקלוע לאמצע. למשל, אם המקסימום שכל אחת מוכנה לשלם הוא 500 ש״ח, הגדירו תקציב שבין 300-500 ש״ח ונסו להגיע למצב שבו כל אחת משלמת 400 ש״ח.
  • קבעו מה התקציב יכלול - מקום, קישוטים ואביזרים, מתנה לכלה, הפעלות ופעילויות, אוכל ואלכוהול.
  • תהיו יצירתיות – אל תלכו ישר לכל אטרקציות ברירת המחדל, שלרוב דורשות בזבוז כסף, כמו וילה עם בריכה והדפסת חולצות. תהיו יצירתיות והמציאו פעילויות, כמו ציור על חולצות במקום הדפס, חפשו וילות או מקומות אירוח שלא בהכרח מיועדים למסיבת רווקות ולכן יגבו מכם יותר כסף.
  • לו״ז קצר יחסוך לכן כסף – קבעו מראש זמני הגעה ועזיבה, בהתאם לצ׳ק אין ואאוט של מקום האירוח. ככל שתאריכו את המסיבה תאלצו להוציא יותר על אירוח, אוכל, שתייה ופעילויות. 
  • לכו על מזכרות בסיטונאות או במבצע – אם אתן מחפשות מזכרות למסיבה, נסו לחפש בחנויות סיטונאות, למשל של תכשיטים או בגדים שימכרו לכם במחיר זול ומשתלם, או חנויות אינטרנטיות שמציעות מבצעים ומחירים נוחים כמו אסוס, עליאקספרס וכו׳. 
  • אלכוהול ואוכל – גם באלכוהול אפשר לחסוך אם קונים מהמקום הנכון! יש חנויות שמוכרות אלכוהול בסיטונאות. עם אוכל תוכלו לחסוך אם כל אחת תכין מראש את המנה שהיא אלופה בה או שתחליטו שאתן מכינות ארוחת ערב מפוארת ביחד וגם זה חלק מהפעילות הכיפית של המסיבה. 

מיקום למסיבת רווקות

גם מבחינת לוקשיין למסיבת רווקות, אפשר להיות מאוד יצירתיות אם רוצות:

  1. וילה – הבחירה הקלאסית למסיבת רווקות, וילה שלמה רק שלכן, ואם אפשר אז גם עם בריכה וג׳קוזי
  2. לופט – לופט למסיבת רווקות עונה על הרבה סעיפים, ואחד החשובים בהם הוא שאפשר ממש לערוך מסיבה – רועשת וחגיגית במיוחד, אם אתן בוחרות בלופט באיזור תעשייה שמאפשר להרעיש לתוך הלילה.
  3. צימר – אם הכלה שלכן היא בחורה רומנטית, שאוהבת להתפנק בשקט של הטבע, אז צימר זו הבחירה המועדפת, שתספק לכן ערך מוסף של נוף מהמם מסביב.
  4. יאכטה – אם אתן מחפשות מיקום באווירה יוקרתית ומיוחדת, תוכלו לבחור ביאכטה שתספק לכן בריזת ים קבועה שתשחרר את כל המעצורים – סטייל מאמא מיה.
  5. גלמפינג – אחד הטרנדים החמים בעולם החופשות הוא הגלמפינג, בארץ יש לא מעט אורחני גלמפינג שנפתחים באיזורים היפים ביותר בארץ – בכנרת ובערבה למשל. מובטחת לכן חוויה וגם אחלה תמונות לאינסטוש.
  6. סבלט – למי שמחפשות להוזיל עלויות, אפשר להיות יצירתיות במיוחד ולחפש סבלט ליומיים שלושה בדירה יפיפייה – במושב, בקיבוץ או בכלל במרכז תל אביב. 
  7. ספא – עוד דרך לחסוך בעלויות היא לשלם על חוויה מרוכזת, קצרה ומפנקת במיוחד ביום חווייתי בספא – עם עיסויים, טיפולי יופי, אלכוהול וארוחת בוקר לכולן.
  8. קריוקי – אם אתן מחפשות לעשות כיף ועוד קצת כיף, אז מסיבת רווקות בחדר קריוקי היא כנראה הדבר הנכון בשבילכן. 
  9. בר – אם הבחורה שלכן הייתה מלכת חיי לילה עד הרגע שבו הכירה את בחיר ליבה, אפשר להחזיר עטרה ליושנה ולשכור לה בר שלם לערב ארוך של אלכוהול, ריקודים וקצת סליזיות.
  10. יקב – אם הכלה שלכן היא בחורה מתוחכמת עם טעם יקר, מסיבת רווקות ביקב היא הימור בטוח. בחרו יקב עם נוף יפה, פעילות מעניינת, טעימות יין והרבה גבינות ולחם – והיא ואתן תהיו מאושרות
  11.  שלוש נשים מחייכות יושבות על ספה

קדיט צילום: שאטרסטוק

הפעלות ומשחקים

החלק החשוב במסיבת רווקות הוא ההפעלות והמשחקים, עדיף שכמה שיותר סביב אלכוהול ושעשוע:

  • חבילה עוברת עם פרסים ושאלות - חבילה עוברת הוא משחק כיפי המסייע להיכרות בין המשתתפות: חבילה קטנה עטופה בניירות רבים שבכל אחד מהם מסתתרת שאלה או משימה.
  • חקירה לחתן - קובעות עם החתן שעה ויום, מצלמות אותו עונה על שאלות היכרות עם הכלה, אפשר גם שאלות על הזוגיות שלהם. מקרינות בכל פעם שאלה, עוצרות את הוידאו לפני שהחתן עונה את התשובה, ואם הם יהיו מתואמים, כל החברות יעשו שוט. אם התשובות יהיו שונות, הכלה תהיה חייבת לשתות.
  • אלבום ברכות וניחושים - השיגו אלבום או מחברת מבעוד מועד, העבירו את האלבום בין המשתתפות שיגיעו למסיבת הרווקות, כל אחת תכתוב ברכה בעילום שם. בערב החגיגות, בקשו מהכלה להקריא את הברכות. אחרי כל ברכה שמוקראת, כל המשתתפות יהמרו מי כתבה אותה, כולל הכלה. כל אחת שתטעה תיקח שוט אלכוהולי.

אפשר גם לחשוב על אנשי מקצוע ומפעילים שיעבירו לכן כמה שעות כיפיות, מצחיקות וחוויתיות:

  1. רקדנ/ית בטן
  2. חשפן
  3. מדריכה לקורס ריקודים ארוטיים
  4. סדנת עיסוי
  5. קורס מזורז להכנת קוקטיילים ומשקאות
  6. שף/ית  שילמד להכין ארוחה
  7. שוקולטייר שיפסל איתכן בשוקולד כאילו אין מחר חתונה
  8. מדריך/ת לפיסול בבצק סוכר
  9. סדנת איפור
  10. סדנת יוגה
  11. מיסטיקה – אסטרולוגיה, נומרולוגיה, קורא/ת בקלפים / קפה / כף היד וכו'...
  12. גרפולוג/ית
  13. סקסולוג/ית
  14. מדריך/ת מדיטציה ודמיון מודרך
  15. מדריך/ת אומנות (תכשיטים / דקורציה לבית ועוד) 
  16. מעגל מתופפים (מומלץ לאירוע על חוף הים) 
  17. מטפל/ת בהומור או סטנדאפיסט/ית 

אוכל ואלכוהול

  • קייטרינג – אם התקציב שלכן גדול מספיק, תוכלו להזמין קייטרינג שיספק לכן את השתייה, הנשנושים והאוכל למשך כל המסיבה, במיוחד אם תבחרו להתארח במקום למשך לילה.
  • משלוחים – לא משנה איפה תחגגו, משלוח מהוולט, תן ביס או ממסעדה ספציפית יכול לסדר לכן ארוחה גדולה לכולן. מתאים במיוחד למי שקבעו לוקיישן כמו בר, קריוקי או יאכטה שאין בו מטבח זמין.
  • לעשות מזה חוויה – אם קבעתן מסיבה רווקות לערב אחד בוילה או בצימר, תוכלו להחליט שהאוכל יהיה חוויה ולבשל יחדיו את כל הארוחות הכלולות במסיבה – בין אם זו ארוחת ערב גדולה עם מנת המומחיות של כל אחת, או ארוחת בוקר פשוטה וכיפית.
  • אלכוהול – גם האלכוהול יכול להיות חוויה, אם למשל תחליטו לעשות סדנת קוקטיילים ולהכין את המשקאות האהובים על הכלה בעצמכן.

אביזרים נלווים למסיבת רווקות

  • כלי אוכל חד פעמיים ידידותיים לסביבה – כדי שהאירוע לא ישעמם, אפשר להשקיע בסט כלי אוכל חד פעמיים בצבעי כלה – ורודים, משמחים ומקושטים כדי שכל תמונה שתצלמו תהיה פוטוגנית ותכריז – השקענו!
  • כובעים, נעלי בית, חלוקים ופיג׳מות תואמות – אחד הטרנדים בעולם מסיבת הרווקות הוא להדפיס על פריטי לבוש את שמה של הכלה: כובעים, חלוקים, פיג׳מות תואמות או בכלל טישרט.
  • כיבוד ונשנושים – אל תשכחו את הקינוח, כי אין מסיבת רווקות בלי קאפקייקס חמודים, חטיפים ושוקולדים.
  • בלונים וקישוטים נוספים – ישנן המון ערכות מוכנות מראש של בלונים למסיבת רווקות, דגלים, סרטים, קונפטי ושאר קישוטים, כולל כאלו בצורת איברי מין, כדי שיהיה מצחיק וסליזי במיוחד.
  • כתר וסרט לכלה אם הכלה שלכן היא נסיכה בהתהוות, אל תדלגו על הטרנד של הסרט Bride to be או של הכתר המלכותי שיבהיר לכל המוזמנות שהיא מרכז העניינים
  • מתנפחים לבריכה  - אם הזמנתן וילה עם בריכה, כדאי שתדאגו למתנפחים פוטוגניים במיוחד, בתפריט: פלמינגו ורוד לוהט ודונאט צבעוני.

    רעיונות למתנות לכלה לעתיד 

    במסיבת רווקות הכלה היא מרכז העניינים אבל אפשר לפנק את כל המוזמנות במזכרת נחמדה:

  • תכשיט
  • תיק צד מודפס
  • חלוק בית או פיג׳מה
  • מוצר טיפוח ויופי
  • מגנט עם תמונה משמחת
  • בקבוק אלכוהול טוב
  • מגבת חוף
  • נר ריחני

רעיונות לקונספטים מסיבת רווקות

אם אתן מחפשות להשקיע עד הסוף ולהפוך את המסיבה לחוויה, אפשר להחליט על הפקת מסיבת רווקות בקונספט מסוים:

  • מסיבת רווקות אלגנטית בשחור לבן - עם קוד לבוש ודקורציה מותאמים
  • יפה בורוד – אל וודס קוראת לכן ממעמקים? אין ספק שורוד זה הצבע למסיבת רווקות מן המניין
  • מסיבת פיקניק – לא צריך להמציא את הגלגל מחדש אלא פשוט להקיף את עצמכן במזג אוויר טוב, אוכל טעים ואלכוהול מעולה
  • מסיבת פיג׳מות – רק תשיגו פיג׳מות תואמות ותיזכרו במשחקי החברה ששיחקתן ביסודי
     
  • טיפים למארגנות 
    האצלת סמכויות על המוזמנות – הפקת מסיבת רווקות היא הפקה לכל דבר ועניין, בין אם בהזמנת הלוקיישן, תיאום עם הקייטרינג או עם המפעילים, הזמנת מזכרות וקישוטים וכו׳, כדאי להאציל סמכויות על המוזמנות ולבקש מהן לקחת על עצמן משימות 

  • להכין רשימה של כל הדברים שתצטרכו להביא למסיבה (מזון, שתייה, סכו"ם, קישוטים, כוסות, מצלמה, מפה ומפיות…) ולהחליט מה כל אחת מן הבנות מביאה עמה.
  • לזכור שהמסיבה היא עבור הכלה – כדאי להתייעץ עם הכלה מראש לגבי נושאים חשובים – לוקיישן, אורך המסיבה (אם יום או יומיים), רמת הסליזיות (אם היא ביקשה לא להזמין חשפן, אז לא מזמינות), סוג התכנים, האוכל והאלכוהול
  • במידה ומתאפשר לכן - לקראת חג הפורים ניתן למצוא בבזארים שונים הינומות וכתרים הזולים באופן משמעותי מאשר אלה המוצעים בחנויות סקס.

 

מה צריך למסיבת רווקות? כל הטיפים לארגון מסיבת רווקות מנצחת, מסיבת רווקות, 1


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים