זה עניין של קליק - צילום אירועים - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

זה עניין של קליק

פוטוסינתזה מתארחים בפורום

צילום אירועים

תמונה שווה יותר מאלף מילים צילום חתונה טוב שווה כמה אלפי שקלים. כדי להרוויח את התיעוד המוצלח ביותר לאירוע הנוצץ, כדאי להתכונן לעבודה עם הצלם. רונן מחברת "פוטוסינטזה" ענה בפורום מתחתנים על השאלות הנפוצות ביותר

שאלה של זמן
האם מבחינת התארגנות אפשר לצאת לצילומים בסוף מרץ כבר משעה 14:30? לא רוצה שתישאר לי רק שעה מסכנה, אלא להספיק כמה שיותר מקומות.
זה תלוי לגמרי במזג האוויר שיהיה לכם באותו יום. אני ממליץ לבחור מקום אחד או שניים ולהתרכז בהם. מסלול של כמה אתרים סתם יתיש אתכם ואת הצלמים שלכם ולא יאפשר לכם להרגיש בנוח בשום מקום.
 
אני מתחתנת בתחילת יוני. באיזו שעה לדעתך הצלמים צריכים להגיע ולהתחיל לצלם?
זה תלוי במסלול שאתם צריכים לעבור ממקום ההתארגנות לאתר הצילומים ולגן האירועים. בגדול ב-14:00 עד 14:30 יתחילו צילומי השלבים האחרונים של האיפור והלאה.

אני מתחתנת ביולי. מתי מומלץ להיות מוכנים לצילומים על מנת לא להפסיד את האור ושלא נהיה בלחץ?
האור הטוב היותר לצילומים בחודש יולי הוא בסביבות 18:00 עד19:00 . זמן היציאה לכיוון האתר שבחרתם להצטלם בו תלוי במרחק, אבל תמיד קחו עוד חצי שעה כמקדם בטיחות. ביולי ואוגוסט אני ממליץ לצאת כמה שיותר מאוחר, לעשות את הצילום קצר וקולע ולברוח כמה שיותר מהר למזגנים - חבל על האיפור, התסרוקת והחתן המסכן בחליפה.

האם יש שאלות או דגשים שחשוב לשים לב אליהם בחתונת צהרים? האם יש עדשות שעדיף להשתמש בהן? פלאשים מהרצפה?
איו צורך בעדשות מיוחדות, אולי יהיה צורך בפלאש חיצוני כדי להתגבר על האור הקיים, אבל זה מאוד תלוי במזג  האוויר באותו יום ובמיקום חופה. בקשי לראות עבודות של שישי בצהריים, לכל צלם מקצועי יש לפחות כמה כאלה בארכיון. 

עניינים שבין צלם למקום
על איזה לוקיישנים אתה ממליץ?
יש את המקומות המוכרים, כמו נמל יפו ונווה צדק ולכל צלם יש כמה מקומות מיוחדים שלו. אני לא ממליץ בכלל להתקרב לים בשעות של אמצע היום, השמש ישירה ויהיו צללים לא מחמיאים מתחת לעיניים. אור יום לא תמיד עושה טוב לתמונות, במיוחד אם הוא ישיר ובשעות הצהריים. נסו את השדות והפרדסים באזור רישפון ויקום, או פארק הירקון בתל אביב, בקיץ יהיה לכם שם קצת מחסה מהשמש. באזור מודיעין הייתי בודק את האופציה של צילומים ביער בן שמן, מקום מאוד מיוחד ומאפשר הרבה משחקים של אור וצל. אני יודע שרוב האנשים נרתעים מצילומי סטודיו, כי הם ישר מדמיינים רקעים של שקיעה ועמידות מאולצות, אבל אפשר לקחת את זה גם לכיוונים הרבה יותר איכותיים. אם אין לצלם סטודיו, אז תחשבו ביחד על איזה פאב או בית קפה מיוחד להתחיל בו. צילמתי פעם זוג משחק גולף בסלון שלהם וזה יצא מטריף (הם הכירו במשחק גולף), צילמתי זוג במכללה שבה הם הכירו, ביאכטה של ההורים, בחווה שלהם... אין לזה סוף. רק צריך לחשוב על משהו שמתקשר אליכם ואל הסיפור שלכם כזוג.
 
ויש גם סרט
מהו פרק הזמן הסביר שבו הצלם צריך להתחייב לספק את סרט הווידיאו של החתונה ואת האלבום?
זמן סביר לדעתי הוא עד חודש וחצי ממועד קבלת בחירת התמונות והשירים לתקציר.

האם בדרך כלל הצלם מעביר לחתן ולכלה את חומר הגלם לפני שהוא מעביר את הסרט הסופי?
אני תמיד נותן חומר גלם לפני תחילת העריכה כדי לקבל דגשים והערות מהזוג.

האם אנחנו יכולים לבחור אילו שירים יהיו בסרט של החתונה?
לדעתי הזוג צריך לבחור את השירים לסרט החתונה, טעם מוסיקלי הוא משהו אישי ומומלץ לפחות לכוון את הצלם לסגנון המוסיקה שאתם אוהבים.
 


 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג