בחירת תכשיטים לכלה menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

ידידיה הטובים של הכלה

המדריך המלא לבחירת תכשיטים לכלה

המדריך לתכנון חתונה

תכשיטים משדרגים כל הופעה, היהלומים הם ידידיה הטובים של האישה, טבעת האירוסין מצהירה אהבה, וטבעת הנישואים מלאת הבטחה - איך בוחרים את הטבעות שלא יזוזו מאצבעותייך מעתה ולנצח, ואת התכשיטים שיוסיפו לך הוד בערב הכלולות. על חודו של יהלום

לא אוכלים אותה, לא רוקדים לצליליה, אבל ללא הטבעת, כידוע – אין חתונה. סיפורים, מיתולוגיות, סרטי דרמה וקומדיה נתנו לטבעת הנישואים במשך השנים מקום של כבוד במרכז העלילה, ממש כמו שאצלכם היא נמצאת במקום טוב ברשימת ארגון החתונה. מהי טבעת כשרה? איך שומרים עליה כך שתיראה כחדשה גם בחתונת הזהב? מדוע חשוב להתאים בין טבעת הנישואים לאירוסין? והאם באמת החתן צריך לשלם עליה מכספו? כל התשובות לפניכם.

צעד 4 - תכשיטי כלה
אם כשאת יוצאת בערב או אפילו לעבודה את מקפידה על כל האקססוריז והתכשיטים המתאימים, הרי ביום כלולותייך, ועל אף הטבעות החשובות מכל (טבעת יהלום  וחברתה שתצטרף אליה אחרי חופה), תוכלי להתהדר בתכשיטי כלה נוספים שיעטרו את המראה הנסיכותי. זה מתחיל בשרשרת, צמידים ועגילים וממשיך בקישוטי ראש, כגון סיכות, קשתות וכתרים. לקבלת אפקט מנצח, חשוב שכל האביזרים ישתלבו בהרמוניה בסגנון של השמלה, באיפור ובתסרוקת. אך חשוב לזכור את עקרון "כל המוסיף גורע", ולא לקחת את הרעיון רחוק מדי.
תכשיטי כלה, דורון מירב


קודם השמלה:
מומלץ לבחור את התכשיטים לכלה אחרי בחירת השמלה, אבל לפני שלב האיפור והשיער. רצוי להתייעץ עם המעצבת בבחירת הצבע והסגנון, גם אם ממש בטוחה איזה תכשיט את רוצה. לפעמים הניסיון של המעצבת יכול לעזור ולמנוע תקלות. אם השמלה חלקה, לבנה ועם עיצוב פשוט - התכשיט יכול להוסיף עניין וצבע. לשמלה בעיצוב דרמטי ובשילוב צבעים, כדאי לבחור בתכשיט עדין, כמו שרשרת עם יהלום בודד שנותן את הברק אבל משאיר את הדומיננטיות לשמלה. העגילים יכולים להיות צמודים לאוזן, עם  קישוט יהלום או פנינה או אפליקציה אחרת; כשהזרועות חשופות, צמיד צמוד הוא קישוט מתאים. צמיד רופף, לעומת זאת, לא יהיה נוח בערב כזה שכולו תנועה וריקודים; ככל שהמחשוף גדול יותר, יש מקום לתכשיט גדול יותר: לשמלות עם מחשופים נדיבים מומלץ להתהדרק בצמידים ועגילים, ולמחשופים קטנים יתאימו שרשרות צמודות לצוואר. מומלץ שהשרשרת לא תיגע בשמלה. 
התאמה אישית: סגנון התכשיטים שתבחרי תלוי כמובן באישיותך ויכול לשקף איזה טיפוס את. כלה דרמטית תיטה לכיוון פריטים עשירים, חזקים ובוהקים, עם משחקי צבעים של קורל וירקרק או אפילו שילובים נועזים של אדום טורקיז, ירוק, פוקסיה, כתום ועוד. הכלה העדינה, לעומתה, תבחר ודאי בפריטים קלאסיים ועדינים יותר בגוונים רגועים של דבש, פנינה, פיץ', ורדרדים וכמובן לבן קלאסי. מלבד ההעדפה האישית והיופי, חשוב מאוד שהתכשיט יהיה נוח ולא מגרד או מציק.
לא להעמיס: גם שרשרת וגם עגילים זה מיותר, מספיקים עגילים עם נוכחות. כשיש מחשוף גדול, מספיקה שרשרת ולא צריך גם קשת בשיער אם זאת ניתן להמיר במסרקייה. אם בכל זאת בחרת בשני תכשיטים, רצוי שיהיו רחוקים זה מזה.
תכשיטים לנצח: חשוב לזכור שהתכשיט אינו משמש רק לערב אחד, וכדאי לבחור בתכשיט שתוכלי לענוד גם לאירועים אחרים.
פנינים: הפנינים מעניקות מראה אצילי וקלאסי. עגילי פנינים הם הפריט המבוקש ביותר אצל כלות, אחריהם טבעות ולבסוף המחרוזות. הפנינה מופיעה בגוונים של לבן, ורוד-כסוף, אפרסק, זהב, חציל ואפילו שחור. ערכה של הפנינה נמדד לפי פרמטרים שונים, ביניהם צבע, ברק, צורה וגודל. אין בעולם שתי פנינים זהות – לכל פנינה גוון, צורה וברק המיוחדים רק לה. את הפנינים אפשר לחדש ולעצב איך שתרצו: ניתן לשלב אותן בעגיל זהב או במראה הקלאסי של שורת פנינים רגועה, והן מחמיאות כמו שאף תכשיט אחר לא יודע להחמיא.
לא למיליונרים בלבד: מגמה בולטת בשנים האחרונות היא השכרת תכשיטים לאירועים. ממש כמו ששוכרים את שמלת הכלה היקרה – כך גם שוכרים תכשיטים יקרים, ובעיקר יהלומים. הרבה כלות ובנות משפחה שוכרות תכשיטי יהלומים לאירוע ומחזירות אותם לאחר מכן. יהלום הוא הדבר הכי קלאסי, יוקרתי ונוצץ, ומי שלא יכולה לשלם מחיר גבוה עבור תכשיט כזה - יכולה להשכירו במחיר נוח, שהוא אחוז מסוים ממחירו של התכשיט, ומהווה סכום פעוט יחסית בתוך כל ההוצאות של האירוע.
עיצוב תכשיטים לכלה, לולאות

גם לחתנים:
היום יותר מבעבר גברים עונדים טבעות נישואים, לצד תכשיטים נוספים. אצל חתנים רבים ניתן לראות שימוש בטבעות נוספות, שרשרות, חגורות מתוכשטות, שעונים מסוגננים ועגיל באוזן. תכשיטים מוסיפים ברק לחליפה המחויטת של החתן ויוצרים מראה מרשים במיוחד.
 
קרדיטים:
דורון מירב תכשיטים
לולאות - תכשיטים רומנטיים עם נגיעות וינטאג'

כתבות נוספות שיעניינו אותך

משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה