קחי פסק זמן - מסביב לחתונה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

קחי פסק זמן

לעצור את המירוץ לחתונה

מסביב לחתונה

טיפולי ספאבמירוץ המטורף הזה של ההכנות לחתונה את שוכחת לקחת דקה לעצמך, להירגע, לנוח. אז כדי שלא תגיעי לרגע האמת באפיסת כוחות, עצרי מדי פעם למלא מצברים: אם זה עיסוי, אמבטיה חמה, מוסיקה מרגיעה, אימון כושר או ספר טוב. תבחרי מה שעושה לך נעים

סודות הפינוק
נכון, כולם מצפים ממך שתתקתקי מטלות ותהיי כל הזמן עם היד על הדופק, אבל דווקא עכשיו זה הזמן המתאים ביותר לפינוקים. בחרי לעצמך מרכז ספא מעוצב בו תוכלי לטבול באמבט שמנים ארומתרפיים או להפקיד גופך תחת ידיה המאומנות של מסאז'יסטית מדופלמת. היא בוודאי תצליח לשחרר את המתח שהצטבר בשרירים. אחרי טיפול כזה תרגישי כמו חדשה, שלא לדבר על שלוות הנפש שתקריני כלפי חוץ.

משחקי בועות
אמבטיה מפנקת את יכולה גם לעשות בבית, בזירה האינטימית שלך. מלאי את האמבט עד השוליים, פזרי פנימה שמנים, סבון, הדליקי סביב נרות ועצמי עיניים. שטפי מעלייך את כל הלחצים והתמסרי למים החמימים. אם יש לך ג'קוזי בהישג יד, אל תשכחי להפעיל זרמים ולתבל את הטבילה בכוס של יין איכותי.

בקצב השאנטי
בחרי לעצמך פעילויות רוחניות מזככות. בין אם זה להשתתף בשיעור יוגה ולסגל לגופך את הגמישות לה הוא זקוק, לנקות ראש במדיטציה מדי בוקר, להשתתף בסדנת יוגה צחוק ולהתגלגל עד שיכרון חושים, לבקר מטפלת הוליסטית או לעצום עיניים ובעזרת דימיון מודרך להפליג למחוזות אקזוטיים, לדמיין נופים קסומים ואת עצמך הכי רגועה בעולם. רעננות מובטחת.
tipbox

יפה לך
מדוע שלא תארגני לעצמך טיפול יופי? ככה תוכלי להיראות מיליון דולר גם כשאת טרוטת עיניים. קבעי תור לקוסמטיקאית הקבועה שלך או למעצב השיער, הפדיקוריסטית, מומחה להסרת שיער או כל איש מקצוע שמתחשק לך לבקר. את לא מוכרחה לחכות עד יום החתונה עצמו כדי להיראות כובשת. נהפוך הוא: אם תטפחי את עצמך כבר מעכשיו, יגברו הסיכויים שלך להיראות הרבה יותר טוב ביום המאושר.

צלילי המוסיקה
למוסיקה יש כוח מאגי להרגיע ולחדש מצבורים. הצטיידי בדיסק הכולל את השירים האהובים עלייך והאזיני לו בכל נסיעה במכונית או בכל שהייה בבית. את מוזמנת להצטייד בנגן ולבצע הליכה קצבית בפארק, או פשוט לשיר תוך כדי האזנה בכל מקום שמתאפשר לך להוסיף מוסיקת רקע. את יכולה לענטז תוך כדי או להמציא מילים משלך לשירים ידועים.

כושר לחתונהזה רק ספורט
פעילות גופנית מחטבת את הגוף להפליא, אך גם תורמת המון לשיפור מצב הרוח. אם את מתאמנת באופן קבוע, וכעת כשלוח הזמנים שלך מטורף לא התאפשר לך להתמיד בשגרת האימונים, הקצי לעצמך מדי בוקר זמן קצר להתעמלות. בין אם מדובר באימון קצר מול הטלוויזיה עם קלטת פילאטיס, בין אם זה ביקור בשיעור עיצוב הגוף, עלייה על מכשירי הכושר במכון או שחייה מרעננת בבריכה השכונתית. הפעילות תעשה אותך יותר נמרצת וגם תכין אותך פיזית לערב הריקודים הסוער בערב חתונתך.

רואים ירוק
בזמן האחרון את רואה רק חללי אולמות ומשרדים ממוזגים של ספקים? מתחשק לך לשנות אווירה וסביבה? צאי לטיול קצר בנוף פסטורלי. את יכולה לבחור לוקיישן בצפון, מצפה קסום או עמק כפרי, לערוך הליכה על חוף הים ולראות את השקיעה או לנשום אוויר צח בעיר הבירה. כשתשובי, תוכלי להתמודד עם הנוף המוכר והוא אפילו ייראה לך יפה יותר מתמיד.

מזון לנשמה
הפסיקי לרגע את משטר הדיאטה בו את נמצאת. את לא חייבת להתחשבן על כל קלוריה שנכנסת לך לפה או לדאוג לחצ'קונים שיצוצו על עור הפנים, בשביל זה המציאו את המייק אפ. לכי לסעוד במסעדה אהובה או הזמיני טייק אווי של מנה חלומית עליה פינטזת. אל תגזימי בכמויות, אבל תני לעצמך לטעום את הדבר שהכי מעורר בך תיאבון. אחרי ארוחת שחיתות זו את מוזמנת לחזור לתפריט שגזרת על עצמך עד החתונה.

שנת צהריים
אם את סובלת מנדודי שינה או מיקיצה מוקדמת מהרגיל והולכת לישון מאוד מאוחר, כדאי שתאמצי לעצמך הרגל חדש: שנת צהריים בריאה או לפחות תנומה קלה. את לא מוכרחה להתקפל למיטה או להתכרבל תחת הפוך, את יכולה פשוט להניח ראש, לעצום עיניים ולנקות את המוח ממחשבות על החתונה. התוצאה: מנוחה טוטאלית.

קדחת השופינג
לא רק בקרב קורבנות אופנה או חולות קניות בכוחו של מסע שופינג או סיבוב בין חנויות לשפר פלאים את מצב הרוח. תודי, אין כמו לקנות בגדים חדשים, להביט בעצמך במראה ולאוהב את עצמך. רכשי את הפריטים החדשים לעונה ואת הסט שגורם לך להרגיש הכי סקסית בעולם. והכי חשוב, אל תתפתי לקנות שמלה לבנה, כדי שהמדידות לא יזכירו לך את הסשן אצל התופרת לקראת החתונה.

שעת פנאי
מה דעתך על שעתיים ביום אותן את מקדישה לגבר הורס שאינו בעלך העתידי? הכוונה היא לצפייה בסרט עם כוכב הקולנוע האהוב עלייך, מרתון סדרות מצחיקות או טלנובלה סוחטת דמעות, או קריאתו של ספר חדש שכבר מזמן רצית לקרוא ולא הספקת. הסחות דעת קטנות בתקופה לחוצה.  

חבר טלפוני
אם כל חברותייך באותה פאזה כמוך, קרי: נדבקו במגיפת החתונות והן מפזזות בין טעימות למדידות, אמצי לעצמך מנהג לדבר מדי פעם עם אנשים שלא קשורים לחתונות. כלומר, חברים שנמצאים במקום אחר בחיים. הם יוכלו להרגיע אותך פשוט באמצעות שיחה על נושאים אחרים. בכל עת שאת מחפשת לרענן את נושאי השיחה הקבועים (כמה עולה? מתי יגיע? כבר שלחת הזמנות?) הרימי טלפון לאחד מהחברים הללו ותוכלי להיזכר שבעבר היו לך תחומי עניין נוספים, ושבעתיד תשובי ליהנות מדיבורים על דברים אחרים.


 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס