ערכת הישרדות לחתן הקרבי - הפקת אירוע - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

ערכת הישרדות לחתן הקרבי

ציוד חובה לחתונה

הפקת אירוע
למרות התקווה שלא יהיו כל פישולים, ולמרות שהגבר הישראלי נוטה לראות בעצמו מקגיוור קטן, כדאי להתכונן מראש לכל צרה ולכל בלת''ם:

מוצרי בריאות (עזרה ראשונה):
אספירין, אקמול או דומיהם. פלסטרים, טיפות עיניים, סטרפסיליס (או טבליות אחרות לגרון) טישיו ו/או נייר טואלט. מוצרי יופי והגיינה:
דיאודורנט, בושם או אפטירשייב ריחני, מסרק/מברשת שיער. אם יש צורך - פן. (לפן יש גם פן שימושי: אם צריך לייבש משהו במהירות, הוא התשובה) תרסיס לריח-פה, סוכריות מנטה. אם אתה מתכונן להתגלח במקום הארוע, לא לשכוח סכין (או מכונת גילוח), קצף גילוח ואפטירשייב.
ערכת לבוש ואופנה:
חולצה נוספת להחלפה (אפשר אפילו טי-שירט, לריקודים), זוג גרביים להחלפה.
אם בחרתם לערוך את החתונה ליד בריכה או על חוף הים - רצוי מאוד להביא תלבושת שלמה להחלפה (ולא לשכוח תחתונים!). כיפה וסיכת ראש מתאימה, משחה ומברשת לנעליים, מסיר כתמים. כפתור, או שניים, נוספים, סיכות בטחון ותיק כלי תפירה קטן - על כל צרה שלא תבוא.
טוב שיהיה:
מצית או קופסת גפרורים, טלפון סלולרי, עם רשימת כל אנשי השירות ובני המשפחה החשובים, משהו לנשנש, שתיה קרה, פירות, שוקולד. חטיף אנרגיה ( או לחלופין רד בול).
כסף מזומן (והרבה), פנקס צ'קים ורשימה - למי צריך לתת כסף בסוף הערב, וכמה.
חדר ייחוד/משפחה
וודאו עם בעל האולם/גן שיעמוד לרשותכם חדר פרטי. במקומות רבים זהו ''חדר הייחוד'', אליו נכנס הזוג הטרי לאחר חופה. מקומות אחרים קוראים לו ''חדר משפחה'' והוא מיועד לבני המשפחה הקרובים. (לא חשובה הכותרת העיקר שיש מקום!) חדר כזה מכיל לרוב מראה גדולה ומקומות ישיבה, ובמקרים אחדים צמודים לו גם שירותים ומקלחת פרטית. בחדר זה תוכלו לאחסן את כל החפצים שהבאתם איתכם ואליו תוכלו לברוח ולהתארגן באופן דיסקרטי ולא ביחד עם כל האורחים בשרותים הציבוריים.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש