ילדים? בשמחה! - הפקת אירוע - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

ילדים? בשמחה!

כיצד תארחו את הקטנים בחתונה

הפקת אירוע

יצאתם מגדרכם לרצות את האורחים בחתונה? נפלא, אך מה לגבי הצעירים שבחבורה? אם צפויים להגיע לאירוע ילדים, ראוי להתחשב גם בהם: פינת משחק, הפעלה מיוחדת ואף תפריט מותאם לטעמם, ישמחו את לב הקטנים ויקלו על הוריהם. משקיעים בדור הצעיר

תכנון טוב של חתונה, ואת זה אתם בטח יודעים, הוא כזה שיוציא מהמשאבים הנתונים מקסימום פינוק לאורחים. ואם גילם של חלק מהאורחים הוא חד ספרתי, הפינוק מקבל משמעות נוספת: פינוק של ילדים.
ילדים כידוע זה שמחה, אז למה לא לאפשר גם להם ליהנות בשמחה שלכם? אם החלטתם להזמין את דור העתיד לאירוע, רצוי להקדיש לכך קצת מחשבה ואולי גם מעט השקעה כספית, תלוי עד כמה תרצו לפנק את האורחים הצעירים ואת הוריהם.

לפני הכל, רצוי לוודא כמה ילדים צפויים להגיע לאירוע ופחות או יותר באיזה טווח גילים הם נמצאים, כי מה שמתאים לדרדק בן ארבע לא בהכרח יעניין את אחיו בן השלוש עשרה. כדאי גם לזכור שלחתונה שמתקיימת בערב באמצע השבוע צפויים להגיע פחות ילדים מאשר לחתונה בשישי בצהריים, למשל. גם דינה של חתונה בחודשי החופש הגדול אינו כדינה של חתונה בשנת הלימודים מבחינת מספר הילדים הצפוי.

אזור משחקים
ישנם גני אירועים המציעים פינת מתנפחים או שעשועים שעשויה להעסיק את הילדים הצעירים. מכיוון שהקטנים שבהם זקוקים להשגחת מבוגר בעת הפעילות, תוכלו לשדרג את העניין בדרכים הבאות: לבקש ממעצב האירועים להציב בקרבת אזור השעשועים פינת ישיבה שבה ההורים המשגיחים יוכלו להתרווח ולפטפט זה עם זה. אפשרות נוספת היא לשכור את שירותיו של שמרטף אחד או יותר (בהתאם למספר הילדים) שיפקח עין על הילדים ואולי גם יעסיק אותם, מה שיאפשר להוריהם לפזז על רחבת הריקודים ואף ליהנות מאיזה דרינק או שניים. אם זה מה שאתם בוחרים לעשות, אל תשכחו ליידע את האורחים, להזכיר להם שמדובר בערב חופשי עבורם כדי שההשקעה לא תוחמץ.
אפשר כמובן להשקיע יותר. ניתן לשכור מתנפחים ומשחקי חצר ולהביא אותם לגן האירועים (או לאולם, אם הוא גדול מספיק), אבל אל תשכחו ליידע בכך את בעלי המקום ולקבל את הסכמתם. ישנם אולמות שערוכים להקצות חדר או אולם צדדי קטן שבו יוקרן סרט, או שניתן לקיים בו פעילות לילדים תמורת תוספת תשלום.
אם מעצב האירועים שלכם יצירתי מספיק, ורצוי שיהיה כזה, בקשו ממנו לעצב "אזור ילדים" שיהיה ממוקם כך שלא יפריע למבוגרים, שבסך הכל, גם הם וגם אתם רוצים שהחתונה תהיה ערב שכולו בילוי.
tipbox

הפעלות לילדים
אפשרות שתשמח את ההורים ואת צאצאיהם היא לשכור מפעיל שיעסיק את הילדים ולא רק ישגיח עליהם. את אופי הפעילות רצוי כמובן להתאים לגיל. אם קשת הגילים רחבה וממונכם מוגבל, עדיף, במקום לשכור מפעילים נפרדים לפעוטות ולבוגרים, לבחור פעילות שתפנה אל בני כל הגילים. הנה כמה דוגמאות שיהפכו את האירוע לחווייתי וכייפי:
* לירון בן ידידיה מ"לילו הפקות" היא שחקנית ובעלת עסק לליצנות שמפעילה זאטוטים באירועים. תחת כנפיה מוקמת פינה שמיועדת לילדים וכוללת מתקני ג'ימבורי מסוגים שונים והפעלות.
זוגות שמעוניינים בכך יכולים לקבוע עם לירון נושא שסביבו הילדים יופעלו במשך כל הערב. אם תבחרו למשל ב"עולם האגדות" - דמויות של פיות וגמדים יקבלו את הילדים בכניסה, פינת הילדים תעוצב בהתאם, והציורים והמתנות שהזאטוטים מכינים לחתן והכלה יתקשרו לנושא. בפינת הילדים מושמעת מוסיקה, אך לדברי לירון לילדים יש רצון להשתלב ולהשתתף באירוע, ולכן הם מגיעים איתה גם אל רחבת הריקודים ושם היא מרקידה אותם יחד עם האורחים. "כשאני מעסיקה את הילדים ושומרת עליהם, ההורים משוחררים ליהנות וכך הרבה זוגות שאולי לא היו יכולים לבוא, מגיעים בסופו של דבר לאירוע", אומרת לירון.
זוגות שמעוניינים לערבב שמחה בשמחה יכולים להזמין בנוסף גם קוסם, להטוטני ג'אגלינג ומופע אש.
* לימור רפפורט מ"Art Cosmetics and Makeup" היא קוסמטיקאית שעושה איפור כלות, וגם איפור פנים וגוף כהפעלה באירועים. היא מביאה איתה לאירוע איפור מקצועי מיוחד לגוף ולפנים על בסיס מים (שאף יורד במים) המתאים גם לילדים, וגם קעקועי נצנצים וקישוטים לשיער.
הבנות הופכות לפיות, פרחים ונסיכות, הבנים לאוהדי כדורגל, ספיידרמנים ונמרים, ולמרות שההפעלה מיועדת לילדים, לימור מספרת שגם הרבה מבוגרים משתטים ונכנסים לאווירה. הצלם של האירוע נמצא בעמדת האיפור ומצלם את התהליך ואת התוצאות הססגוניות. האם האורחים שהשקיעו והתלבשו במיטב מחלצותיהם אינם חוששים מהאיפור? לימור אומרת שלא, חליפות אינן מפריעות ואפשר לאפר את הגוף, הצוואר והידיים גם כשלבושים לאירוע.
* פעילות שמתאימה לכל המשפחה תוסיף תבלין מרענן וייחודי לאירוע שלכם. משחק "הגמד הנעלם" שיצר המעצב והקוסם יורם בר סלע הוא דוגמה מקסימה לשעשוע שיכול להעסיק את כולם, מפעוטות ועד סבתות. מדובר בלוחות מגנטיים ענקיים שעל כל אחד מהם משחק מסוג אחר: חידונים, שעשועונים, משחקי חשיבה ומשחקים תחרותיים.
אם תרצו לצקת תוכן אישי לשעשוע תוכלו להיערך לכך מראש ולהזמין פאזל מגנטי שבו יורכבו תצלומים שלכם. במקרה כזה, יורם יוצר פאזל של 100-120 חלקים המחולקים לאורחים בכניסה, והם "מרכיבים אתכם מחדש" במהלך החתונה. "תמונות שעובדות טוב", הוא מסביר, "הן כאלה שמצולמות באווירה שמתאימה לאופי של הזוג, משהו שמזוהה עם האהבות והעיסוקים שלהם או פשוט תמונה מרגשת שתיגע ללבם של האורחים. ההפעלה מכוונת לילדים, אך בפועל המבוגרים מוצאים בה עניין בשל הססגוניות וההומור", מוסיף יורם.
הפעלות מהסוג הזה יוסיפו צבע לאירוע וגם יחקקו אותו בזיכרונם של האורחים.

צילום: עמרי אילת
 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס