עשרת הדברות לחתונה מוצלחת - גרסת הדי ג'י - מוזיקה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

עשרת הדברות לחתונה מוצלחת - גרסת הדי ג'י

על הקשר שבין חתונה מוצלחת למוסיקה

מוזיקה
הנה כמה עצות שיסייעו לכם להפוך את החתונה שלכם ללהיט, והכל בעזרת תזמון נכון של המוסיקה
 
1. "מוסיקה ים תיכונית מקפיצה ועושה את האירוע". מוסיקה מזרחית לא מקפיצה ולא משמחת יותר מכל מוסיקה אחרת לריקודים. תוציאו לכם את זה מהראש , מוסיקה היא תלויית קהל ואם הקהל שלכם, כולו או חלקו בטירוף על מוסיקה ים תיכונית אז הם יקפצו וישתוללו עד שיפלו מהרגליים, אבל אם הם לא בעניין, אז היא לא רק שלא תקפיץ אותם, היא תכבה אותם ותוריד אותם מהרחבה. הקטע הזה של התנחלות הים תיכוני ברחבות בתור חובה, מאוס בדיוק כמו שפעם היתה חובה לשים טנגו באירוע. תכניסו את זה טוב טוב לאוזניים - זה תלוי בקהל. יש אירועים סופיים לגמרי שהם בלי שיר אחד של מוסיקה ים תיכונית.

2. "שים לנו ים תיכוני קליל אתה יודע
אייל גולן שרית חדד" , אז סבבה אייל ותשואות לשרית חדד הזמרת הכי פמינסטית בארץ, אבל כבר ים של זמן שיש אחרים טובים ומשמחים בתחומם, מקובי פרץ ועד שראל, מרינת בר ועד שלומי שבת. הסתפקו בים תיכוני קליל זה יספיק. לא צריך להוסיף "אתה יודע לא את הכבדים". מתי בפעם האחרונה הייתם באירוע ששמעתם בו את אבי ביטר או עופר לוי ?

3. "את המוסיקה לצעירים תשים בסוף" מוסיקה לצעירים לא שמים בסוף וגם לא רק בהתחלה, אלא משלבים אותה במשך כל האירוע, כי גם הם רוצים להנות בשלבים השונים של האירוע. זה לא אומר לתת בהתחלה טראנסים, אבל בכל זאת, אין טעם לייבש קהל צעיר עד 23:30, כי אז הם יילכו הביתה ורק סבתא שלכם תישאר לרקוד את לסגו וגם זה לא בטוח.

4. "את הטראנסים שים בסוף" , אין מה לשים טראנסים בסוף זה לא בדיפולט ! טראנס זו מוסיקה מאוד מאוד סקטוריאלית שגם צעירים לא תמיד מתחברים אליה , בנות
על פי רוב תמיד מעדיפות מוסיקה עם מילים ( על פי רוב, לא להשתגע …) ומי שמניע את רחבת הריקודים זה הבנות הרבה פעמים, אם החבר`ה שלכם לא קאראחאניסטים מילדות , וותרו, אפשר להסתדר מצוין גם בלי זה. זה לא אומר שחובה לשים טראנס וזה לא אומר שחובה להימנע, רק תהיו פתוחים, שום דבר לא קדוש....

5. "יש לנו אירוע קטן /אין לנו הרבה צעירים" זה משנה, אבל לא הדבר הכי מהותי.
איש מקצוע צריך לנסות לחבר את המוסיקה לקהל שנמצא באירוע. הרי זה לא שבהכרח תמיד צעירים רוקדים ואין שום חוק שאומר שאירוע קטן חייב להיות עייף ובלי ריקודים.

6. במקום שמציעים לכם במקרה של הגשה, לחבר את מנת הביניים למנה הראשונה מייד אחרי חופה, תברחו כמו מההצעה הזאת כמו מאש. אחרי חופה רוקדים, או לפחות מנסים להרקיד את הקהל ובשום פנים ואופן לא אוכלים, כמה אפשר כבר לאכול ? יש קבלת פנים, יש מנה ראשונה, יש יש ויש, אנחנו ברוך השם לא מתים מרעב בישראל.

7. "שים לנו מוסיקה חדשה אתה יודע, לא את הקבועים". שמים את הקבועים הרבה פעמים בגלל שהקהל מכיר אותם ואוהב לרקוד אותם. אפשר כמובן ללכת על חתונה של רדיו 99 שזה אירוע עם בעיקר מוסיקה עכשווית ,אבל אם אין לכם מלא צעירים שאוהבים לרקוד, תהיה לכם באמת תחנת רדיו בחתונה, כולם יישבו, יאכלו, וישמעו את המוסיקה ואף אחד לא יקום לרקוד... וחוץ מזה שזה לא חייב להיות קוטבי לכאן או לכאן אלא משולב, זה הרבה יותר טוב.

8. "אנחנו נכנסים לחופה ב-20:30". אה בסדר… תתחתנו מוקדם. מה קורה איתכם אנשים ? תתחתנו מוקדם ! חלק מהזוגות רצים על האירוע שלהם כל כך הרבה זמן משקיעים בו זמן אנרגיות כספיות ורגשיות, חולמים על זה בלילה ובסוף מה ? נכנסים לחופה ב 22:00, לוחצים את החתונה שלהם, במקום לפתוח אותה ולרווח אותה שכולם ייהנו ממנה כמו שצריך.

9. תשאלו מי הולך להיות מנהל האירוע שלכם ,תגידו לי מי מנהל האירוע שלכם ואגיד
לכם איזה חתונה תהיה לכם, יש מנהלי אירוע שהם זהב טהור: מקסימים, זורמים, נינוחים, נותנים יחס נעים גם לספקים וגם לאורחים ויש כאלה… אוףףףףףףףףף פחד אלוהים ! ביום הכיפורים הם צריכים לבקש הרבה סליחות.

10. תבואו בכיף כמה שאפשר, זו החתונה שלכם ! האנרגיות הטובות שלכם ישפיעו על כולם וגם לכם בסופו של דבר יהיה יותר כייף באירוע.
בהצלחה
.
 
דותן סופר   4play -   מוסיקה לאירועים

כתבות נוספות שיעניינו אותך

יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)