קצת אחרת - הפקת אירוע - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

קצת אחרת

רעיונות מיוחדים וגימיקים לחתונה

הפקת אירוע

כל זוג מחפש את הטאץ' המיוחד שיהפוך את החתונה שלו לאירוע בלתי נשכח. פיות המקבלות את פני האורחים, זיקוקי דינור הצובעים חלקים נבחרים מהערב, זרים העשויים פירות וירקות ורעיונות מקוריים נוספים - לבחירתכם

כזוג שרק התחיל לתכנן את החתונה, אתם עשויים לחשוב שתנצחו את השיטה, ושכולם טועים. לוקח קצת זמן, וגם הנחרצים שבכם מודים שלמרות שאתם זוג מיוחד שמתכנן אירוע שלא נראה כמותו, יש די הרבה כללי אצבע, שבשם השכל הישר אתם נאלצים לציית להם בארגון החתונה. אז תשאלו: ואיפה המגע האישי? מה אנחנו בכל זאת יכולים לעשות קצת אחרת? בכתבה זו נסקור כמה רעיונות שייתנו לאירוע שלכם טעם מעט שונה.

pratim071.jpgזרים אכילים במרכז השולחן
מי שצפה בסרט "הצד שלו הצד שלה" עם ג'ניפר אניסטון ווינס ווהן לא ימעיט מחשיבותו של ה-"Center piece", הקישוט הניצב במרכז שולחן האוכל בארוחה חגיגית. ווינס קונה בטעות שלושה לימונים במקום תריסר הלימונים הדרושים לג'ניפר ליצירת הקישוט המרכזי בארוחת ערב חגיגית, והשמחה רבה.
גם אם השקעתם מחשבה בסידור הישיבה של האורחים בחתונה, עדיין עלולה להיות שתיקה נבוכה בחלק מהשולחנות. זרים מפירות וירקות טריים (הירקות מלווים במטבל) של אלונה'ס המונחים במרכז השולחן, הם אלמנט ששובר מחיצות בין אנשים שלא מכירים אחד את השני וצריכים להעביר יחד ערב שלם.
כשהאורחים מגלים שהזר המרהיב שלפניהם אכיל, ושולפים ממנו תותים מצופים בשוקולד, למשל, השיחה קולחת מאליה. הפירות והירקות השזורים טריים וטבעיים, ללא חומרים משמרים. העיצוב הצבעוני שובה לב ומעורר תיאבון.
אפשרות נוספת היא לעטר את שולחנות הקייטרינג בזרים האכילים, או לשלוח אותם כפינוק לזוג ביום החתונה או בירח הדבש. ניתן גם להעניק זר אכיל כמתנה לאורחים בסוף האירוע.
לפרטים נוספים: 09-9564004, www.alonas.co.il

רקדן בטן במסיבת הרווקות

מסיבת רווקות היא אירוע שדורש אטרקציה כלשהי לחימום האווירה. אם חשפן זה לא הסגנון שלך, ומאידך היית רוצה לשלב משהו חושני שיפעיל את חברותייך, רקדן בטן יכול להיות התשובה.
שי רקדן הבטן נכנס למסיבה בקטע ריקוד, מציג את עצמו ומלביש את הכלה בבגדי רקדנית בטן. לחברות מחולקים צעיפים, ושי מלמד אותן תנועות בסיסיות לריקוד שיוכלו לרקוד בחתונה. לסיום מבצע שי מופע לצלילי מוסיקה מצרית. הריקוד נעשה באווירה כיפית ומשעשעת, ולאחריו תופתעו לראות את עצמכן בווידאו מחוללות כרקדניות בטן.
אפשר גם להזמין את שי להופיע בחתונה עצמה. בחתונות מופיע שי יחד עם רקדנית, בשלב סיום האוכל, בלבוש אותנטי הם רוקדים דיאלוג של סיפור אהבה. בסוף הריקוד מוזמן הקהל לרחבה, או שהחתן והכלה מוזמנים לריקוד הסלואו.
לפרטים נוספים: 052-4452389.


pratim073.jpgמיצג בקבלת הפנים
לחתונה מהאגדות דרוש מגע קסם. חברת אימפקט - השפעה מורגשת, תוכל ללהק לאירוע שלכם יפניות שיסתובבו בין האורחים בלבוש מסורתי, פיות שיפריחו בלונים ויפזרו נצנצים, הרכבים מוסיקליים שינגנו ג'אז ועוד. הדמויות שתבחרו יעמדו בצדי החופה ויצרו תמונה רומנטית.
בקבלת הפנים, הפיות משחקות בינן לבין עצמן עם כדור ברחבה. דמויות הלבושות כפרפרים ופרחים ניצבות על כנים ומקבלות את פני הקהל בתנועה. ישנם גם מופעי אור ואש. המפגש של האורחים עם הדמויות הקסומות יוצר חוויה מיוחדת ושונה.
לפרטים נוספים: 054-6413513,  www.mimpact.net

זיקוקי דינור בחופה
ישנם כמה רגעים בחתונה בהם ההתרגשות מרקיעה שחקים. שבירת הכוס היא אחד מהם. זיקוקי דינור שיאירו את השמיים ברגע הנכון יצבעו את הרגשות הפועמים בלבכם בשלל צבעים. ריקוד הסלואו הראשון שלכם כזוג נשוי הוא הזדמנות נוספת להאיר את הרחבה בזיקוקים.
חברת מגה נייט המספקת זיקוקי דינור להופעות מסחריות ("one" של ריטה למשל), תעניק לאירוע שלכם שלל רגעים מלהיבים הלקוחים מעולם הבידור והמועדונים.
מה דעתכם על מכונת קונפטי היורה פתיתי נייר על הרוקדים ברחבה? בשלב הורדת ההינומה מפזרת המכונה קונפטי לבן וחגיגי ההולם את הרגע.
גם אמצעי פירוטכניקה יכולים לייחד את האירוע: מזרקות ומפלי אש, הבזקי אור או אפקטים של פיצוצים בתקרת האולם – כל אלה מופעלים ברגעי השיא של החתונה ומוסיפים לה מימד עוצר נשימה.
לפרטים נוספים: 054-5704040, www.meganight.co.il

מופע קרקס בסיום הארוחה
אחרי שלב האוכל עשויה להיות נפילת מתח קלה באירוע. האורחים מתחילים להעיף מבט על השעון ולחשב את אורך הדרך הביתה ושעת הקימה בבוקר למחרת. מופע קרקס עשוי להסיח את דעתם מטרדות היומיום, ולהוות מעבר מסעיר למסיבת הריקודים.
בני הזוג נטלי והלל פרץ הופיעו עם קרקס פנגיאה, המציג אקרובטיקה זוגית, בחתונות של עשירי העולם בקאריביים, בפסטיבלים באירופה ובפסטיבל עכו. כעת הם מופיעים גם בחתונות בארץ.
עם סיום הארוחה הם פוצחים במופע זוגי של ריקוד, אקרובטיקה ואש. לצלילי מוסיקה משתנה, בין השאר כלי הדיג'ירידו, מעבירה התנועה רגשות אהבה חזקים. אורך ההופעה כ-20 דקות, ואם סידור השולחנות מאפשר זאת, ניתן לערוך אותה תוך כדי הארוחה.
לפרטים נוספים: 054-5500175.

אטרקציה ומזכרת בכרטיס אחד
חשבתם שכבר ראיתם הכל בחתונות? ואת ההילה שלכם, כבר ראיתם? חברה ההילה מקימה במקום האירוע פינה אינטימית מוארת בנרות, אליה מוזמנים האורחים לאורך כל הערב. מערכת פשוטה המבוססת על הביו-פידבק דוֹגמת נתונים מכף היד של כל אורח ומתרגמת אותם לצבעי ההילה וכל נתוניה. התוצאה היא תמונה צבעונית לכל מוזמן בה מופיעה ההילה שלו, כאשר לכל צבע פרשנות לגבי האישיות של המצולם.
התמונה מחולקת לאורחים בסיום האירוע במסגרת מעוצבת, או על גבי מגנט, בצירוף מילות תודה של הזוג. זהו שילוב של אטרקציה ייחודית המושכת אליה אורחים לפסק זמן קצר מהאוכל והריקודים, לבין מזכרת מהאירוע שבצדה ערך מוסף.
לפרטים נוספים: 050-3436388, www.hahila.co.il

pratim072.jpgתרומה לקהילה במתנה לאורחים
מדי פעם אנו קוראים במדורי החברה בעיתונים על בעלי הון החוגגים אירוע כלשהו ומבקשים מאורחיהם לתרום לארגון צדקה במקום לתת מתנה. רובנו עוד לא שם, אך אריזות השי של חברת שוקונוי עשויות לתת לנו להרגיש קצת כמו פינלתרופים גדולים ביום החתונה.
מפעל השוקולד שוקונוי מעסיק אנשים בעלי צרכים מיוחדים. העובדים זוכים לתעסוקה יצירתית בסביבה ידידותית, תוך שמירה על כבודם. המקום מתוכנן להעסקת 12-15 עובדים.
יפי נוי ממליצה על קופסה ובה שלושה פרלינים שכתוב עליה "בתודה" או "באהבה", כמתנה מתוקה ומשובחת המוגשת לאורחים בסיום האירוע. השוקולד חלבי על בסיס שמנת טרייה ללא חומרים משמרים, וחומרי הגלם מיובאים מבלגיה. זו מתנה שהיא תרומה לקהילה, מבלי להתפשר על איכות המוצר.
לפרטים נוספים: 09-8851501, www.choconoy.co.il


מתוך קטלוג "מתחתנים"


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל