המדריך לתכנון חתונה בתוך פחות מחצי שנה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

המדריך לתכנון חתונה בתוך פחות מחצי שנה

יותר ויותר זוגות מעוניינים לערוך את החתונה בתוך זמן קצר מרגע ההצעה המרגשת, ואכן, יש לא מעט דרכים לתכנן את החתונה בצורה יעילה וזריזה וללא כאבי ראש מיותרים. והבונוס? אפילו תוכלו לחסוך לכם כסף

מקום לחגוג

 צילום: אורי כרמי

אם נשים את כל ההתרגשות והשמחה בצד, תכנון חתונה יכול להיות לעיתים פרויקט די ארוך שכרוך בארגונים רבים. התהליך הזה מלווה בלא מעט החלטות שיש לעשות יחד, שיחות טלפון, פגישות עם ספקים ועוד.

החדשות הטובות הן, שכל התהליך הזה לא חייב לקחת הרבה מאוד זמן. אם אתם מהזוגות שמעוניינים להתחתן בתוך מספר חודשים, יש לא מעט דרכים לקצר את שלב הסידורים לחתונה למספר חודשים ספורים.

צילום: אורי כרמי

אריסטו, מתחם אירועים אורבני, הוא בדיוק הפתרון עבור אלו שרוצים להעביר את זמן תכנון החתונה ללא כאבי ראש מיותרים. מתחם האירועים היוקרתי משלב שני אולמות מעוצבים שיענו על כל מטרה: אולם בוטיק המכיל עד 200 אנשים לחתונה אינטימית ואולם נוסף המכיל עד 800 אורחים.

צילום: אורי כרמי

 צילום: אורי כרמי

את מתחם האירועים של אריסטו אפשר לתאר כפינה כפרית ויריקה בלב העיר האורבנית. כל זאת תודות לגן הפתוח שנמצא תחת כיפת השמיים, בו ניתן לערוך את קבלת הפנים והחופה. באריסטו תיהנו ממטבח עשיר המוגש על ידי השף של המתחם, בר משקאות עשיר, תאורה מתקדמת והבונוס- כל הספקים שתצטרכו לחתונה, נמצאים תחת קורת גג אחת.

 ישבנו לשיחה צפופה עם חיים, מנהל השיווק של אריסטו כדי להבין איך אפשר לתכנן חתונה מבלי להשתגע.

צילום: אורי כרמי

צילום: אורי כרמי

בחרו תאריך

אם אתם מעוניינים להתחתן בתוך מספר חודשים, אל תחששו שהתאריך שבו אתם רוצים להתחתן לא יהיה פנוי, דווקא בדרך כלל ההיפך הוא הנכון. לדברי חיים, אם תגלו מעט גמישות בתאריך, תוכלו ליהנות ממחירים אטרקטיביים, "ככל שהתאריך קרוב יותר, כך המחירים טובים יותר עבורכם".

  צילום: אורי כרמי

הגדירו תקציב

הגדרת תקציב הוא הכלל הבסיסי כאשר יוצאים לדרך בארגון חתונה, והכי חשוב: אל תחרגו מהתקציב הנקבע. לאחר שהגדרתם את התקציב המתאים לכם, החליטו מי הספקים המתאימים לכם כך שלא תסטו מהתקציב שהגדרתם ועדיין תוכלו ליהנות מחתונת החלומות שלכם.

"חשוב לנו שלא לסטות מהתקציב של הזוג ולספק לו את השירותים שלנו על הצד הטוב ביותר" אומר חיים. "תאורה, הגברה, תפריטים אישיים, שף ברמה גבוהה והכל במחירים אטרקטיביים שיכולים להתאים לכל כיס".

 צילום: אורי כרמי

בחרו לוקיישן 

בחירת אולם זו אחת ההחלטות הכי גדולות בתהליך ארגון החתונה. המבחר הוא עצום - כך שניתן לבחור בין גני אירועים, אולמות אירועים, אירועים על הים או בפרדס. אם אתם שואלים את עצמכם איך מחליטים מתוך כל המבחר, הפתרון הוא די פשוט: התחשבו בתקציב ובטעם האישי שלכם.

חשוב לזכור שהיצע האולמות כיום מאוד גדול, כך שכל אחד יכול למצוא את האולם האולטימטיבי בשבילו, גם במסגרת מגבלות תקציב. "אריסטו הוא אולם אירועים ברמה מאוד גבוהה, בין אם זה בתפריט העשיר, בבר המזיגה, בעיצוב ובשירות" מוסיף חיים.

צילום: אורי כרמי

בחרו ספקים אמינים

אם תרצו להקל על עצמכם בתהליך ארגון החתונה, אנחנו ממליצים לכם לבחור באולם שיכול להעניק לכם את כל השירותים שאתם צריכים תחת קורת גג אחת.

"באריסטו בנינו קונספט שבו כל הספקים נמצאים תחת קורת גג אחת בסמוך לאולם שלנו: דיג'יי, צלמים, מעצבים, אטרקציות ומעצבי שמלות כלה - הכל במתחם אחד מה שמקצר ומייעל את התהליך, ואפילו מוזיל אותי בצורה משמעותית", מסביר חיים.

צילום: אורי כרמי

צילום: אורי כרמי

שמרו על סדר וארגון

אם אתם רוצים לצלוח את התקופה הזו ביעילות, אחד הטיפים החשובים ביותר הוא שמירה על סדר. הקפידו על טבלאות אקסל מסודרות של כל ההוצאות, רשימות מוזמנים וחלוקת מטלות. לא תאמינו כמה זמן זה חוסך.

 בנוסף, חשוב להקפיד על תיאום ציפיות מול הספקים, "באריסטו אנחנו יושבים עם כל זוג לפני האירוע ובונים ליין אפ לאירוע, מסכמים על עיצוב האירוע ובעצם בונים את האירוע בהתאם להעדפה האישית של כל זוג", מסביר חיים.

צילום: אורי כרמי

תיהנו מהתהליך 

הטיפ החשוב ביותר הוא ליהנות מהתהליך. מדובר על תקופה מלאת חוויות זוגיות, אישיות ומרגשות שחבל שתפספסו בגלל לחצים מיותרים.

צילום: אורי כרמי

צילום: אורי כרמי

מתחם האירועים אריסטו, ממוקם ברחוב יוסף לישנסקי 3, ראשון לציון

לפרטים נוספים: 053-9418158


כתבות נוספות שיעניינו אותך

יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס