בנימה אישית - הפקת אירוע - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

בנימה אישית

מרכזי שולחן מיוחדים

הפקת אירוע

הוא אלגנטי, מוקפד, מעוצב במידה הנכונה, כך שייתן את הטאץ' הייחודי מחד, ולא יפריע להתנהלות הפונקציונלית עליו מאידך. חמישה מעצבים מציגים חמישה מרכזי שולחן קלאסיים ואת הסיפורים שמאחוריהם

design pro20071.jpgאיך נולד החזון העיצובי של אירוע? מאובייקט אחד וייחודי מתבהרת התמונה הגדולה, או מהוויז'ן הכללי נפרט לפרטים הקטנים והחשובים? אולי אפילו המעצבים הנחשבים לא יוכלו לענות לכם על זה, אך מה שבטוח, בין הפרטים הקטנים לתמונה הגדולה שוררת הרמוניה מופלאה ושילוב מושלם. חמישה מעצבים מציגים בפניכם חמישה מרכזי שולחן קלאסיים ואלגנטיים, אך שונים וייחודיים זה מזה. כל מרכז שולחן משתלב היטב בקונספט הכללי של עיצוב האירוע, הנובע משילוב מושלם בין יד מעצבת מקצועית לחלום של זוג מרוגש שעומד להינשא בתפאורה זו ממש.

 


אורבניות חמימה

design pro20072.jpgהאירוע: חתונה בבית פרטי במושב.
הקונספט: החמימות של המושב מארחת את האורבניות של תל אביב.
מה בתמונה: סידור שולחן בר עם נרות מרובעים בגבהים שונים, מפית קשורה בסרטי סאטן ופנינים (ברקע: שולחן נוסף בסגנון דומה).
הרעיון שמאחורי: "הנרות נועדו לשדר אווירה חמה בשטח פתוח וגדול. מדובר בשטח עצום של 4 דונם", מסבירה רעות. "נרות מרובעים, בסגנון של בר, מביאים סגנון אורבני תל אביבי לתוך שדה, לאווירה של פשוט ונקי; כל מפית נקשרה על ידי ארבעה סרטים – שלושה סרטי סאטן בצבעים שונים ושרשרת חרוזי פנינים. הכל היה מאוד מושקע. היו ארבעה סוגי סידורי שולחן, ובנוסף לאלה שנראים בתמונה, היה סידור עם מגשים יפניים, חלוקי נחל שחורים וסחלבים; וכן סידור של פרמידות משלוש כוסות מרטיני בגבהים שונים, שבשתיים היו נרות ובשלישית היה בוקט של פרחים".
גימיק: "על שולחן קבלת הפנים הוצבו פתקי הישיבה בתוך עציצים. כל עציץ הכיל שמות באות מסוימת, וכל פתק חובר לפרפר (ר' תמונה בעמוד קודם). זה מסמל טבע, משהו צעיר, שני 'פרפרים' צעירים שמתחברים יחד. וכמובן, לתת לאורח משהו שונה, לא סתם פתק אלא גם מתנה אישית".
משהו אישי: "אני אוהבת את העבודה, את חופש היצירה, אוהבת לעזור לזוגות ולהוביל אותם בדרך אל האירוע הכי חשוב שלהם. זה תהליך חווייתי כל פעם מחדש".
עיצוב: רעות גלבוע


design pro20073.jpgזוגיות עם קריצה
האירוע: חתונת שישי בצהריים בגן אירועים.
הקונספט: אירוע אלגנטי בירוק-לבן; קומפוזיציה מעניינת עם קריצה.
מה בתמונה: "גן אירועים קטן של השולחן" - משטח דשא, אבני חצץ, פרח גדול וזוג כיסאות.
הרעיון שמאחורי: "מדובר באירוע אלגנטי מאוד, שעוצב בצבעים של ירוק ולבן", מסבירה נועה בנסמן. "זו היתה חתונת שישי בצהריים, שהגן היה כולו משטח דשא, ולכן בחרנו להשתמש בריבוע דשא שהתחבר לגן עצמו. ריבוע זה גם הופיע בהזמנה לחתונה, והאורחים קיבלו מראש רמז על העיצוב. על פיסת הדשא הונחו אבני חצץ לבנות. הפרח שנבחר - אגפנתוס אפריקני לבן, צבע שמתחבר לחתונה ולאלגנטי, היה כאמור הצבע המוביל בעיצוב האירוע יחד עם ירוק. שני הכיסאות מסמלים חתן וכלה, ו'מדברים' זה עם זה בדיאלוג המסמל את הזוגיות".
"אנחנו אוהבות להשתמש בפריטים עיצוביים שבאים בזוגות על שולחן", מוסיפה שותפתה ליאת שפרן. "הכיסאות הם פריט אלגנטי, ויחד עם זאת גימיק שמשאיר את מי שמתבונן תוהה; פריט עם קריצה הומוריסטית - כיסאות על השולחן? הכיסאות בגדלים שונים, כדי שהקומפוזיציה לא תשעמם. "אנחנו אדריכליות נוף ומתעסקות הרבה עם קומפוזיציות וסידור פריטים בחלל, ומבחינתנו הפריטים צריכים להיות מאותה משפחה אך עם שוני קטן, זה נכון לקומפוזיציה. חלק מנושא העיצוב הוא להעמיד פסל שמעניין להסתכל עליו מעבר לדקה הראשונה". נועה: "אורחים באירוע לא הפסיקו לדבר על העיצוב. זה מוכיח שאנשים שמים לב ומתייחסים לדברים הקטנים, וזו ההצלחה שלנו".
משהו אישי: נועה: "אנחנו אדריכליות נוף והחלטנו לעשות הסבה ולעסוק ברגעים המשמחים של החיים. מבחינתנו, לעצב אירוע זה משהו לנפש, וזה גם מה שאנחנו משדרות לזוג". ליאת: "אנחנו דוגלות בהיכרות מעמיקה עם הזוג ועם האופי שלו, ומכאן יוצאים לעיצוב האירוע שמעביר איזשהו מסר שקשור לזוג".
עיצוב: אירוע עיצוב

design pro20074.jpgמשתה האבירים
האירוע: חתונת ערב בגן אירועים.
הקונספט: עיצוב קלאסי ורומנטי; שולחנות אבירים - הצלחה עיצובית וחברתית.
מה בתמונה: מפות בגוונים חומים וזהובים, פמוטי זהב וראשי ורדים אדומים.
הרעיון שמאחורי: "אין ספק ששולחן האבירים תפס אותנו בגדול השנה", אומרת רנה תדהר. "לשולחן יתרונות רבים: מבחינה חברתית או משפחתית הוא בהחלט נותן מענה כיפי של ביחד, ומבחינה עיצובית הוא תמיד יתפוס את העין. "אני כמעצבת תמיד אעצב את שולחן האבירים מיוחד ושונה משאר השולחנות. כמובן שהגוונים, טון הצבעים ומרקם החומרים יישארו מאותה משפחה, אבל העיצוב יהיה שונה. הראנר ירוץ לכל אורך השולחנות וייצור אשליה של שולחן אחד ארוך, ופרטי העיצוב שעליו יחזרו על עצמם לכל אורך השולחן. "כדי להישאר בהרגשה של מקור שולחן האבירים, יפה להתבסס על מוטיבים של אש - פמוטים, נרות, שנדלירים וכדומה. בעיצוב זה נבחרו פמוטי זהב עדינים שבתוכם נר שמנת קטן, מפה בצבע פקאן, ראנר מבד סאטן מוזהב ומפיות חומות. להשלמת המראה הוספתי ראשי ורדים אדומים חנוטים. "השולחנות האחרים עוצבו במפות מוקה, מפיות סטן חומות וה-מון ורדים לבנים על כל שולחן, כך שהקו נשמר, ובכל זאת שולחן האבירים קיבל את הקו הייחודי שלו. הצלחתי לשאוב את הזוג לתוך הוויז'ן שלי, הדבקתי אותם בהתלהבות שלי בעיקר לגבי ההמלצה על שולחן אבירים, שבדיעבד היה הצלחת הערב, עיצובית וחברתית".
משהו אישי: "רנה עיצובים בוחרת ומתמחה בעיצוב חתונות בסגנון קלאסי ורומנטי עם המון פרחים ופמוטים מיוחדים. כשאני מעצבת, האורחים אף פעם לא ישכחו שהם הגיעו לחתונה, שהיא בעיניי דבר טהור, נקי ורומנטי".
עיצוב: רנה

design pro20075.jpgנשף יוקרתי
האירוע: אירוע יוקרתי מאוד אולם אירועים.
הקונספט: עיצוב אלגנטי, קלאסי, ליצירת מראה של נשף מרשים.
מה בתמונה: שנדליר מהודר מקריסטל המעניק את אפקט הנצנוץ, המופיע גם בשרשרות הקריסטל המעטרות את הפרחים והפמוטים.
הרעיון שמאחורי: "שני טורים של שולחנות אבירים, מהכניסה לאולם ועד לרחבת הריקודים, יצרו את שביל הכניסה השנייה של הזוג - הכניסה הרשמית המרשימה אחרי שהכריזו עליהם כזוג נשוי", מספרת עינב סילוני.
"האירוע היה אירוע יוקרתי מאוד והיה חשוב לזוג לשדר יוקרה וליצור מראה של נשף, ולשם כך נבחר פמוט הקריסטל המעניק אפקט של נצנוץ. העיצוב היה מאוד קלאסי, אלגנטי, מאופק, לבן, קו מאוד נקי. "במרכזי השולחנות הרגילים היו אלמנטים שהיו קשורים לאלמנטים שעל שולחנות האבירים, כגון פרחים עם עיטור בשרשרות קריסטל, ונרות בזוגות פמוטים בשני גבהים עם קריסטלים מסביב לפמוט, אלמנט שחזר בעיצוב האירוע. "גם החופה היתה מאוד עדינה ונקייה אך עשירה ודרמתית: הכל היה לבן, בעמודי השביל הוצבו שנדלירים נמוכים מקריסטל, שנדלירים מהודרים יותר מאשר בשולחנות, וכל הבמה והשביל היו מלאים בעלי כותרת של ורדים אדומים בפריסה מאוד צפופה ליצירת מראה דרמתי".
משהו אישי: "למדתי אדריכלות ועיצוב פנים ועבדתי אצל מעצבת אירועים, והתחום קסם לי. אני מקפידה על איכויות החומרים ללא פשרות, שזה משפיע על איך שהדברים נראים בסופו של דבר. הסגנון שלי הוא נקי, אלגנטי. חשוב לי להיות מאוד קשובה לזוגות, לשתף אותם, להדגים להם, ואני מקבלת פידבקים מדהימים".
עיצוב: ג'מה

design pro20076.jpgפרחים קסומים
האירוע: חתונה קלאסית באולם אירועים.
הקונספט: אלגנטי, יוקרתי ונקי.
מה בתמונה: על מפית תחרה מוצב אגרטל גבוה עם במבוק וסחלב ולצדו נר ירוק עגול.
הרעיון שמאחורי: "הכיוון הקלאסי מתבטא במפות תחרה רקומות המעניקות אווירה קסומה לחלל", מסביר מעצב האירועים חיים איפרגן. "על השולחן אגרטל גבוה ובתוכו סידור מלאקי במבוק וסחלב פינלופסיס ורוד השזור בטכניקה מודרנית. בשולחנות האחרים באירוע ישנן קערות זכוכית שקופות ובתוכן צפים סחלבים ורודים. על השולחן משולבים נרות עגולים בגדלים שונים בצבע ירוק. "מתחת למפת התחרה ישנה מפה בגוון ורדרד שמעמיקה את צבע הסחלב. מאותו הבד תעוצב גם החופה, ותשלב באלגנטיות את סחלבי הפינלופסיס הוורודים. באזורים אחרים בחלל האירוע פוזרו קוביות עץ לבנות ועליהן אגרטלים שקופים מלאים בלאקי במבוק גבוה. הקו העיצובי הוא קלאסי ונקי אך מאוד יוקרתי, ויוצר בחלל אווירה קצת אחרת מהסטדנרט".
משהו אישי: "מעצב הבית של ZER4U, שלומי אילני, מחפש להפוך כל אירוע לחוויה עיצובית חד פעמית המותאמת לאופי ולסגנון הזוג. הקונספט העיצובי נוצר ביחד עם בני הזוג בהתאם לפנטזיות ולסגנון שלהם".
design pro20077.jpgעיצוב: Zer4u

 

















מתוך קטלוג "מתחתנים" 2007


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות