מהאגדות: קולקציית גאלה VI של גליה להב | מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מהאגדות: קולקציית גאלה VI של גליה להב

הקולקציה החדשה והקסומה של המעצבת בעלת השם הבינלאומי

שמלות כלה
מזה שלושים שנה שמעצבת שמלות הכלה והערב בעלת השם הבינלאומי, גליה להב, מצליחה להתעלות על עצמה עם קולקציות מרהיבות ומיוחדות. כך למשל, קולקציית שמלות הכלה שלה לשנת 2019, שקיבלה את השם קולקציית גאלה VI, עוצבה בהשראת עולם קסום של נסיכות, פיות וג'ינים. על מנת להפוך את הפנטזיה שנוצרה במוחה הקודח והיצירתי של להב למציאות, נוצרה סדרה של 11 סרטוני וידאו בכיכובה של הדוגמנית המצליחה דורית ריבליס אשר משחזרים את הקסם הדימיוני של יום החתונה דרך פרספקטיבת הנעורים.

* לכל הקולקציות פרי עיצובה של גליה להב
* הכל על הטרנד שמלות הכלה שסוחף את הכלות של הקיץ

 
"קולקציית גאלה VI מושרשת בפנטזיה האמיתית שכולנו חיים בה", שיתפה להב. הקולקציה משקפת, לטענתה, את הצורך שלנו "לחיות את חיינו במינון של מציאות הכרחית לצד פרסונות דיגיטליות, התחייבויות של החיים אל מול החלומות הפרועים, והצורך למצוא את האומץ כדי למצוא את האני האמיתי שלך".

מהאגדות: קולקציית גאלה VI של גליה להב, שמלות כלה, 1



הצצה חד פעמית לעולם הפנטזיה של גליה להב

"הטריק היה להפוך את חזון דימוי החלומות לתרחישים כמעט מציאותיים ביקום חלופי", הוסיפה המעצבת באשר לצילומי הקולקציה הקסומים בשיתופה של דורית ריבליס. בסרטוני הווידאו הקסומים נראית ריבליס כשהיא מטיילת בלוקיישנים שונים בעולם חלומי וקסום, כשהיא לובשת בכל פעם שמלה אחרת מהקולקציה החדשה של להב. השילוב שבין הטכנולוגיה המתקדמת, הנראות הצעירה והתמימה של ריבליס והשמלות מלאות הגלאם והזוהר של להב יוצרות פריימים מהפנטים שקשה להסיט מהם את העיניים.

מהאגדות: קולקציית גאלה VI של גליה להב, שמלות כלה, 2

מהאגדות: קולקציית גאלה VI של גליה להב, שמלות כלה, 3


כמידי עונה, גם השמלות בקולקציה החדשה מורכבות מחומרי גלם איכותיים ועשירים, הכוללים בדים יוקרתיים, רקמות ייחודיות ושיבוצים יוצאי דופן, המשווים לשמלות נראות זוהרת ומלאת גלאם. כדי לייחד את שמלת הכלה שלהן עוד יותר, יכולות הכלות של להב להוסיף לשמלת הכלה שלהן רקמה מיוחדת של ינשוף, נמר סיבירי או חד קרן. עבור כלות שיבחרו לעשות זאת, תתרום להב אחוז מסוים מההכנסות לעמותה שפועלת למען זכויות בעלי חיים.


מהאגדות: קולקציית גאלה VI של גליה להב, שמלות כלה, 4

מהאגדות: קולקציית גאלה VI של גליה להב, שמלות כלה, 5

מהאגדות: קולקציית גאלה VI של גליה להב, שמלות כלה, 6




אין ספק שהתמונות הללו פתחו לנו את התיאבון, ועכשיו אנחנו יותר מתמיד מצפות לתצוגת הקולקציה של גליה להב במסגרת שבוע האופנה לכלות שיתרחש בעוד פחות מחודשיים, במהלך חודש אוגוסט.

עד אז - אני מזמינה אותך להיכנס לאתר של גליה להב ולבחון מקרוב את כל אחת מהשמלות היפיפיות מהקולקציה החדשה.


כתבות נוספות שיעניינו אותך

בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)