יפה בלבן: מיס אמריקה לשעבר התחתנה בשמלה של ברטה - חתונות וסלבס - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

יפה בלבן: מיס אמריקה לשעבר התחתנה בשמלה של ברטה

הכל אודות הבחירה של סאבי שילדס בשמלת כלה של המעצבת הישראלית המובילה

חתונות וסלבס
סאבי שילדס, מיס אמריקה לשנת 2017, התחתנה בסוף החודש שעבר עם בן זוגה, עורך הדין נייט וולף, כשהיא לובשת שמלת כלה של המעצבת הישראלית בעלת השם הבינלאומי, ברטה. אם לשפוט לפי התמונות היפיפיות, החתונה של השניים הייתה השילוב המושלם שבין הסגנון הקלאסי לטרנדים העכשוויים החמים.

* הכל על הטרנד שמלות הכלה שכבש את הכלות של קיץ 2018
* לא בלוף: התסרוקות הלוהטות של העונה

לטענת הדוגמנית היפיפיה, היא הסתמכה בעיקר על תחושות הבטן שלה כדי לבחור את הספקים הרצויים עבור החתונה ואלמנטים נוספים הנוגעים לאירוע הגדול שלה. 

 

A post shared by Savvy Shields Wolfe (@savvyjanine) on

 

בראיון שקיימה עם מגזין החתונות האמריקאי The Knot, סיפרה הכלה הצעירה שבדיוק כשהיא מדדה את השמלה של ברטה שבסופו של דבר הפכה להיות ה-שמלה, התנגן השיר הקלאסי והאלמותי של אידית פיאף, "La Vie En Rose", שהפך להיות גם שיר הכניסה לחופה בחתונה. כך שלמעשה הגורל סידר לה לסגור באותו הרגע שני אלמנטים די משמעותיים באירוע. 

 

A post shared by Savvy Shields Wolfe (@savvyjanine) on



בתור דוגמנית ומיס אמריקה לשעבר, שילדס טענה שהיא הייתה לחוצה לגבי מציאת שמלת כלה שתרגיש לה מיוחדת וכלתית מספיק עבורה. בכל זאת, מדובר במי כבר הספיקה למדוד ולדגמן לא מעט שמלות ערב וכלה בעברה... כשהיא התחילה את החיפושים היה לה ברור שהיא רוצה שמלה צמודה במראה מודרני, אך עם זאת שיהיה לה חשוב שיהיה בה בכל זאת משהו מהסגנון המסורתי של שמלות כלה.


 לשמחתה, היא מצאה את מבוקשה בבוטיק לשמלות כלה בטקסס, שם נתקלה במבחר רחב של שמלות הכלה היפיפיות של BERTA שדיברנו אליה במיוחד. בסופו של דבר, השמלה הנבחרת הייתה שמלה בעלת שובל ארוך עם אלמנטים של תחרה, חרוזים ופנינים. להשלמת המראה הנסיכתי בחרה שילדס בהינומה פשוטה וארוכה, שהתאימה בצורה מושלמת לאורך שובל השמלה.


העיצוב של החתונה, שהתקיימה באולם אירועים בשם Record בבנטונוויל, ארקסנו, התבסס בעיקרו על פרחים לבנים לבנים וצמחיה פראית  ירוקה, שיצרו את התפאורה המושלמת לתמונות היפיפיות שלפניכן ואף הזכיר קצת את עיצוב החתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל.
 
 

A post shared by Record (@recorddowntown) on

 
 

A post shared by The Knot (@theknot) on


כתבות נוספות שיעניינו אותך

מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג