בא לך שמלת כלה יפה במחיר אטרקטיבי? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שמלות כלה ב'פינצטה' ובמחירים שפויים

A&G Wedding Dresses

שמלות כלה
 הן הקימו את העסק המשותף שלהן מתוך 'פרנציפ' של צדק חברתי לכלות - לא לשלם סכומי עתק על השכרת שמלות כלה ומבלי להתפשר על איכות או יופי. מסתבר שזה אפשרי!

הרעיון שעומד מאחורי החנות המקסימה והמשפחתית הזו הוא לאפשר לכלות שמלות כלה חדשות, יפות ואיכותיות מבלי לבזבז עשרות אלפי שקלים מיותרים שאין להן. ושלא תתבלבלו – לא מדובר ב'עודפים' או רק בקולקציות ישנות, אלא בדגמים חדשים והכי עכשוויים ואופנתיים שמגיעים מעצבי שמלות כלה מוכרים באירופה.

*לכל שמלות הכלה
*לכל מעצבי שמלות הכלה

כשאסיה, אחת השותפות, התחתנה, כל מה שהיא רצתה זה לקנות שמלת מעצבים - אבל המחירים היו כל כך יקרים... כך צץ אצלה הרעיון לייבא שמלת כלה מחו"ל שבה תוכל לבצע את כל השינויים הדרושים כדי שהשמלה תתאים בדיוק לגזרתה ולסגנון שהיא רוצה. גליה, חמותה של אסיה, התלהבה מהרעיון ויחדיו הן לייבא שמלות כלה מחו"ל לארץ ולמכור אותן במחירים ללא מתחרים.

שמלת כלה שכבות

שמלת כלה נפוחה
שמלת כלה צמודה עם תחרה
שמלת כלה עם שסע קדמי

 "כל שמלת כלה שאנחנו בוחרות להביא לחנות בארץ נבחרת ב'פינצטה'. רק מה שאנחנו בעצמנו היינו רוצות ללבוש בחתונה שלנו, אנחנו קונות. מבחינתנו, אנחנו בוחרות כל פעם מחדש שמלת כלה לחתונה שלנו." אומרת אסיה ומוסיפה: "אנחנו משתדלות לתת מענה לכל כלה גם מבחינת גזרה וסגנון וגם מבחינת מידות, ולכן יש מגוון של סגנונות: שמלות כלה נפוחות, שמלות כלה בסגנון בת הים, שמלות כלה נשפכות משיפון וגם שמלות כלה צנועות. המבחר קיים גם במניפת צבעים מגוונת: לבן, לבן שבור, קרם, פודרה, ורוד עתיק ועוד.הקולקציה האחרונה כוללת שמלות כלה נסיכותיות, שמלות כלה בעיצוב חדשני בשילובי תחרות וצבעים, חצאיות נפוחות מנצנצות, שמלות כלה נוחות וקלילות לקיץ ושמלות כלה מחטבות עם מחוך." 

שמלות כלה ב'פינצטה' ובמחירים שפויים, שמלות כלה, 5

השנה הקולקציות החדשות ב- A&G Wedding Dresses  מעזות ויוצאות דופן עם שילובי בדים ועיצובים שנראים כבלתי ניתנים לשילוב, אך התוצאה מפתיעה במיוחד.  גם הפאייטים, הפנינים והחרוזים חוזרים אלינו בשמלות הכלה, שהשנה מאופיינות בגלאם מנצנץ. מלבד זאת, גם לשמלות התחרה יש מקום של כבוד.

שמלת כלה צמודה סטרפלס

שמלת כלה חלקה קלאסית
שמלת כלה עם חצאית נשלפת

חשוב לדעת:
  • ב- A&G Wedding Dresses בנוסף למכירת הקולקציות החדשות, נערכים לא מעט סיילים על קולקציות קודמות, החל מ- 1000 ₪ לשמלת כלה חדשה!
  • מחירי שמלות הכלה החדשות אטרקטיביים – 2000 עד 5000 ₪ בלבד
  • כל השמלות חדשות לגמרי (אף אחת לא לבשה אותן לפנייך!)
  • שמלות הכלה בטווח מידות רחב: ממידה 34 ועד מידה 46

כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש