איך תעצבו את החופה שלכם? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חופה: אלף פנים לה

צבעים, סגנון וגודל: כל מה שצריך לדעת על עיצוב חופה

הפקת אירוע
 אפשרויות העיצוב הבלתי נגמרות עלולות לבלבל אתכם בדרך לבחירת חופה האולטימטיבית שלכם, לכן בחרנו להדגיש בפניכם את הנקודות העיקריות שחשוב לשים אליהן לב וגם להציג לכם מספר עיצובים נבחרים. מוכנים?

עיצוב החופה הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב האולם שלכם, גם אם הוא נמצא בגן. חשוב שהעיצוב הכללי יתכתב ויתבטא בכל האביזרים המשולבים. זה לא אומר שהעיצוב חייב להיות זהה אבל בהחלט שזור בנושא מרכזי או צבע דומיננטי. בכלל, אנחנו בעד בחירה של קו חתונה אחיד, זה אומר שאם בחרתם ללכת על סגנון נקי ופשוט אז זה יתבטא בעיצוב האולם, החופה ואפילו בשמלת הכלה!

*עיצוב חופה
*עיצוב חופה עם פרחים 

מלבד עיצוב החופה חשוב להתייחס לגודל החופה – שימו לב, אולמות אירועים רבים החופה הינה סטנדרטית ומוצעת כחלק מהעסקה, עם זאת חשוב לוודא שאכן גודלה מספק והיא יכולה להכיל את כל האנשים שישהו תחת החופה בנוחות ונינוחות, או להבדיל לא תיראה דלילה וריקה מידי. 

הכי לבן

חופות לבנות הן תמיד מרשימות, צחורות וקלאסיות ואפשר לעצב אותן רק עם בד או בשילוב פרחים ואפילו עם פרחים בלבד.







הדבר השני שמומלץ בחום לבדוק הוא נגישות ובטיחות של החופה, ולא רק עבור המשפחה הקרובה שלכם שתשב בשורה הראשונה אלא גם עבור האורח שיושב בשורה האחרונה ורוצה להגיע לאחל לך באופן אישי מזל טוב בסיום הטקס.

מרבית החופות מוגבהות מלכתחילה על מנת שהאורחים יוכלו לצפות בטקס מכל מקום, אבל ההגבהה לא תמיד מספקת וכדאי לבדוק בשטח האם אכן ההגבהה עושה את העבודה ואחרוני היושבים יכולים לצפות בטקס כראוי.

הכי צנוע ופשוט

חופה פשוטה היא לא באמת 'פשוטה' אלא משדרת מינימליזם איכותי ומוקפד מלא בחן וטבע.




הכי רומנטי


חופות רומנטיות מיד גורמות לנו להרגיש את ההתרגשות באוויר. הן יכולות להיות מעוצבות בדרכים שונות אך ההרמוניה המנימליסטית (בדר"כ ) שלהן גורמות לנו לפרפרים בבטן.









הכי פרחוני ושמח

יש משהו בפרחים שמוסיפים הרבה שמחה לאווירה ומשדרגים את המראה הכללי של החופה.






הכי בוהו

חופה בסגנון בוהו מקנה אווירה טבעית, זורמת ולגמרי שיקית, תוסיפו למראה הכללי שמלת כלה באותו סגנון וזר לראשה ותקבלו מראה מושלם!










כתבות נוספות שיעניינו אותך

זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג