איזו שמלת כלה נראית הכי טוב על רוסלנה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

כלה מהאגדה וחתן על הסוס הלבן: השראת קולקציית 2018

רוסלנה מציגה את הקולקציה החדשה של המעצבת שלומית אזרד

שמלות כלה
 הקולקציה 'כלות מהאגדות' נושאת בחובה הבטחה לשמלות כלה נסיכותיות, נפוחות ומנצנצות, אז בדקנו אם המעצבת שלומית אזרד אכן מקיימת הבטחות, ונחשו מה התשובה?

קולקציית האביב של שמלות הכלה בעיצובה של אזרד הן ללא ספק בסימן פריחה והתחדשות, אבל את ההשראה האמתית לקוחה מעולם האגדות ומאולמות הנשפים בממלכות קסומות. המגמות העולמיות בגזרות, סוגי הבדים והאלמנטים הקישוטיים מוצאים את ביטויים בקולקציה זו באופן מושלם ומקורי.

*לקולקציה המלאה של שמלות הכלה
*לאתר של שלומית אזרד
*שמלות כלה 'סיפור אישי'

שמלת כלה בעיצובה של שלומית אזרד

שמלת כלה עם מחשוף גב

שמלת כלה צמודה
שמלת כלה עם מחשוף וי
שמלת כלה בגזרת סטרפלס

הקולקציה כוללת מגוון עשיר של דגמים קלאסיים צמודים לגוף, בחלקם נועזים יותר וחשופים ובחלקם דגמים עם מעט נפח שיוצרים מראה רומנטי ואגדי. עבור כלות שרוצות  ליהנות משני העולמות מציעה אזרד דגמים המשלבים של גזרה צמודה לגוף שאליה מצטרפת חצאית קלאסית אותה ניתן לנתק מהשמלה בכל עת.

צבעי הקולקציה ברובם אייבורי וניוד, יש משחקי שקיפויות ויצירה של אפקט תלת מימד שמושג ע"י שימוש בכמה וכמה שכבות ובסוגי בדים וגוונים שונים באותו הדגם. בנוסף, נעשה שימוש בבדי תחרה מיוחדים ועדינים במיוחד, מנצנצים יותר ופחות.


שמלת כלה וי בעלת שרוולים

 מפתח גב מיוחד - שמלת כלה

שמלת כלה כתפיות

שמלת כלה עם מחשוף גב עמוק
*קרדיט צילום: שי כהן ארבל 

אז מה היה לנו: מוטיבים מובילים בקולקציה

חיתוכים ומשחקי שקיפויות – שילוב חיתוכי בד אלכסוניים ומשחקי שקיפות עם בדי טול בגוונים שונים ובהנחת בדי הטול על התחרות שמתחתן. השימוש בסוגי בדים שונים באותו הדגם יוצרים משחקי שקיפויות מעניינים. השימוש בטכניקות אלו מייצר שוני בגוונים מחד ואפקט מעניין של תלת מימד מאידך.

מפתחי שמלה - בקולקציה מגוון של מפתחים בשמלות - בחזית, בגב וגם בצידי הגוף. בכל דגם הוטבעה החותמת הייחודית על ידי בחירה מגוונת של המפתחים, בדוגמות קולר, גולף,  צווארון במראה מחויט, או השימוש במחשופים עמוקים בחזה ובגב.

שרוולים לרוב - החל מדגמים נטולי שרוול, שרוולים קצרצרים וארוכים, שרוולים החושפים את הכתפיים ומתחילים ממקום נמוך יותר, צרים ומתרחבים. גם לסיומות השרוולים ניתנה תשומת לב מיוחדת – בין אם מחויטים ובין אם רכים ונשיים עשויי טול.

שמלת כלה מיני
צילום: רונן פדידה

שמלת כלה במראה נסיכה
צילום: אלון שפרנסקי
שמלת כלה - שלומית אזרד
צילום: אלון שפרנסקי

נסיכה כמו נסיכה
בצד החדשנות, המעצבת עדיין נותרת נאמנה תמיד לפנטזיה ומשאירה מקום חשוב גם לטרנד הקלאסי של השמלה המלכותית. בדגמי הקולקציה ניתן למצוא שמלות המחזירות אותנו במראן לאולמות הנשפים של הממלכות הקסומות, ולנסיכים המחפשים את ה"אחת". החלק העליון של השמלה מנצנץ וזוהר, משובץ לרוב בפנינים ואבני חן מרשימות ואילו חלקה התחתון של השמלה מנצנץ או לחילופין מורכב משכבות רבות של בדי טול המעניקות ללובשת אותה נפח ואצילות.

שסעים עמוקים – השסעים הם מוטיב בולט בקולקציה, מלפנים ובצדדים. אלו מעניקים מימד דרמטי וסקסי כאשר לרגעים, בהתאם לתנועתיות, נחשפות הרגליים הנשיות והארוכות. המעצבת משתמשת בבדי תחרה, משי ושיפון רכים ונשפכים, להעצמת הדרמה והתנועה של השמלה.

מיני, סרטים וחבלים- במסגרת חשיבה "מחוץ לקופסה" ויציאה מהקונספט הרגיל, אפשר למצוא אצל אזרד שמלות כלה באורך מיני ובשילוב  אלמנטים לא טריוויאליים לכלות כגון נוצות, פרנזים או חצאיות דמויות קרינולינה קצרות. כמו כן, משולבים בשמלות גם שרוכים, סרטים וחבלים.

שמלת כלה עם שסע צידי
צילום: רונן פדידה
שמלת כלה בקו הגוף בשילוב תחרה
צילום: אלון שפרנסקי


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע