איך להבטיח את המקדמות שתשלמו לאולם האירועים שלכם - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

זה לא נעים לראות אולם סגור: אז מה עושים?

כליף והחמאם סגרו את שעריהם והזוגות נותרו חסרי אונים: איך נזהרים מראש? וכיצד מארגנים חתונה בכל זאת?

הפקת אירוע
 עשרות זוגות 'סגרו' אירוע, הזמינו אורחים, חתמו על חוזים עם ספקים, התרגשו לקראת החתונה שלהם וגם דאגו לשלם מקדמות לאולמות האירועים כליף וחמאם 

כעת הם נותרו עם אולמות סגורים, מינוס בתקציב ועוגמת נפש אחת גדולה. מה חשוב לבדוק לפני שחותמים על חוזה עם אולם האירועים? מדוע כדאי לבטח? ואיך מארגנים חתונת בזק?
רגע לפני החתימה על חוזה

שימו לב לאותיות הקטנות בהסכם וקראו אותן היטב! חשוב לוודא, כי החוזה, אשר מנוסח לרוב בצורה אחידה מטעם האולם, כולל את ההתחייבות של האולם לספק לכם את הציוד, האוכל, אנשי המקצוע שבחרתם, ובכלל זה: התפריט, המשקאות, סידורי חניה בכניסה לאולם, שירותי אבטחה, מערכת הגברה וכד'. כדאי להסכים על פיצוי מוסכם, כאשר קיים פער בין מה שהוזמן לבין מה שהתקבל בפועל באירוע.

שימו לב לאותיות הקטנות



לא פחות חשוב, ולראייה המקרה לעיל, הוא לבדוק מה קובע ההסכם בנוגע לאפשרות של ביטול חתונה מצד האולם, ולא פחות חשוב מצד בני הזוג  - האם תצטרכו לשלם קנס? מהו המועד האחרון שבו תוכלו לבטל מבלי לשאת בעלות המלאה של האירוע? האם תקבלו את המקדמה בחזרה? כמו כן, בררו עם אולם האירועים באשר לביטוח שיש להם במקרה של ביטול האירוע מצדם.

חשבתם על ביטוח?

העלות הגבוהה של החתונה מחייבת אתכם לשקול רכישת פוליסת ביטוח לחתונה, ושלא נדע מצרות. נכון זה נשמע קצת מרתיע והמחשבה הישראלית של 'יהיה בסדר' מיד מתגנבת ומרגיעה, אבל כדאי לנשום עמוק ולהיערך מראש גם לאפשרות הזו, אחרי הכל אתם משקיעים את מיטב כספכם באירוע המשמח הזה ולא מדובר בסכום פעוט. פוליסת ביטוח חתונות קיימת במספר וריאציות והביטוח תקף עד צהריי היום למחרת האירוע. 

הפיצוי בכל וריאציה הוא כספי בלבד. כלומר, הפוליסה לא תדאג לכם למקום חלופי לאירוע אם האולם פשט את הרגל, ולא תספק לכם צלם חלופי לצלם שלא הגיע וכו'. אלא, תחזיר לכם את הכספים שהוצאו בפועל, בכפוף לתנאי הפוליסה שבחרתם. כמו כן, הפוליסה אינה מפצה על עגמת נפש אלא על הוצאות כספיות בלבד.

חשבו על ביטוח חתונה



הנזק נעשה – איך ממשיכים מכאן?

אז שמלת הכלה מוכנה, האורחים הוזמנו ואפילו מתנות לאורחים כבר נקנו - איך ממשיכים מכאן למרות סגירת האולם? ראשית לוקחים נשימה עמוקה וממשיכים באנרגיות טובות. אנחנו שמחים לבשר לכם הוא שחתונת 'בזק' כזו שמאורגנת במהרה ותוך זמן קצר, היא חתונה זולה יותר. כעת פנו לאולמות וגנים שחשבתם עליהם כאופציה, טרם הסגירה עם האולם הספציפי הזה ושתפו אותם בבעיה. תתפלאו, אבל בעלי אולמות רבים מגלים אמפתיה במקרים אלו ויש סיכוי שילכו לקראתכם ויסייעו לכם לסגור את האירוע בזמן. אופציה נוספת היא לחפש תאריכים אחרונים לסגירת אירוע שמציעים אולמות אירועים שלא הצליחו ל'מלא חורים' ביומן ולכן מראש האופציה זולה יותר. בנוסף, עקבו אחרי קבוצות הפייסבוק הייעודיות, לעיתים יש הצעות של זוגות שביטלו, מסיבה זו או אחרת, את החתונה שלהם ונותרו עם תאריך ומקום פנוי.

חתונת בזק חוסכת בעלויות

במקביל חשבו – על מה אתם יכולים לוותר בהתראה קצרה זו ועל מה לא? כמה אורחים בדיוק יש לכם/הזמנתם וכמה יגיעו באמת? בקשו סיוע ממפיק חתונות או ממארגנת החתונות שלנו (חינם) בארגון מהיר ויעיל וסגירת כל הקצוות.

זריקת עידוד: סגירת אירוע ב'דקה האחרונה' מוזילה עלויות בעד 30% !

*קרדיט תמונות: Thinkstock


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה